Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?

Vierailija
21.10.2018 |

Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?

Kommentit (422)

Vierailija
1/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no voi olla että se päänsisältö ei ole kaikille se tärkein kriteeri

Vierailija
2/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniitahan ne on eikä ole ehtineet katkeroitua vielä.

-m35-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua mikään. Voivat olla nättejä, mutta se nyt ei vielä kesää tee. Pidän ikäisistäni naisista eniten. Olen 46 v.

Vierailija
4/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-m35-

Ovathan monet vanhemmatkin naiset kauniita.

Vierailija
5/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minua mikään. Voivat olla nättejä, mutta se nyt ei vielä kesää tee. Pidän ikäisistäni naisista eniten. Olen 46 v.

Mikäs siinä itse kyllä arvostan naiskauneutta.

Vierailija
6/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m35-

Totta, mutta nuoremmissa vielä isompi prosentti.

Vierailija
7/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyseessä ole lähes poikkeuksetta lihalliset nautinnot, siis miehen näkökulmasta kun tiukka ja nuori tiimalasi heiluu silmien edessä. Naisesta en tiedä mitä saa vanhasta kurppa-ukosta.

Vierailija
8/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoruus tee kenestäkään kaunista, pelkästään. Kaunis vanhempi nainen on kaunis, ruma nuori on aina ruma.

Jotkut miehet luulevat vain itse olevansa nuoria ja kuolemattomia, kun ovat nuoren kanssa. Painotus, luulevat.

Vierailija
9/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m35-

No mitä väliä kummassa ryhmässä on isompi prosentti kauniita kun et kuitenkaan varmaan mitään haaremia ole keräämässä.

Vierailija
10/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteys.

Vierailija
11/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iluusio kokemattomuudesta ja sitä kautta itselle saatu näennäinen itsevarmuus. 

T. N24, joka säälii näitä setämiehiä

Vierailija
12/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Tiukkakroppaisia ja -paikkaisia, eivätkä vielä liikaa elämää nähneitä. Helpommin kasvatettavissa mieleiseen suuntaan, kun elämänkokemus ja itsetuntemus on vielä vähäisempää kuin vanhemmilla naisilla.

Vierailija
13/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin nuorissa miehissä kiinnostaa naisia. Yhteiskunta vaan rankaisee ja arvostelee nuorempaa deittailevaa naista PALJON ankarammin. Vanha gubbe nuoren naisen kanssa saa automaattisen hyväksynnän muilta miehiltä ja useilta naisiltakin. Toisin päin suurin osa miehistä pitää kuvottavana ja pitäisi olla laitonta ja muiden naisten mielestä on "säälittävää".  Yksi tuttavapiirin nuori nainen kommentoi joskus, että miksi minun mieheni on minua nuorempi, että eikö se olekaan häpeällistä? Eli tarkoitti, että miksi minä yhteiskunnan normeja näin röyhkeästi menin rikkomaan. Kuka minä kuvittelin olevani??

Vierailija
14/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuoruus tee kenestäkään kaunista, pelkästään. Kaunis vanhempi nainen on kaunis, ruma nuori on aina ruma.

Jotkut miehet luulevat vain itse olevansa nuoria ja kuolemattomia, kun ovat nuoren kanssa. Painotus, luulevat.

Prosentuaalisesti kuitenkin noin heittämällä väittäisin, että nuorissa naisissa on enemmän niitä tiimalaseja kuin vanhoissa. En tiedä mikä kateuden tuoma juttu vai mikä se on, kun vanhemmat naiset näyttää paheksuvan hoikkuutta kanssaikäsisarissaan ja jos jollain on nuorekas ja timmi vartalo vanhempana niin se pitäisi heidän mielestään pilata lihotuskuurilla.

Vierailija
15/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution aiheuttama ohjelmointi. Hedelmällisessä iässä olevat koetaan haluttaviksi.

Vierailija
16/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iluusio kokemattomuudesta ja sitä kautta itselle saatu näennäinen itsevarmuus. 

T. N24, joka säälii näitä setämiehiä

Miksi säälit?j jos mies kerran on tyytyväinen ja onnellinen sen nuoren naisen kanssa.

Vierailija
17/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-m35-

osa on kauniita ja kyllä meitä katkeria parikymppisiäkin löytyy. Olen itse aivan pirun ärtynyt ja katkera ainakin. Luulen että vanhempana en ole enää

Vierailija
18/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa jumalauta lisääntymisbiologiaa, niin ei aina tarvitse kysyä näitä samoja.

Vierailija
19/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m35-

Tuksu on nuorempi kuin Kirsi Piha. Kumpi nyt paremmalta sitten näyttääkään. Eka on ainakin yrittänyt enemmän ulkonäöllisesti.

Vierailija
20/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeläisten siittäminen on miehen primääritarve. Se on luonnonvalinnan jalostamana miehen geeneissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi