Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän tienaava isotuloisen vaimo!

Vierailija
21.10.2018 |

Kuka ostaa vaatteet sinulle, sinä itse vai mies? Miten jaatte talouden niin, että molemmille jää henkilökohtaiseen käyttöön rahaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ansaitsee 1/3 minun netostani. Niinpä minä maksan yhteistä kuluista 3/4 ja vaimo 1/4. Minusta tämä on ihan reilua. Minä myös säästän ja sijoitan, joten käytännössä elintasomme on sama. Vaatteensa vaimo ostaa itse.

Vierailija
22/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumiskulut maksetaan puoliksi tietenkin eli maksan noin 300 e/kk. Kuluja ovat lämmitys, jätehuolto, sähkö, vesi, vakuutukset jne. Asunto on miehen omistama, omistamisesta ei synny lisäkuluja.

Olet häpeäksi kaikille naisille. Juuri sinunkaltaisten kanssa miehet joutuvat vääntämään asumiskuluista tilanteessa, jossa mies omistaa asunnon kokonaan. Ei minkäänlaista ymmärrystä pääomakustannuksista ja vaihtoehtoistuotosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa ken jaksaa (tai tilillä on rahaa). Eli erilliset tilit, mutta yhteiset rahat. Toimii kun ollaan molemmat kulutustottumuksiltamme samanlaisia.

Vierailija
24/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet käyttävät ylimääräisen sitten huoriin yms.vaimojen selän takana, kyllä ne kilteimmätkin..järkyttävää mutta totta ja täysfakta.

Vierailija
25/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet käyttävät ylimääräisen sitten huoriin yms.vaimojen selän takana, kyllä ne kilteimmätkin..järkyttävää mutta totta ja täysfakta.

Kuule, ihan peruspenatkin käyttävät koko perheen yhteisiä rahoja huo*iin. Lapsilta viedään leipä suusta maksullisen kassaan. Varakkaan miehen lapsilta se ei ole perustarpeista pois. Ei kannata seurustella lainkaan, jos tätä aina pelkää.

Vierailija
26/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä menee niin, että mies maksaa yhteisistä ostoista vähän enemmän kuin minä, muuten esim. vuokra ja laskut maksetaan puoliksi. Loput jää sitten itselle käyttöön, miehellä on säästöjä ja itselläni ei. Harmittaahan se välillä, mutta yhteiseen hyväänhän niitä säästetään (kotiin, pahan päivän varalle, lapsille jne).

Vierailija
27/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa itse tuloistani ja menoistani, maksan itse vaatteeni. Mies ostaa itse omansa. En maksa mitään miehen kuluja, joten rahaa jää ihan mukavasti omaan käyttöön.

Okei, eli teidän ratkaisunne on ilmeisesti elää sinun tulotasosi mukaisesti?

Minulla ei ole mitään mahdollisuutta maksaa puolia kaikista kuluista, mies tienaa paljon enemmän.

En maksa puolta kaikista kuluista, miksi ihmeessä maksaisin? Maksan vain puolet niistä yhteisistä kuluista, joita meillä on yhdessä eli en maksa miehen autosta tai sen vakuutuksista euroakaan! Sähköstä maksan tietenkin puolet eli kutakuinkin kulutuksen mukaan.

Jos mies haluaa lomalle Lontooseen kanssani, niin hän maksaa kulut ja jos minä haluan lomalle Lontooseen, minä maksan kulut. Mikä tässä on hankala ymmärtää?

Et sitten koskaan myöskään istu miehesi auton kyydissä???

Jos istut perustelusi ontuu...

Mulla ainakin mies istuu useammin mun auton kyydissä kuin toisinpäin, ja  mä kuskaan lapsen harrrastuksiin, että enköhän olisi saamapuolella jos senttejä viilattaisiin. Ei viilata.

-eri-

Vierailija
28/28 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan puolet vuokrasta, sähköstä, vedestä. Mies maksaa ruokaostokset, netin ja muut mukavuudet.

Maksan itse vaatteeni ja muut hankintani.

Etsimme omaa kotia, jonka lainaa lyhennän n. 1/3 kuukaudessa, ja jonka mies siis omistaa.

Tuloni miehen tuloista ovat 20 %.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän