Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämä näkemäni UFO-havainto

Vierailija
21.10.2018 |

Näin erikoisen valoilmiön kauan sitten. Aikaa siitä on jo vähintään 15 vuotta. Voihan se mahdollisesti olla ihan oikea avaruusaluskin, mutta mitä järkeviä selityksiä keksitte tälle:

- kirkas valopallo taivaalla, joka meni todella nopeaa vauhtia ylös ja alas ja sivuille ja katosi sitten näkyvistä

- se oli isompi ja kirkkaampi kuin mikään yötaivaan kohde
- se ei ollut satelliitti eikä myöskään lentokone

- tähdenlentokaan se ei liene, koska ne eivät mene siksakkia taivaalla

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi tuolle mitään järkevää selitystä.

Vierailija
2/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihan oikea ufokin, minkä näin. Arvelin vain, jos sille olisi joku järkevä selitys, mitä en ole keksinyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ufo! Nehän ovat aikamatkustajia tulevaisuudesta.

Vierailija
4/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän jäähallin valonheittäjä josta valo heijastuu korkealle taivaalle ja näkyy kaukanakin. Liikkuu vähän noin.

Vierailija
5/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nähnyt valonheittäjäntuoman valon taivaalla ja se on vähän erilainen kuin näkemäni kohde. Mutta voisihan se olla yksi selitys. Näkemäni valo oli kirkas ja selkeä, Venusta isompi tai sen kokoinen. 

Vierailija
6/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tulee vielä nauramaan tälle skeptisyydelle. Ufoja on havaittu ja arviolta noin prosentti niistä koostuu avaruusolennoista joihin verrattuna ihmiskunta on ehkä noin ameeban tasolla ja ihan yhtä mielenkiintoisia.

Vierailija
7/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin saman ilmiön jo hyvin kauan sitten. Koska sijaintipaikkani sattui olemaan Ruotsin-laiva, ufotutkija kuittasi ilmiön savupiipusta lentäneiksi kipinöiksi. Höpö höpö, iso kirkas tähdennäköinen kaukana avaruudessa, joka singahteli sinne tänne! Pysähtyi väliin hetkeksi ja sitten taas siksakkaili taivaalla. Juu noinhan ne kipinät tekevät. :((((

Vierailija
8/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nähnyt hieman vastaavaa. Luonnottomasti liikkunut oranssi valopallo taivaalla ja ei voinut olla esim valonheitin koska taivas oli täysin kirkas.

Vierailija
9/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nähnyt hieman vastaavaa. Luonnottomasti liikkunut oranssi valopallo taivaalla ja ei voinut olla esim valonheitin koska taivas oli täysin kirkas.

Joku laittanut leijailemaan paperilyhdyn

Vierailija
10/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku laittanut leijailemaan paperilyhdyn

En usko että oli paperilyhty. Olen nähnyt useamman kerran paperilyhtyjä, mutta tämä liikkui paljon korkeammalla ja todella lujaa kunnes kääntyi ylöspäin ja katosi pian näkyvistä.

Vierailija
11/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli UFO = unidentified flying object = tunnistamaton lentävä esine.

Vierailija
12/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vitsi tuo jäähallin valo. Asuin Holstissa

Jyväskylässä eli monen kilometrin päässä enkä todella tiennyt tuosta jäähallin valosta. Luulin todella ufoksi tai joksikin oudoksi ilmiöksi taivaalla. Kunnes myöhemmin selvisi tuo valo jäähallilla.

Vierailija
13/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi olla vaikka korkealle noussut ilmapallo, joka liikkui tuulen mukana. En tiedä mihin aikaan tämä tapahtui mutta jos auringon lasku tai nousu oli lähellä, siihen osui ehkä valonsäteitä kun oli niin korkealla.

Vierailija
14/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit juonut väkijuomaa.

Vierailija
15/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muutama yö sitten unta alienista. Minulla oli ollut koko päivän pää tympeän kipeä ja puristava tunne tietyssä kohtaa päätä. Lisäksi oli sellaista huminan tunnetta päässä. Tätä voisi verrata siihen, kun on jonkin voimalaitoksen lähellä niin se tuntuu kropassa sellaisena väreilynä, vastaava siis päässä. Olin nukkunut jonkin aikaa ja "heräsin" siihen huminaan, koin että olin unessa kuitenkin, koska seuraavaksi näin todella pitkän ja laihan alienin sängyn vieressä; oli sellainen harmaa ja ylsi melkein kattoon. Aloin nähdä jonkinlaisia kuvioita keltaisella taustalla, ei yhtä monimutkaisen näköisiä kuin hieroglyfit, geometrisia kuvioita muistuttavia. Se kesti hetken ja päänsärky katosi.

Vierailija
16/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin muutama yö sitten unta alienista. Minulla oli ollut koko päivän pää tympeän kipeä ja puristava tunne tietyssä kohtaa päätä. Lisäksi oli sellaista huminan tunnetta päässä. Tätä voisi verrata siihen, kun on jonkin voimalaitoksen lähellä niin se tuntuu kropassa sellaisena väreilynä, vastaava siis päässä. Olin nukkunut jonkin aikaa ja "heräsin" siihen huminaan, koin että olin unessa kuitenkin, koska seuraavaksi näin todella pitkän ja laihan alienin sängyn vieressä; oli sellainen harmaa ja ylsi melkein kattoon. Aloin nähdä jonkinlaisia kuvioita keltaisella taustalla, ei yhtä monimutkaisen näköisiä kuin hieroglyfit, geometrisia kuvioita muistuttavia. Se kesti hetken ja päänsärky katosi.

Tuo kuulostaa vähän unihalvaukselta/valveunelta.

Vierailija
17/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tulee vielä nauramaan tälle skeptisyydelle. Ufoja on havaittu ja arviolta noin prosentti niistä koostuu avaruusolennoista joihin verrattuna ihmiskunta on ehkä noin ameeban tasolla ja ihan yhtä mielenkiintoisia.

Jos ei tiedetä, mitä loputkaan ovat, niin miten voidaan arvioida, että prosentti on avaruusolentoja? Vai tarkoititko kenties, että noin prosentti on niitä huippukehittyneitä olentoja ja loput ihan perusavaruuspulliaisia?👽👾

Vierailija
18/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että tapahtuma sattui myöhään illalla ja taisi olla jo pimeää. En ollut kännissä ja havainnon näki muutkin seurassani olleet.

Ap.

Vierailija
19/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa vähän unihalvaukselta/valveunelta.

Niinkuin hyvin suuri osa ufo-, kummitus-, sun muista mörököllihavainnoista. Loput ovat muun sortin harhoja.

Vierailija
20/34 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nähnyt valonheittäjäntuoman valon taivaalla ja se on vähän erilainen kuin näkemäni kohde. Mutta voisihan se olla yksi selitys. Näkemäni valo oli kirkas ja selkeä, Venusta isompi tai sen kokoinen. 

Planeetan kokoinen ufo?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi