Miksi työttömän onni ärsyttää niin paljon?
Jotkut eivät kai tajua ettei onni tule kaikille rahasta ja työpaikasta.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan työssäkäyvien verorahoista maksetut työttömyyskorvaukset lakkautetaan, niin ei se ketään enää ärsytä. Siinähän makoilette rahattomana katuojassa nauttimassa "onnestanne" sitten.
Kenen elinaikana tuollaista muka olisi tapahtumassa ja mihin ennusteesi perustuu? Oletko sinä oikeasti saanut töitä jostain?
Ystäväni oli työtön, ollut jo kauan, minulla oli mahdollisuus maksaa hänelle (halpa) matka Tenskulle viikoksi, siellä hän asui tuttunsa luona. Iloitsin että sain hänelle antaa jotain erityisen mukavaa. Ei kaikki aina ole sitä miltä näyttää.
Nyt olen itse köyhä eläkeläinen jolle bussilippukin on kallis. Aikansa kutakin ja armossa eteenpäin.
Yksi ja sama postaa näitä. Valitettavasti tunnen tapauksen. Äärimmäisen katkeroitunut, kuten jokainen voi havaita. Haluasi itselleen muutosta, mutta keskittyy haukkumaan ihmisiä, joidenka asemaan toisaalta ilmrisrsti haluaisi, kunhan ei yht kunta niin voimakkaasti hyökkäisi työkykynsä tai terveytensä menettäneisiin.
Kunhan työssäkäyvien verorahoista maksetut työttömyyskorvaukset lakkautetaan, niin ei se ketään enää ärsytä. Siinähän makoilette rahattomana katuojassa nauttimassa "onnestanne" sitten.