Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömän onni ärsyttää niin paljon?

Vierailija
21.10.2018 |

Jotkut eivät kai tajua ettei onni tule kaikille rahasta ja työpaikasta.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan työssäkäyvien verorahoista maksetut työttömyyskorvaukset lakkautetaan, niin ei se ketään enää ärsytä. Siinähän makoilette rahattomana katuojassa nauttimassa "onnestanne" sitten.

Vierailija
62/64 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan työssäkäyvien verorahoista maksetut työttömyyskorvaukset lakkautetaan, niin ei se ketään enää ärsytä. Siinähän makoilette rahattomana katuojassa nauttimassa "onnestanne" sitten.

Kenen elinaikana tuollaista muka olisi tapahtumassa ja mihin ennusteesi perustuu? Oletko sinä oikeasti saanut töitä jostain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli työtön, ollut jo kauan, minulla oli mahdollisuus maksaa hänelle (halpa) matka Tenskulle viikoksi, siellä hän asui tuttunsa luona.  Iloitsin että sain hänelle antaa jotain erityisen mukavaa.  Ei kaikki aina ole sitä miltä näyttää.

Nyt olen itse köyhä eläkeläinen jolle bussilippukin on kallis.  Aikansa kutakin ja armossa eteenpäin.

Vierailija
64/64 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama postaa näitä. Valitettavasti tunnen tapauksen. Äärimmäisen katkeroitunut, kuten jokainen voi havaita. Haluasi itselleen muutosta, mutta keskittyy haukkumaan ihmisiä, joidenka asemaan toisaalta ilmrisrsti haluaisi, kunhan ei yht kunta niin voimakkaasti hyökkäisi työkykynsä tai terveytensä menettäneisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi