Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitsijoiden haukkuminen

Syyttävä sormi
21.10.2018 |

Miksi tupakoitsijoita saa avoimesti solvata, mutta esimerkiksi lihavia tai mielialalääkkeiden käyttäjiä pitää ymmärtää?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylläripito tykkää siitä aiheesta. Laitoin 7 poistoviestiä yhdestä ketjusta. Ei auttanut mitään sai jatkaa vihaketjuna.

Vierailija
2/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on kyllä ihmeellistä. Kyllä se ylipainokin on vaarallista ja aihettaa kustannuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy parantaa tapani. On todellakin minunkin alkaa solvata omahyväisiä sukulaisia, jotka vain polttavat, vaikka saivatkin lapsia. Ei kukaan usko, että ovat lopettaneet, sillä haisevat tupakalle! Jättävät lapset isovanhemmille siksi aikaa kun käyvät tupakalla, joskus polttavat koko yön! Minä hoidan lapseni itse, enkä hoidata isovanhemmilla. Olen aikuinen ja vastuuntuntoinen.

Vierailija
4/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se että ylipainoiset eivät tule tunkemaan ruokaa kurkusta alas.

Tai mielialalääkkeiden käyttäjät eivät jää seisomaan kaupan oven eteen.

Vierailija
5/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tukehdu ylipainoisen lihavuuteen, jos sellainen asuu viereisessä kämpässä ja ollaan yhtä aikaa parvekkeella.

Vierailija
6/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitta oregano?

Vierailija
7/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaminen on niin wt. Polttajista tosi monesta huomaa, että koulu ei ole kiinnostanut ja alkoholi maistuu.

Vierailija
8/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tukehdu ylipainoisen lihavuuteen, jos sellainen asuu viereisessä kämpässä ja ollaan yhtä aikaa parvekkeella.

Miksei ennen tukehduttu?

Vierailija
9/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ennen tukehduttu?

Koska nykyään on muotia valittaa joka asiasta.

Vierailija
10/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse röökiä polttavana, koen kyl et on ihan hyvä vaan et ihmiset solvaa tupakoitsijoita, koska ainakin itseeni se vaikuttaa niin , että lopetus kiinnostaa enemmän.. toivottavasti pian onnistuisin.

Vierailija
11/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkustelijat saastuttavat toisten hengitysilmaa ja tuhoavat turistikohteita. Hyi hitto, miten kuvottavaa. Vielä värväävät lapsetkin mukaan tähän itsekkääseen touhuun.

Vierailija
12/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse röökiä polttavana, koen kyl et on ihan hyvä vaan et ihmiset solvaa tupakoitsijoita, koska ainakin itseeni se vaikuttaa niin , että lopetus kiinnostaa enemmän.. toivottavasti pian onnistuisin.

Inhoan tupakoimista en tupakoivaa ihmistä.

Vierailija
13/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ennen tukehduttu?

Koska nykyään on muotia valittaa joka asiasta.

Niinpä, aikuiset ihmiset kitisee kuin pikkulapset.

Vierailija
14/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä tupakoit, se ei ole kenenkään toisen syy.

Vierailija
15/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä tupakoit, se ei ole kenenkään toisen syy.

Onpas, se on sinun syysi että minä poltan tupakkaa! Senkin syntisäkki!

Vierailija
16/43 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat (ei kaikki) ja mielialalääkkeiden käyttäjät eivät ole valinneet tilaansa. Tupakoitsija on täysin tietoisesti valinnut tupakoinnin. Se ei ole millään lailla haukkumista jos kertoo, tupakoitsijalle että tupakoitsija yleensä on vain mieleltään heikko ihminen. He hakevat tyydytystä nikotiinin avulla. He eivät osaa ratkoa epätyydytystään muuta kuin nikotiinin avulla. Sama koskee alkoholiin turvautujia. Mielialalääkkeiden käyttö tai lihavuus ei myöskään aiheuta muille ihmisille ongelmia. Tupakointi taas aiheuttaa kaikenaisia terveyshaittoja ja vitutusta muillekin kuin vain tupakoitsijalle itselleen.

Vierailija
17/43 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio on toki sairaus, mutta nikotiiniaddiktio ei ole mielestäni verrattavissa liikalihavuuteen tai mielen sairauksiin. Näin ollen aloitus on ihan järjetön, toivottavasti trolli.

Vierailija
18/43 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tupakointi on täysin oma valinta, ja typerä sellainen.

Vierailija
19/43 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttävä sormi kirjoitti:

Miksi tupakoitsijoita saa avoimesti solvata, mutta esimerkiksi lihavia tai mielialalääkkeiden käyttäjiä pitää ymmärtää?

Siksi koska tupakoitsijat ovat välinpitämättömiä sääntöjä kohtaan. He ovat lisäksi tyhmiä ja rumia. Perusteet: vain todella tyhmä ihminen aloittaa tupakoinnin, tupakointi vaikuttaa ulkonäköön kielteisesti.

Vierailija
20/43 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mielialalääkkeiden syöjät emme ole valinneet sairauttamme. Emme voi edes itse päättää että parannumme, sillä mt-ongelmat ovat kroonisia sairauksia, joiden oireita lääkkeet vain lievittävät.

Tupakoitsija valitsee itse kätyyttävänsä syöpäkäärylettä, ja hän voi myös itse päättää pääseeko siitä irti.