Mitä mieltä nimestä Meimi?
Ollaan alustavasti ajateltu tyttärelle nimeä Meimi. Toiseksi nimeksi ehdokkaita ovat mm. Meimi Talvikki, Meimi Linnea ja Meimi Matilda.
Kommentit (22)
Minulla on Meimi-täti. Lähisukua oli lähtenyt Amerikkaan siirtolaisiksi, joten varmaan vaikutteita sieltä päin tuo nimen valinta. Ihan kiva nimi minusta.
Tosi söpö nimi, mutta valitettavasti muistuttaa ihan liikaa meemiä :/
Tiedän yhden tosi tiukan Meimin. Kunnon täti.
Aika raju nimi (tulee mieleen englannin sana 'maim'). Sisaruksen nimi voisi olla sitten Reippi.
Englanninkielinen nimi "Maime" äännettään kutakuinkin noin.
Vähän keinotekoiselta tuo Meimi vaikuttaa, mutta ei mikään mahdotonkaan, kai siihen tottuu ympäristökin.
Jos tykkäätte, niin ei mikään estä laittamasta. Vanha kaunis nimi.
Meimi on kaunis nimi, varsinkin jos sattuu olemaan siihen sopiva sukunimi. Minun naapurissani asuu Meimi Mælstrom ja se kuulostaa oikein kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Meimi on kaunis nimi, varsinkin jos sattuu olemaan siihen sopiva sukunimi. Minun naapurissani asuu Meimi Mælstrom ja se kuulostaa oikein kauniilta.
Ihanan sointuva nimiyhdistelmä ! Helisee kuin pienet hopeiset kellot.
Meimi on jo vanha nimi. Tai sellainen uusvanha-nimi. Yhellä tutulla on 5v Meimi
Ihan kiva nimi. Meimi Talvikki, kaunis nimi.
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielinen nimi "Maime" äännettään kutakuinkin noin.
Vähän keinotekoiselta tuo Meimi vaikuttaa, mutta ei mikään mahdotonkaan, kai siihen tottuu ympäristökin.
Mamie, vrt. Mamie Eisenhower.
Mä olen Meimi :) Mun mielestä kaunis nimi, ja sopii mulle hyvin. Nuorempana piti selittää miten kirjoitetaan, mutta nykyään jo yleisempi. Onhan meitä jo 664.
Tulee mieleen meemi.. mites Meini?
Tulee mieleen meemi tai joku Muumilaakson hahmo.