Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatus kuolemasta tuntuu vapauttavalta

Vierailija
21.10.2018 |

En koskaan pystyisi tappamaan itseäni, mutta ajatus kuolemasta tuntuu kuitenkin helpottavalta. En usko, että olen masentunut. Elämä tuntuu vaan noin ylipäätään järjettömältä ja turhalta, eikä minulla ole sen suhteen enää suuria odotuksia. Työ, kuluttaminen, turhanpäiväiset ihmissuhteet. Haluaisin, että tämä loppuisi jo. Muita samoin ajattelevia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä kun tarpeeksi tympii, voin lopettaa tämän. Vielä toistaiseksi en ole ihan valmis siihen, kuvittelen että voisin vielä kokea jotain kivoja asioita tässä elämässä.

Vierailija
22/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän olisi järkevää etsi vapauttavia kokemuksia ihan elämänsä aikana, koita jotain uutta, toisen elämässä se voi olla kutominen toiselle laskuvarjohyppy, etsi vaan se oma kokemus.

Joo ei. Pinnallisuus ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin reportaasin kahdesta ruotsalaisesta kodittomasta. He olivat päättäneet irrottautua kaikista yhteiskunnn luomista ns. pakoista eli työstä, asunnosta jne. Asuivat missä milloinkin ja jotenkin vaikuttivat onnellisemmilta kuin moni oravanpyörässä juokseva. Ei rahaa muttei vastuitakaan.

Mistä jutun voisi etsiä?

Vierailija
24/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä päivänä kun tarpeeksi tympii, voin lopettaa tämän. Vielä toistaiseksi en ole ihan valmis siihen, kuvittelen että voisin vielä kokea jotain kivoja asioita tässä elämässä.

Itse  toteutus on vaan aika vaikeeta. Liikaa riskejä että vammautuu, mutta nirri ei sitten lähdekkään.  Ja se  tosiaan sucks!

Vierailija
25/25 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse  toteutus on vaan aika vaikeeta. Liikaa riskejä että vammautuu, mutta nirri ei sitten lähdekkään.  Ja se  tosiaan sucks!

Aina löytyy konsti lopulliseen totetutukseen jos tahtoa on. Se on lohdullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme