Pakaroiden levittäminen seksin aikana
Miksi mies innostuu, kun olen kontillani ja levitän käsilläni pakaroitani? Miten pyllyreikä voi kiihottaa? :D
Kommentit (53)
Silloin kun tyttöystäväni levittää pakaroitaan ollessaan nelinkontin pylly pystyssä, tarkoittaa se sitä, että hän haluaa minut taakseni vatsalleni kyynärpäihini nojaamaan, ja nuolemaan. Se kuinka paljon selkä on kaarella, ja painaako hän pillua vai pyllyä kasvoilleni/suutani vasten, on mulle selkeä signaali mitä pitää nuolla.
Aivan parasta kun nainen levittää pakaroita ja PYYTÄÄ nuolemaan pyllyään
Oikeampi kysymys on että miksi nainen intoutuu kun minulla on paperipino. Miksi nainen intoutuu kun teen kattoremonttia. Miksi nainen intoutuu kun kohtelen häntä kylmästi.
Ap, mies intoutuu siksi, koska näkee mihin voisi laittaa peniksensä.
Meillä myös kun vaimo levittää pakarat, niin se tarkoittaa että nuole mua takaa.
Hän kiihottuu todella paljon kielipelistä pakaroiden välissä. Minäkin kyllä.
Ihmisiä on muinoin tehty lisää vain takaapäin. Siksi tuo asento on miehille mieluinen, koska se on se alkuperäinen ja oikea. Oikea on lainausmerkeissä koska kaikki asennot ovat oikeita jos lemmenpari niin päättää.
Minäkin olen pääasiassa jyystellyt lähetyssaarnaajien opettamassa asennossa, mutta tuo asento pylly pystyssä pienellä levityksellä on todella kiihottava näky. Osa naisista vain vierastaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on muinoin tehty lisää vain takaapäin. Siksi tuo asento on miehille mieluinen, koska se on se alkuperäinen ja oikea. Oikea on lainausmerkeissä koska kaikki asennot ovat oikeita jos lemmenpari niin päättää.
Minäkin olen pääasiassa jyystellyt lähetyssaarnaajien opettamassa asennossa, mutta tuo asento pylly pystyssä pienellä levityksellä on todella kiihottava näky. Osa naisista vain vierastaa sitä.
Tuon muinaisten luolaihmisten tavan uskon minäkin olevan miesten viehtymysten takana. Minä olen kai sitten poikkeuksellinen nainen kun pidän yli kaiken siitä kun mies tulee oikein tohinalla minun sisääni takaapäin, toki vain ja ainostaan A-rappuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pääasiassa jyystellyt lähetyssaarnaajien opettamassa asennossa, mutta tuo asento pylly pystyssä pienellä levityksellä on todella kiihottava näky. Osa naisista vain vierastaa sitä.Tuon muinaisten luolaihmisten tavan uskon minäkin olevan miesten viehtymysten takana. Minä olen kai sitten poikkeuksellinen nainen kun pidän yli kaiken siitä kun mies tulee oikein tohinalla minun sisääni takaapäin, toki vain ja ainostaan A-rappuun.
No, et ole vaan ihan tavallinen.
No en nyt usko, että nyky ihminen olis se
takaapäin pania alkuun ollut. Minusta naisen
luonnollinen anatomia puoltaa lähäriä parem-
minkin.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt usko, että nyky ihminen olis se
takaapäin pania alkuun ollut. Minusta naisen
luonnollinen anatomia puoltaa lähäriä parem-
minkin.
Niin minäkin olen ajatellut, mutta historiaan perehtyminen on mielen muuttanut. Ne olosuhteet vain olivat muinoin sellaiset että ainakaan minua ei olisi minkäänlainen kiima saanut selälleen miehen alle. Toki ihmisten pesät kehittyivät, niin että niissä jo voi keimalla muutenkin kuin pylly pystyssä. Onhan anatomiakin saattanut kehittyä aikojen kuluessa lähäriä suosivaksi. Toisaalta tykkäänhän minäkin kun mies tulee joskus takaakin ja oikein rajusti, eli minussakin on vielä villiä narttua jäljellä.
posahutin aviomiehelle haisevan pierun :)))))))
Vierailija kirjoitti:
posahutin aviomiehelle haisevan pierun :)))))))
Se oli sille ihan oikein!
Tämä muuten maistuisi juuri nyt. Vaikkapa esilämmittelynä ennen panoa. "Löysät pois"