Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aktiivisuusrannekketta suosittelisitte?

Vierailija
21.10.2018 |

Ei kovin kallis, mutta ei lelukaan. Perus päivittäisessä käytössä ja unen seuranta plussaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli 2. Ei tosin vielä ole kaupoissa, mutta tulossa on!

Vierailija
2/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitbit

Vierailija
4/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pulssimittausta ne ovat leluja joihin voi ravistella haluamansa tulokset. Minulla on Garmin forerunner 35. Toimii.

Vierailija
5/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman pulssimittausta ne ovat leluja joihin voi ravistella haluamansa tulokset. Minulla on Garmin forerunner 35. Toimii.

Paljonko maksaa?

Vierailija
6/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ouran älysormusta ainakin tulee käytettyä. Tosin niillä on aika pahoja toimitusvaikeuksia.

Vierailija
7/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko millään sykevälivaihtelua tai minkä hintaluokan olisi?

Vierailija
8/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xiaomi mi fit band 2, hinta-laatusuhteeltaan ihan ylivoimainen!

http://blog.e-ville.com/xiaomi-mi-band-2-testissa-halpa-naytollinen-akt…

Vierailija
9/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut 2 vuotta Nokia/Withings steel ilman sykemittausta. Askelmäärät ovat realistisimmat mitä olen missään rannemittarissa nähnyt, patteri kestää reilusti yli puoli vuotta ja 18 mm leveät standardimalliset vaihtorannekkeet käyvät kello-osaan.

Vierailija
10/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressaavia vempaimia nuo

Vierailija
11/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitbit.

Mutta ovat oikeesti aika rasittavia laitteita. Mun mies käytti unimittarina kun vauva oli pieni. Ja sitten hermoili, kun ei saa riittävästi unta ja laite ohjeistaa nukkumaan enemmän. Ei saanut minulta kovinkaan paljon sympatiaa, kun lapsi valvotti joka yö ja jouduin heräilemään monta kertaa yössä.

On siis ihan näppärä laite, mutta unen seurantaan en suosittele pikkulapsiperheeseen. Stressaa enemmän kuin auttaa. On parempi olla täysin ilman todisteita siitä miten vähän sitä oikeasti nukkuukaan...

Vierailija
12/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö hyvät ihmiset osaa arvioida omaa aktiivisuutta ilman jotain ranneketta? Aina joku vempain ajattelemassa puolestasi? 

Vierailija
13/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö hyvät ihmiset osaa arvioida omaa aktiivisuutta ilman jotain ranneketta? Aina joku vempain ajattelemassa puolestasi? 

Sanoppa muuta, just mietin samaa. Joka asiaa pitää mitata..

Vierailija
14/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut 2 vuotta Nokia/Withings steel ilman sykemittausta. Askelmäärät ovat realistisimmat mitä olen missään rannemittarissa nähnyt, patteri kestää reilusti yli puoli vuotta ja 18 mm leveät standardimalliset vaihtorannekkeet käyvät kello-osaan.

Itselläkin Nokia Steel. Joten ääni tälle. Mielestäni on parempi kuin esm. Polarin A300. Vaihtui tuo mainittu Polar Nokiaan koska Polarin applikaatio on yksi räpellys. Miinusta on toki ettei ole pulssimittausta joka taas a300:sta löytyy erillisen sykevyön tuomana.