Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, onko täällä enää tosi vanhoja av-mammoja?

Vierailija
20.10.2018 |

Sellaisia av-iältään liki parikymppisiä? Muistellaanko millaista täällä oli ennen? Iltaisin ainakin oli hyvät keskustelut ja paljon lestadiolaisäitejä juuri silloin. Poistuivat jossain vaiheessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "mitä lasissa" oli se vakio pe-la illan viesti : )

Vierailija
2/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maar. Tyyne 110 vee täällä. Lapset jo kuolleet mutta lapsenlapsenlapsenlapset käyvät katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä oon nelikymppinen : O Ja oon tosi vanha av:lla. Mutta sä menit kyllä ohi.

Vierailija
4/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä yksi

Vierailija
5/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia av-iältään liki parikymppisiä? Muistellaanko millaista täällä oli ennen? Iltaisin ainakin oli hyvät keskustelut ja paljon lestadiolaisäitejä juuri silloin. Poistuivat jossain vaiheessa.

Olen ollut täällä noin 14 vuotta

Vierailija
6/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko hauskoja ketjuja niiltä ajoilta? Ainakin se perunanpesuketju, joka oli paljon hauskempi kuin tää nykyinen jauhelihan pesu. ja yks outo polvesta tehtävä sektio? Mutta Plussalla tais olla se omituisin, joku kirjoitti sairaasta lapsestaa, laittoi kuvia ja kaikkia ja paljastukin feikiksi, kun kirjoitti pa**kaa unohtaen, että oli sissänkirjautunut. Muistatteko?

Vierailija
7/28 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se Winterin munasoluketju!! Se oli kyllä käsittämätön.

Vierailija
8/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melba antoi vinkkejä hyvistä kengistä. Mun lapset 20v ja 16v en muista milloin aloitin lukemisen mutta ainakin n.17 vuotta sitten

Vierailija
9/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muistan kanssa Melban. Noihin aikoihin. t. Zilga. Mun lapset 16 ja 14. Siihen aikaan täällä oli vielä ruokapalsta, sieltä on jäänyt käyttöön Ronsumamman pastakastike ja  italialaisen mummon omaavan palstailijan pizzapohja. Nykyään käyn täällä ehkä...kerran kuukaudessa

Vierailija
10/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella, joka keräsi yöt pulloja ja eli luksuselämää, lopulta sekosi valheittensa kanssa, ei osannutkaan vastata kysyksiin toisesta kotikaupungistaan Pariisista.

Vierailija
11/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2000. Silloin taisin olla online-palsta tämän rinnalla, siellä olin enemmän kuin av-palstalla.

Jossain vaiheessa se sitten loppui niin oli pakko siirtyä tälle puolelle. Sivuston rakenne oli eri, jokainen vastaus piti aina avata erikseen, klik klik klik... muistaako joku?

Vierailija
12/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlinellä minäkin roikuin. Aamulla eka kirjoittaja kirjoittoi avauksen: Laukaus

Vierailija
13/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus myös laihdutusryhmä ja sen avulla sain 11 kiloa pois.

Onlinellä olin ensin ja sitten siirryin tänne. Olin vuosia pois ja nyt olen satunnaisesti täällä.

Vierailija
14/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein, että ihan ensimmäinen Vauvan avoin keskustelupalsta oli nimeltään Isien palsta? Jonka tietysti mammat (tulevat av-mammat) valtasivat.

Nikki, eli nimimerkki piti kuitenkin olla, ja siitä saatiin tietysti kinaa aikaiseksi, että kuka on se oikea "Äityli77".

Tämä lienee ollut joskus 1998-1999?

Vierailija
15/28 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep :)

Vierailija
16/28 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onlinellä minäkin roikuin. Aamulla eka kirjoittaja kirjoittoi avauksen: Laukaus

Minä tein tänne tuon avauksen tänne joskus kuukausi sitten, niin sepä sensuroitiin!

Vierailija
17/28 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosi vanha. Enemmän kyllä vauvakuume osiossa. Joskus aihevapaallakin.

Vierailija
18/28 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun yhdessä vaiheessa linkittäminen ei ollut sallittua? Sitten laitettiin välilyöntejä siihen linkkiin ja ohje, että poista välilyönnit :D

Vierailija
19/28 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on av-mamma?

Vierailija
20/28 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siltä ajalta kun oli se yksi kemijärveläinen hullu, joka teki vieraille lettuja lypsämästään äidinmaidosta ja joka mukaan päiväkoti oli niin kauhea paha, että etsi säännöllisesti hoidon aloittamista pohtiville vuokra-asuntoja Kemijärveltä, vuokrasta olisi selvinnyt silloisella kotihoidontuella.

Esikoiseni täyttää pian 18 vuotta ja löysin palstan aikalailla heti kun tulin raskaaksi.

Sitä ennen pyörin Siniset -hääpalstalla. Sitten menin Verkkoklinikalle, joka oli aivan kauhea paikka ovislimoinee ja täteineen.

Av on mun salainen pahe :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi