PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään muulle tule Make-vauvasta mieleen papukaija G. Pula-Aho?? Ihan samat painotukset lauseissa ja muutenkin.. No Pula-Ahon muistaakseen täytyy varmaan olla itse jo vähän vanhempi :D
Hyvin hoksattu! Itse mietin pääni puhki, mikä Spedeen liittyvä hahmo puhui samalla tavalla kuin Make-vauva.
"Papukaija G. Pula-aho oli Spede Pasasen luoma ja Leo Jokelan esittämä sketsihahmo, joka esiintyi radion viihdeohjelmissa Ruljanssiriihi ja Hupiklubi 1960-luvun alussa. ”Papukaija” puhui hampaiden välistä karskia Stadin slangia katujen kovanaaman elkein ja pani keskustelukumppaniaan Spedeä jatkuvasti halvalla."
Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Papukaija_G._Pula-aho
G. Pula-Aho - Ulkona illalla
Kuinka monesta ohjelmasta voi sanoa, että kohokohta oli Mikko Leppilampi? :D
Kohokohta oli Mikko Penttilä siellä kaupassa. Ei kylläkään hauska sekään, mut muuten. :P Edes lapset ei nauraneet kertaakaan. Hohhoijaa.
Mä en ymmärrä tota taika pasia lainkaan. Mitä hauskaa tai oivaltavaa tossa on? Kuvitelkaa että joku uusista naisnäyttelijöistä ois kyhännyt tollaisen. Nythän kaikki uudet naiset äänestetty yks kerrallaan vaikka monimuotoisempia ne on kuin tämä pasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mimmu on ihan hiton rasittava.
Joo, mut se on seksy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tota taika pasia lainkaan. Mitä hauskaa tai oivaltavaa tossa on? Kuvitelkaa että joku uusista naisnäyttelijöistä ois kyhännyt tollaisen. Nythän kaikki uudet naiset äänestetty yks kerrallaan vaikka monimuotoisempia ne on kuin tämä pasi.
Flegmaattinen monotonisella äänellä puhuva elämään kyllästynyt taikuri ei ärsytä toisin kuin nuo mainitsemasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään muulle tule Make-vauvasta mieleen papukaija G. Pula-Aho?? Ihan samat painotukset lauseissa ja muutenkin.. No Pula-Ahon muistaakseen täytyy varmaan olla itse jo vähän vanhempi :D
Itse olen alusta asti miettinyt ihan samaa! Itse olen alle 30 ja minä muistan/tiedön Pula-ahon kaseteista joita meillä oli.
Näytönpaikan ajan odotti, että alkuperäinen artisti olisi tullut lopussa mukaan laulamaan niin kuin "vanhoina hyvinä aikoina", mutta ei...
Aika surkeeta settiä, laulut veks, sketseihin paremmat kirjoittajat, hahmokilpailu pois kokonaan.
Kunnon freesausta kaipaa, jos tätä on pakko pitää hengissä. Koko jengi vaihtoon ja uudet ja paremmat tilalle.
727000 keskikatsojamäärä. Finnpanel. Huonosti parhaimmalla esitys ajankohdalla. Eikä ihme. Katsojat ovat kyllästyneet keskinkertaisiin tekijöihin.
Lopettakaa mtv3 jo putous. Jotain muuta tilalle.
joo, yritin antaa mahdollisuuden ja ajattelin että katsotaan joka tapauksessa lasten kanssa tänäkin vuonna. On vaan niin huono, ei edes lapset jaksa seurata. Eihän noilla ole mitään hokemiakaan enään? Hirveetä ylinäyttelemistä
Mimmu olisi ollut hyvä hahmo, jos ei olisi ollut tuota käsittämätöntä parisuhdeterapeuttijuttua. Jotain muuta ja hahmo olisi ollut ihan viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mimmu olisi ollut hyvä hahmo, jos ei olisi ollut tuota käsittämätöntä parisuhdeterapeuttijuttua. Jotain muuta ja hahmo olisi ollut ihan viihdyttävä.
Ja tuota ärsyttävää ääntä että piti vaihtaa kanavaa sen takia.
Melkein nauroin viime jaksossa, mut en ihan... Taso on laskenu ku lehmän häntä..
Ja laulaminen on niin plääh.. Huonot sanat, riimit ei rimmaa.. Miksei voi vaan puhua?
Timo Lavikaisen olisi pitänyt esittää Mimmua. Sille olisi sopinut hyvin se
Ihmetteleekö joku oikeasti että katsojaluvut laskeneet neljäsosan?! Noloja "vitsejä", jotka eivät ole naurattaneet koko kauden aikana ja Roope Salminen voisi poistua julkisuudesta.
Pilvi Hämäläisen rääkymistä ei kestä kuunnella eikä Roope Salmisen naama katsella..
Miksei kymmenes kausi voi olla tämän hauskempi? Olisivat edes kehitelleet jotain speciaalia tähän, esimerkiksi ottaneet aiempien (ihan ekojen) kausien näyttelijöitä mukaan! Olisivat maksaneet hyvin niille, niin kyllä ne olis tulleet.
Barbi ja Make on selvästi viihdyttävimmät. Afrobotti on lapsellinen, Taika-Pasi ei kehity hahmona, Pieru on muuten vaan tylsä. Barbi ja Make - siinä on meidän finaalikaksikko.