PUTOUS 10. kausi
Kommentit (643)
Kannatan salmisen korvaamista robotti-imurilla.
Meneekö teidänkin mielestä jotenkin töksähdellen eteenpäin?
Hyvä, että edellistä sketsiä on keretty lopettaamaan niin uusi on jo menossa.
Trumppien kielari sai meidän perheen oksentamaan... yäk!!
En ole katsonut vielä ensimmäistäkään kautta. KAnnattaako katsoa. Olen kuitenkin jo nähnyt jonkun munamies klipin tubessa?
Vierailija kirjoitti:
Iinaa ja Armia ikävä.
Aku Hirviniemen Jorma Streng/String/Strong oli myös kova.
Näin on. Parhaimmat osaavat tyylitellä ja luoda aina vaan jotain uutta (Aku, Armi, mutta yllättäen ei Iina).
Muut jäävät parhaimmillaan vain kovan luokan ammattilaisiksi vailla sen suurempaa ulottuvuutta.
Neljättä viinilasillista juon eikä vieläkään naurata
Taika-Pasin taika alkaa olla kulunut loppuun
Vierailija kirjoitti:
Taika-Pasin taika alkaa olla kulunut loppuun
Totta turiset 😢
Mulla on ikävä Akua. Tiedän että moni täällä ei Akusta tykkää mutta muistan vieläkin ekan kauden keväällä 2010 kun esikoinen oli vauva ja katselin la-iltaisin Marja Tyrniä ja kumppaneita... silloin nauroin 😀 enää en.. en yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä Akua. Tiedän että moni täällä ei Akusta tykkää mutta muistan vieläkin ekan kauden keväällä 2010 kun esikoinen oli vauva ja katselin la-iltaisin Marja Tyrniä ja kumppaneita... silloin nauroin 😀 enää en.. en yhtään.
Sillon ihan odotti Putousta, muistan 🙂
Nyt on kyllä harvinaisen heikkoa
No se hiihtojuttu oli ihan ok.
E-sporttia hehkutetaan kuin ihan oikeeta urheilua, on koulutusta jne, se on vähän kuin fudis aikanaan jossain Brasiliassa, kaikki kuvittelee et siinä on lapselle tulevaisuuden ura ja lopulta suuri osa nuorista osaa jonkin verran mut millä hinnalla. Osaako ne muuta...
Meinaako ne saada tämän yhdeksään mennessä pakettiin?
Kuraa tää ohjelma eikä naurata. Erityisesti ärsyttää tuo Afrobotti.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ne saada tämän yhdeksään mennessä pakettiin?
Jokin kusee kyllä ja pahasti jos muutamaa minuuttia ennen yhdeksää on vielä Kasmir laulamassa ja vielä tulee Helmi-Leenan esittely ennen pudotusta :D
Tää on niin surkea ohjelma... En naura ikinä millekkään sketsille... enkä siis katso tätä vaan telkku on taustalla auki kun lapset katsoo.. ainoa hyvä oli Trump -imitointi ja sillekään en nauranut, hymähtelin.