Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon päästä illan valoisa aika lyhenee kerralla TUNNILLA! Jos jäätäisin pysyvään kesäaikaan, valoisat illat jatkuisivat pidempään.

Vierailija
20.10.2018 |

Silti media propagoi jatkuvast pysyvän talviajan puolesta. Miksi ihmeessä?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pimeää. Haluaisin kovasti, että iltaisin olisi pimää. Ulkomaillakin pimeät illat ovat parhaita. Lämmintä, mutta pimeää💗

Vierailija
2/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aamulla valkenee tuntia aikasemmin ja pääsee hyvissä ajoin lenkille ennen töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan valoisat aamut ja niin haluaa koululaisetkin. Ei se yhden tunnin iltalisävalo liikuntaa lisää, kun porukat vielä töissä siihen aikaan.

Vierailija
4/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Pääsen taas omaan rytmiin.

Vierailija
5/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun vie lapset päiväkotiin, on todella kiva kun aamu edes sarastaa

Vierailija
6/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta alueelle jossa on katuvalot

Vierailija
7/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviaika on oikea ratkaisu. Naapurissahan kokeiltiin pysyvää kesäaikaa ja kuinka kävi? Miksi meidän pitäisi tehdä sama virhe?

Vierailija
8/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä ihan sama kummassa ajassa eletään, kunhan jäädään pysyvästi jompaan kumpaan.

Vierailija
9/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika-hullu taas vauhdissa.

Vierailija
10/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun saa nukkua tunnin pidempään!

Täällä pohjoisessa on joka tapauksessa talvella koko ajan pimeää ja kesällä koko ajan valoisaa. Joten onneksi siirrytään talviaikaan pysyvästi.

Vierailija
11/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan valo ei ole terveellistä unelle. Suomalaiset on ihmeen fiksautuneita siihen että illalla pitäisi olla valoisaa. Ihmeellistä.

Ulkomailta kaipaan aina lämpimiä mutta pimeitä kesäiltoja.

Vierailija
12/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan logiikka xD 

Jos on jatkuvasti sama aika, niin on jatkuvasti sama aika. Vai meinaatko että joka ilta on pimeää aikaisemmin ja aikaisemmin? Siinä nyt ei ole mitään järkeä koko ajatuksessa.

Vierailija
13/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittää, ettei töiden jälkeen ole juuri lainkaan valoisaa aikaa. Minä en pimeään aikaan halua käydä ulkoilemassa, joten lenkkeilyt jäävät minun osaltani siihen.

Vierailija
14/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä valoa on vuorokaudessa tasan yhtäpaljon riippumatta missä asennossa se kello on.

Vierailija
15/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan logiikka xD 

Jos on jatkuvasti sama aika, niin on jatkuvasti sama aika. Vai meinaatko että joka ilta on pimeää aikaisemmin ja aikaisemmin? Siinä nyt ei ole mitään järkeä koko ajatuksessa.

Vierailija
16/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololooooooo

Vierailija
17/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä valaisimia joka lähtöön joten mikä ongelma kun Euroopassakin tulee säkkipimeä myös kesällä?

Vierailija
18/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittää, ettei töiden jälkeen ole juuri lainkaan valoisaa aikaa. Minä en pimeään aikaan halua käydä ulkoilemassa, joten lenkkeilyt jäävät minun osaltani siihen.

Laiskoille mätisäkeille kelpaa tosiaan mikä tahansa tekosyyksi olla liikkumatta.

Vierailija
19/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviaika on oikea ratkaisu. Naapurissahan kokeiltiin pysyvää kesäaikaa ja kuinka kävi? Miksi meidän pitäisi tehdä sama virhe?

Niin mitä siellä sitten niinku kävi?

Vierailija
20/70 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! <3 Vuoden parasta aikaa, kun on pimeät yöt, illat JA aamut. Onneksi kohta ollaan jo siinä pisteessä vuotta, etteivät tuollaiset kellojen siirtelyt vaikuttaisi mitään. Ihanat tunnelmalliset syksy ja talvi! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi