Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saitte naisenne halut heräämään takaisin, jos ollut ns. kuiva kausi takana päin

Vierailija
20.10.2018 |

Ihmettelen vähän mitä pitäisi tehdä kun on vähän suhteessa väljähtänyttä, eikä rakastelu oikein houkuta vaimoa? Miten olette päässeet tästä yli ja jatkamaan takaisin normaaliin tilaan suhteessa? Seksi on ainakin minulle tärkeää suhteessa kuitenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset orgasmit auttaa. Vaimon oma motivaatio on oleellista. Mitä vaimosi on sanonut, kun olet ottanut asian puheeksi hänen kanssaan?

Vierailija
2/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä olen liian painostava tms., kaikki pyörii vain minun elimeni ympärillä kuulemma. Täytyypi panostaa hänen orgameihin enemmän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt puhua aiheesta vaimollesi?

Vierailija
4/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on aika oleellinen juttu joo... voit varmaan itse miettiä omalle kohdallesi, miltä tuntuisi jyystää kerta toisensa jälkeen ilman laukeamista.

Mistä se kuiva kausi johtui? Jos se johtui siitä, että vaimosi ei saanut orgasmia, teillä saattaa olla pitkä tie edessänne.

Vierailija
5/21 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:lle, taidat olla oikeassa, pitkä tie edessä. Nyt tilanne muuttunut kuivassa kaudessa, ehkä toivoa edessä. Orgasmittomuus on ollut varmaan yksi tekijä tuossa koska vaimolla ollut stressiä sen verran, että ei kyllä seksi ole kiinnostanut pätkääkään.

Vierailija
6/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä riippumatta nosta kisu pöydälle. Kysy millaista seksiä naisesi haluaa. Kysy haluaako leluja tai muuta kokeilla, mitä ei aiemmin ole ollut. Naisena tein noin ja mies innostui heti toimiin jo ajatuksesta hankkia leluja. Myös peppujutut kiinnosti, siitä sovittiin että edetään hitaasti eka leluilla ja sitten itse asiaan. 

koska huushollissa on alaikäisiä niin aloite tehtiin sitten aina tilaisuuden tullen. Joku kerta jäi kesken, mutta seuraavaa kertaa ei tarvinnut kauaa odotella...  

meillä homma alkoi hyytyä uudelleen kun en ollut aktiivinen vaan aloin odotella ukonkin innostumista ja aloitteita...

Vierailija
7/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellani varmasti halut hiipuisi jos muuttuisin että hän ei saisi kokea olevansa tärkeä, haluttava, rakas. Sen takia olen hänen kanssa parisuhteessa.

Näytän ne automaattisesti monin tavoin sanoin ja teoin.

Vierailija
8/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kaipaa tuota huomiota..

Vie huomen aamuna sille sänkyyn vaikka kahvit...hali sitä..kehu sen muotoja. ulkonäköä..ihan kaikkee mitä vaan keksit .koske sitä aina kun vaan voit..pussaa...

Nää on yksinkertasia mutt näistä pikku jutuista etenemällä se lähtee..auta koti askareissa...

Kun pääset sänkyyn ...pidä huoli ett naisesi nauttii...hyväile. pussaa anna suuseksii..sormeta...sitten kerkiit vielä itekki naattii...

Vierailija
9/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille iso turn off on, jos käytöksestäsi paistaa läpi lahjominen... "se tekee noin jotta saisi seksiä". Sun täytyy alkaa pitää naistasi hyvänä, mutta pyyteettömästi ja aivan kuin et olettaisi sen johtavan seksiin.

Ja jos oletat, nainen huomaa sen kyllä happamasta naamastasi kun et saakaan pillua kaiken tekemäsi jälkeen.

Vierailija
10/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää piristystä! Lelut käyttöön,leikkikää ja pitäkää hauskaa! Seksilelut ovat suosittuja,antaa mukavaa lisämaustetta.

Vierailija
11/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksipelejä! Niissä on hauskoja tehtäviä... Halut kyllä herää kun jo aamulla esim otatte kortit, jotka illalla lupaatte toteuttaa... Tai se lautapeli, monogamy.

Osta geishakuulat, ja kysy saatko "asentaa" sen naisellesi, muista liukkari :). Kun hän on pitänyt sitä koko päivän, ehkä sen häntä on ollut klitoriksella, niin kyllä tekee illalla mieli 😀

Vierailija
12/21 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänestä olen liian painostava tms., kaikki pyörii vain minun elimeni ympärillä kuulemma. Täytyypi panostaa hänen orgameihin enemmän.

ap

Seksi on siis naisen mielestä jotenkin kehnoa eikä enää haluta.

Orgsmeihin on hyvä panostaa, on silti hyvä pitää mielessä et ne orkut tulevat vain kun nainen on riittävän kiihottunut. Mekaanisesti niitä ei aikaan saa. En tiedä millaista esileikkiä ja seksiä naisesi haluaa, vaikea neuvoa - sun pitää vain itse kysyä ja sit koettaa toimia sen mukaan.

Vierailija
13/21 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi on aika oleellinen juttu joo... voit varmaan itse miettiä omalle kohdallesi, miltä tuntuisi jyystää kerta toisensa jälkeen ilman laukeamista.

Mistä se kuiva kausi johtui? Jos se johtui siitä, että vaimosi ei saanut orgasmia, teillä saattaa olla pitkä tie edessänne.

Ja mistä sen ja voi tietää että saako se rouva vai ei? mulle ole ainakaan koskaan se vielä selvinny..

Vierailija
14/21 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on erittäin tärkeää huomata että nainen kiihottuu, saan kunnon vauhdin päälle. Sohvalla kun ollaan ja suutelen ja hyväilen eripuolilta eikä siinä ei ole mihinkään kiire ja voi mennä pitkän aikaa mutta ei tunnu siltä. Nainen kyllä kaivaa kalua jo esiin, naisen käännän sohvalle siitä sitten kunnon pamputusta kun himot on tapissa!

Nainen saa yleensä orkun joskus nopeasti, yhdynnässä.

Ei sormi käytössä kokoajan tai ollenkaan, välillä kyllä terska hieroo.

Vierailija
15/21 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

make 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä sen ja voi tietää että saako se rouva vai ei? mulle ole ainakaan koskaan se vielä selvinny..

Tokkopa on sitten rouva koskaan saanutkaan. Jos olet kieli klitoriksella ja pari sormea sisällä, niin huomaat varmasti ääntelystä, liikehdinnästä ja supisteluista, kun saa.

Mikäli kuvittelet, että se parin minuutin jyystö riittää, ymmärrän rouvasi hiipuneet halut.

Vierailija
16/21 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

make 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa on sitten rouva koskaan saanutkaan. Jos olet kieli klitoriksella ja pari sormea sisällä, niin huomaat varmasti ääntelystä, liikehdinnästä ja supisteluista, kun saa.

Mikäli kuvittelet, että se parin minuutin jyystö riittää, ymmärrän rouvasi hiipuneet halut.

Ei anna nuolla itteensä saatika että saisi työntää sormia sisään...

Vierailija
17/21 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä aktuaalista helvetti nyt taas?

Ei saa nuolla tai koskea, mutta vingutaan ettei saa orgasmia?

Tämä voi olla uutinen, mutta kyse ei ole siitä ettei hän saa seksistä orgasmia, vaan siitä ettei hän selkeästi ole valmis itse tekemään asian eteen mitään, ottamaan edes vastaan. Hän ei halua orgasmia sinun kanssasi.

Itse en suosi palstalle perinteistä tyyliä "jätä se sika" mutta en oikein keksi muuta.

Samanlainen olo kuin käsketään vaihtaa talvirenkaat, mutta kielletään ehdottomasti käyttämästä tunkkia ja kiintoavainta: Kyllä se teoriassa voi onnistua kun tekee suhteettoman paljon turhaa työtä, mutta oikeasti lähtökohta on asetettu epäonnistumiseen.

Vierailija
18/21 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hommasi etärakkaan mun selkäni takana. Sain sitten itsekin välillisesti nauttia, kun himot heräsi ja oikein 15v takaiset ruokatuntipanotkin tuli takaisin. Sitten kun se alkoi laittautumaan ja pitämään itsestä huolta, niin oli aika helppo hoksata mistä nyt tuulee.

Oma seksielämä sitten alkoi toden teolla eron jälkeen. Voi pojat kuinka halukkaita naisia tämä maailma on täynnä, enkä ollut tiennyt siitä mitään.

Eli kaikki ei vain ole oikeita toisilleen seksuaalisesti.

Vierailija
19/21 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin paljaalla papanaaukkoon niin tuli hymy taas huulille.

Vierailija
20/21 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..molemmin puolin tulisi saada kokea niin aloitteita, hyväksymistä ja niitä orgasmeja. Hyytyy jossei ole tasapainossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme