Miten tietää onko nainen huijaamassa?
Jos nainen sanoo että haluaa ottaa rauhallisesti tutustumisen niin mistä voi tietää onko naisen tarkoituksena huijata, saada vähän huomiota mieheltä huvinvuoksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"saada vähän huomiota mieheltä huvinvuoksi"
Mitähän tämä tarkoittaa.Ihmiset tykkäävät huomiosta, naiset usein ehkä vielä enemmän kuin miehet.
Miten voin tietää, tarkoittaako naisen "edetään rauhallisesti"?
A) edetään rauhallisesti
vai
B) en halua seurustella kanssasi mutta en pane pahakseni jos saan sinulta vielä huomiota seuraavat pari kkt. Ap
Mitä nainen vastasi kun kysyit siltä?
En kysynyt. Nainen olisi varmaan kokenut sen painostuksena, naiset usein kokevat asioita.
t. Ap
On sullakin oikeus kokea asioita. Mitä jos seuraisit sitä etkä jotain epämääräistä naista?
Ei miehellä ole oikeutta kokea kuin tiettyjä, kulttuurin määrittämiä asioita. En nyt jaksa alkaa edes keskustelemaan aiheesta, mutta sen voin sanoa, että olen jo kauan sitten oppinut nielemään kaikki kokemiset, ja sama vaikuttaisi koskevan useimpia tuntemiani miehiä.
Ei tämä keissi minun kokemisistani ole mihinkään muuttumassa.
t. Ap
Olen nainen ja arvostan miehiä ihan liikaa, että haluaisin nähdä tuollaista alennustilaa kenelläkään. :) Yrjöä ne kulttuurihapatukset ulos.
Ei miehellä ole oikeutta kokea kuin tiettyjä, kulttuurin määrittämiä asioita. En nyt jaksa alkaa edes keskustelemaan aiheesta, mutta sen voin sanoa, että olen jo kauan sitten oppinut nielemään kaikki kokemiset, ja sama vaikuttaisi koskevan useimpia tuntemiani miehiä.
Ei tämä keissi minun kokemisistani ole mihinkään muuttumassa.
t. Ap