Miten tietää onko nainen huijaamassa?
Jos nainen sanoo että haluaa ottaa rauhallisesti tutustumisen niin mistä voi tietää onko naisen tarkoituksena huijata, saada vähän huomiota mieheltä huvinvuoksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hoidata vainoharhasi ja mieti sen jälkeen pariutumista uudestaan.
Mistä tällainen kommentti nyt tuli??
t. Ap
Lukekaa tai kuunnelkaa Laura Mannisen kirja Kaikki Anteeksi.
Vihje: Hyvin nopeasti etenevä suhde ja aikainen "sitoutumisen" vaatiminen ovat varoitusmerkkejä.
Etkö sinä sitten halua tutustua rauhassa? Koetko että menetät jotain etenemällä rauhallisesti? Vaikuttaako nainen sinusta epärehelliseltä vai miksi epäilet hänen motiivejaan?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä sitten halua tutustua rauhassa? Koetko että menetät jotain etenemällä rauhallisesti? Vaikuttaako nainen sinusta epärehelliseltä vai miksi epäilet hänen motiivejaan?
Minulle on aiemmin käynyt niin, että naiset ovat sekä alkaneissa tapailuissa, että myös väärään suuntaan menneiden parisuhteiden loppupuolella puhuneet vastaavanlaisia "otetaan rauhallisesti" tyyppisiä juttuja, ja todellisuudessa olen vain päätynyt naisen leikkikaluksi tai huolien kuuntelija -kaveriksi.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vihje: Hyvin nopeasti etenevä suhde ja aikainen "sitoutumisen" vaatiminen ovat varoitusmerkkejä.
Voin vakuuttaa, että en ole mikään narsisti, joka saa naisen rakastumaan kahdessa viikossa ja vaatii kihloja kuukauden päästä. Tässä ei todellakaan ole sellaisista keisseistä kysymys; harmi kun jutellaan netissä, jos tapaisit minut niin tajuaisit kuinka naurettava ajatus olisi edes koittaa ajatella minut sellaiseen yhteyteen.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aiemmin käynyt niin, että naiset ovat sekä alkaneissa tapailuissa, että myös väärään suuntaan menneiden parisuhteiden loppupuolella puhuneet vastaavanlaisia "otetaan rauhallisesti" tyyppisiä juttuja, ja todellisuudessa olen vain päätynyt naisen leikkikaluksi tai huolien kuuntelija -kaveriksi.
t. Ap
Miksi tälle kommentilleni tulee miinuksia muttei vastauksia? Koittakaa nyt sanoakin jotain, eikä vaan miinustella. Jos tekee mieli haukkua minua, niin senkin saa vapaasti tehdä, parempi sekin on keskustelun kannalta kuin pelkkä miinustelu.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Millä tavalla olet päätynyt naisen leikkikaluksi? Mitä tuo tarkoittaa?
Mutta eihän sitä koskaan etukäteen voi tietää, kuinka tutustuminen etenee. Joskus käy niin, ettei tapailu etene suhteeseen. Takeita ei kukaan voi koskaan saada. Sinun täytyy vaan itse päättää, haluatko tutustua tähän naiseen vai jättää tutustumatta. Hän on kertonut mitä hän haluaa, nyt sinun pitää päättää haluatko samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Miksi tälle kommentilleni tulee miinuksia muttei vastauksia? Koittakaa nyt sanoakin jotain, eikä vaan miinustella. Jos tekee mieli haukkua minua, niin senkin saa vapaasti tehdä, parempi sekin on keskustelun kannalta kuin pelkkä miinustelu.
t. Ap
Varmaan kun ihmiset alkaa jo väsyä näihin trolleihin? Tää ihan sama keskustelu käytiin jo torstaina, mikset nosta sitä vanhaa ketjuas suosiolla?
Jos ei vielä 20 vuoden jälkeenkään suostu nielemään, eikä suostu peppukivaan, niin huijaa satavarmasti... good luck!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihje: Hyvin nopeasti etenevä suhde ja aikainen "sitoutumisen" vaatiminen ovat varoitusmerkkejä.Voin vakuuttaa, että en ole mikään narsisti, joka saa naisen rakastumaan kahdessa viikossa ja vaatii kihloja kuukauden päästä. Tässä ei todellakaan ole sellaisista keisseistä kysymys; harmi kun jutellaan netissä, jos tapaisit minut niin tajuaisit kuinka naurettava ajatus olisi edes koittaa ajatella minut sellaiseen yhteyteen.
t. Ap
Joo, kiitos ei. Mä olen jo muodostanut kuvan susta.
Sitäpaitsi, jos et ole narsisti, niin mun mielipiteen ei pitäisi merkitä sulle mitään.
Minkälainen leikkikalu ap kokee olevansa? Pehmolelu, vieteriukko vai dildo? Miehenä olisin mieluiten tuo jälkimmäinen, mutta jokainen on yksilö.
Nainen siis ap:sta huijaa, jos ap:hen syvemmin tutustuttuaan nainen ei halua parisuhteeseen kanssaan?
Selittäisitkö ap, mikä tässä on se huijaus?
Vierailija kirjoitti:
Nainen siis ap:sta huijaa, jos ap:hen syvemmin tutustuttuaan nainen ei halua parisuhteeseen kanssaan?
Selittäisitkö ap, mikä tässä on se huijaus?
Miten tämä voi olla niin vaikeata? Jos nainen tietää esim. 1-2 kuukauden ja muutamien treffien jälkeen, että ei halua miehestä poikaystävää, mutta puhuu silti jostain hitaasta etenemisestä tai mitä näitä juttuja nyt onkaan, niin kyllä nainen silloin harhauttaa miestä.
Ihmissuhteet ovat pelkkää hyötymistä puolin ja toisin.
Näin se on meillä kaikilla.
Joskus harvoin voi syntyä todellinen ystävyys. Rakkauteen en usko.
Toivon kaikkea hyvää ap: lle ja että hän löytää kunnollisen vaimon itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin voi syntyä todellinen ystävyys. Rakkauteen en usko.Toivon kaikkea hyvää ap: lle ja että hän löytää kunnollisen vaimon itselleen.
Onko joku päässyt parisuhteeseen ystävyyden kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin voi syntyä todellinen ystävyys. Rakkauteen en usko.Toivon kaikkea hyvää ap: lle ja että hän löytää kunnollisen vaimon itselleen.
Onko joku päässyt parisuhteeseen ystävyyden kautta?
No esimerkiksi pari mun ystävää seurustelee keskenään. Oltiin siis vuosikaudet samaa kaveriporukkaa ja ne seurusteli monien muiden ihmisten kanssa tuntemisensa aikana, mutta päätyivät toisiinsa.
Ja sitten yksi toinen kaveripohjalta syntynyt pari, joista mieheen tutustuin vasta kun alkoivat seurustella. Keskenään olivat olleet kavereita tosi nuorista asti, jotain vuosikymmenen. Nyt niillä on lapsiakin jo.
Kaikenlaisia erilaisia suhteita on olemassa, siksi ei kannattaisi niin kauheasti aina yleistää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vainoharhainen idi ootti joka tehtailee aloituksia päivät pitkät tyyliin, mitä ajattele t tällaisesta naisesta jne.. Epävarma ho moperäkammaripoikka misogyniaa täynnä. Hoitoon!
Sellaiset laadukkaat ad hominemit sieltä
ja plussia satelee
Hoidata vainoharhasi ja mieti sen jälkeen pariutumista uudestaan.