Miettiikö miehet, onko nainen hyvää äitimateriaalia?
Itse ajattelen paljonkin, että olisiko tuo hyvä isä. Mietin geenejä, sukurasitteita, miten toimii lasten kanssa ynnä muuta. Ajatteleeko miehet samoin naisista? Vai onko se miehille ihan sama, minkälaisen lumpun kanssa niitä lapsia pykkää?
Kommentit (59)
Ulkonäkö heille tärkein. Joillekin lisäksi raha. Tuskinpa ne lapsia ajattelevat. Kuka uskaltaa myöntää tämän viimeinkin rehellisesti?
Tässäpä ketjussa onkin hyvä tiedustella asiaa.
Miehet, vastatkaa rohkeasti!
Kaikkien kannattaisi miettiä, kenen kanssa lisääntyy. Osa miettii tarkkaankin, osa ei, koska pelkää muuten jäävänsä lapsettomaksi, loppuja ei kiinnosta vähääkään.
Jos kouvolatukkaisten dissaaminen olisi totta, heillä ei olisi lapsia lainkaan, mutta heillä saattaa olla useita, ja eri miesten kanssa vielä.
Äitimateriaalia on perusnätti nainen, joka on hedelmällisessä iässä ja luonteeltaan tasainen ja miellyttävä.
Nyt on vain vaimomatsua hakusessa, ulkonäkö silmään, luonne, naisellinen yms.
Tuolla tulikin jo vastaus. Ulkonäkö ja se että on varakas.
Millainen varallisuus naisella pitäisi olla?
Riittääkö hyvä ammatti, pitääkö lisäksi olla omaisuutta? Paljonko?
Pitääkö olla perijätär, jo nyt sekä tulevaisuudessa?
Geenivalkkaaja kirjoitti:
Ilman muuta. Kaunis nainen saa todennäköisemmin kauniita lapsia.
Lasten ulkonäköön vaikuttaa myös isän ulkonäkö.
Kyllä miehetkin sitä samaa miettii, mutta ehkä vielä enemmän, onko nainen ylipäänsä hedelmällinen, lisääntymiskykyinen ja Haluinen juuri hänen kanssaan.
Siis ihan oikeasti kirjoitti:
Kyllä miehetkin sitä samaa miettii, mutta ehkä vielä enemmän, onko nainen ylipäänsä hedelmällinen, lisääntymiskykyinen ja Haluinen juuri hänen kanssaan.
Kyllä minä ainakin mietin aina kun naaras tulee vastaan, että onkohan sillä hedelmä piilossa jossain. Mahdollisesti vaikka puolukka pillussa, olkoonkin että se on marja mutta kuitenkin. Jos naaraalla on edes yksi hedelmä kannossa tai piilossa, se on hedelmällinen. Muutenhan se on hedelmätön.
Vaimolla olisi paras olla rahaa, jotta hän ja lapset eivät joudu puille paljaille. Ennen kaikkea miettiä, onko mies isämatskua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluavat lyhyitä naisia, vaikka pojista tulee lyhyitä?
Eikä tule. Riippuu geeneistä. Esim omat poikani ovat 190 cm ja 192 cm, tytär 180 cm. Itse olen 165cm.
ei mieti, naisesssa kiinnostaa vain kauneus, älykkyys, musikaalisuus, sporttisuus, nuoruus, lapset tulee jos tulee ja vaimo saa sitten hoitaa niitää ihan itse
Oma mieheni on ainakin miettinyt kun sanoo minulle ettei minun kannata lisääntyä, ei fyysisten eikä henkisten ominaisuuksien takia. Sairastan ms-tautia, endometrioosia, atopiaa ja minulla on useita allergioita. Minulla on myös silloin tällöin migreeni. Olen k.o. miehen kanssa ollessani sairastunut myös pari kertaa masennukseen, mistä johtuen mies pitää henkisiä ominaisuuksiani heikkoina. Sitä en tiedä johtuuko masentuminen omista ominaisuuksista on vai parisuhteesta. Hänen mielestään otan myös liian helposti itseeni ja minulla on surkea itsetunto. Näistä syystä minun ei kannata jatkaa geenejäni.
Mies ei itse halua lapsia. Tästä huolimatta hän koki että on tarpeellista analysoida lisääntymiseni kannattavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluavat lyhyitä naisia, vaikka pojista tulee lyhyitä?
Eikä tule. Riippuu geeneistä. Esim omat poikani ovat 190 cm ja 192 cm, tytär 180 cm. Itse olen 165cm.
Et ole lyhyt.
Rahaa tuntuvat kaikki miehet haluavan, mikä tuntuu vähän hassulta kun näitä palstaulinoita lukee. Onneksi sitä pärjäilee itsekseenkin ihan hyvin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieti, kun ei sille mitään voi. Muija yhtäkkiä pamahtaa paksuksi, pillereillä tai ilman. Siinä sitten ollaan, halusi tai ei.
Oletko tutustunut ihmisen biologiaan? Vinkkinä että siihen voi todellakin vaikuttaa kuka nainen tulee sinulle raskaaksi, siihen tarvitaan ihan tietynlaista kanssakäymistä. Tutustupa asiaan! 😉
Miehenä pitää sanoa, että tutustukaa myös naisen mielenterveyteen, isäsuhteen laatuun ennen lopullisia päätöksiä.
Miettii ne. Miettiminen on hyvä asia, mutta miehillä siihen liittyy usein kaksinaismoralismi. Kun kuulee mieheltä joka ei itse olisi hyvää isämateriaalia olevansa hyvää äitimateriaalia, reaktio on sormet kurkkuun ja oksennus.
Minulla merkitsi eniten kuinka hyvin uskoin toisen jakavan vastuuta lapsista ja kodista. Oletin väärin ja lopulta tuli ero lasten jälkeen.
Tottakai. Ei mitään mulukkutalakooveteraania haluta lasten äidiksi.
Tämä on ensimmäinen ja tärkein kriteeri, ehkä epärationaalinen, mutta siitä ei pysty joustamaan. Jos kumppani ei ole tällainen, ei itsellä tee mieli hankkia lapsia hänen kanssaan, eli toimii niinkin päin, ainakin silloin nuorena.