Mies ei laukea - johtuuko liiallisesta alkoholin käytöstä?
Olen elämäni aikana törmännyt tähän samaan pari kertaa. Samoin olen kuullut tuttaviltani samaa. Jos miehellä on taustalla alkoholin liikakäyttöä, niin se alkaa näkymään jossain vaiheessa sängyn puolella niin, ettei enää meinaa laueta millään.
Onko jollakin muulla samaa kokemusta? Onkohan tästä tehty mitään tutkimusta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tehkää jotain tosi pervoa. Vaikka peppuun, sieltä suoraan suuhun ja taas peppuun. Eiköhän ala mällit lentää. Toisaalta, miksi pitää aina laueta? Hirveän suorituskeskeiseltä kuulostaa.
Miksi naisen pitäisi riskeerata terveytensä? Peräsuolessa olevat e.coli-bakteerit eivät kuulu suolistoon ja voivat aiheuttaa vakavankin sairastumisen suuhun joutuessaan.
Löytyykö muita kokemuksia alkoholistimiehistä, onko ollut samaa ongelmaa? ap
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kestää helposti niin että nainen tarvitsee tauon/taukoja. Krapulassa ei kannata edes aloittaa kun niin nopea. Käsin tai suulla ja molemmilla. Selvinpäin 5-15 min ja uusintaan pystyn aika nopeasti varsinkin jos nainen antaa tekohengitystä. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan sillä.
Millä lailla tekohengitystä? Oletko tajuttomana silloin.
Kyllä itsellä ainakin kestää laueta paljon kauemmin ku on juonut. Selvinpäin lentää mälli paljon nopeampaa
Selvinpäin on ainakin kova ja muutenkin nauttii kunnolla. Viinilasi, olut tai pari on ok.
Mulla tuli kestokulli yksinkertaisesti eron jälkeen. Suhteessa laukesin liiankin nopeasti ja vaivattomasti. Olin eron jälkeen puoli vuotta kokonaan ilman alkoholia ja siitä puoli vuotta eteenpäinkin hyvin lievällä käytöllä, että en siitä voi keksiä yhdistävää tekijää.
Uudet suhteet, uudet kumppanit, erilaiset ehkäisyt, erilaiset anatomiat... Siinä pyörii taustalla niin paljon erilaisia juttuja, että ei se ole pitkään aikaan "vain" seksiä. Lisäksi kun (naistenlehti-)yhteisöllinen paine on nykyään niin, että miehen pitäisi saada nainen tyydytettyä, niin ekoilla kerroilla tulee helposti vedettyä huomio pois omasta nautinnosta, jolloin siitä seksistä tuleekin enemmän suorite.
Jos mies ei tule niin siinä on jokin vika. Jos nainen ei tule niin miehessä on jokin vika. Jos mies ei saa naistaan tulemaan niin mies on huonolla itsetunnolla varustettu repukka jos hän ottaa tästä paineita ja itteensä. Vastaavasti tilanteen toisin päin ollessa. Naisen itsetunto ei liity asian kanssa pärjäämiseen mitenkään vaan miehessä täytyy olla jokin syy. Miesten kuuluu aina laueta helpohkosti. Naisen laukeaminen on moneati haastavampaa mutta jos mies vain osaa asiansa niin se on enemmänkin viitseliäisyyskysymys. Just.
Ensimmäiseen ja viimeiseen ei nainen pysty vaikuttamaan mitenkään. Toiseen auttaa aika.