Anne Kukkohovi paljastaa Instagramissa, kuinka ryhmä miehiä nappasi hänet tiistaina kadulta: "Vaatteita revittiin pois ja hiuksista vedettiin ja mua purtiin kaulaan”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/2e8ec65e-f416-4207-911c-dc70442d…
Ööö rikosilmoitus?
Kommentit (397)
Mikä tämä juttu on? Ja missä tapahtunut?
Nizzassa ja Ibizalla reissasi bailasmassa
Miksei se mainitse missä tämä tapahtui, Suomessa vai ulkomailla? Poliisiakin varmasti kiinnostaisi, siis jos ei ole tehny vielä rikosilmoitusta?
Antaa ymmärtää että tuollainen voi tapahtua vaikka Kuusamossa, minä hetkenä hyvänsä. Jotain vastuuta kun avautuu tuollaisesta.
Tapahtunut varmaan 80-luvulla ja ei suomessa, säälittävää huomionhakua.
Ja taas tuotiin esiin kuinka on ollut rankkaa kun on menettänyt hyvän ystävänsä (ja äidin ja avioeronnut 17 vuoden liitosta).
Jos olisin tämän hyvän ystävän läheinen olisin varmaan aika vihainen tuolla surulla ratsastamisesta ja omimisesta jotta pysyisi julkisuudessa.
Niinku missä? Jugoslaaviassa 40v. sitten?
Toivottavasti on tosiaan tehnyt rikosilmoituksen.
Naisella on viidenkympin villitys
Kaunis nainen, jonka pitäisi lopettaa julkisuudessa itsestään puhuminen, niin kauan kun saa kriisit elämässään selvitettyä.
Taas kännissä toikkaroinut ja lyönyt päänsä. Voi voi.
Mitä ihmettä sitten avautua asiasta, jos ei oikeastaan mitään voi kertoa? Tosi hämärä nainen, ei nyt oikein irtoa pisteitä tällaisella.... päinvastoin. En osaa oikein tuntea myötätuntoa, koska ei asiasta saa mitään irti. Kuka, miten, miksi, missä?
Sopivasti kaappailtu, kun just tää yks joutu mystisen LAKIMIEHEN kynsiin, jolta ei löytynyt edes nimeä. Tämäkin samanlaista tuubaa. Ei paikkaa, ei aikaa on yhtä suuri kuin, ei voida tarkastaa.
Koko hänen sepustuksensa tapahtumeesta vaikuttaa jokseenkin sekavalta.
Onkohan ihan selvinpäin kirjoitettu?
Miksi avautua, jos ei voi kertoa mitään relevantteja yksityiskohtia? Kyllä on velvollisuus tehdä rikosilmoitus, jos on niin vakava asia, että pitää muita varoitella.
Huh huh mitä shaibaa. Minkä takia täytyy antaa ymmärtää, että tämä olisi tapahtunut Suomessa?!? Nyt menee kyllä överiksi tää tarinointi. Ja maku koko naisesta.
tiistaina eli tällä viikolla. Oli silloin instan mukaan Nizzassa. Ja ei voi tapahtua Mikkelissä. Nizzassa kyllä, se on turvaton kaupunki
"Ja lopuksi vielä. Mulle vain kävi erittäin huono tuuri. Missä vain voi tapahtua mitä vain. I’ve been around joten olen ihan ok. Mietin postaanko mitään koska media. Mutta jos tämä jeesaa edes yhtä ihmistä, se on sen arvoista."
Miten se jeesaa kun ei kerro missä tämä tapahtui, onko käynyt lääkärissä, tehnyt rikosilmoituksen.....?
Keksitty juttu. Tälläisillä valejutuilla pitää hakea huomiota, kun ei muuten enää saa.