Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira pissaa sisälle, mutta vain kotona?

Vierailija
20.10.2018 |

Eli 5kk koiranpentuni ei ole vieläkään täysin sisäsiisti. Lähes joka päivä pissaa lattialle 1-2 kertaa päivässä. Tätä ei kuitenkaan tapahdu muualla kuin kotona. Vanhempien tai kavereiden luona osaa pidättää ihan hyvin vaikka koko yönkin! Olen pessyt lattiat hyvin eläinkauppojen pissanpoistoaineilla, mutta mikään ei auta. Olisikohan niin, että parketti on imaissut kusen hajun itseensä vai mistä tää nyt johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, huh, tule kyselemään sitten uudelleen kun koirasi on 1v. 5kk ikäinen koira on pentu vielä.

Vierailija
2/3 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä johtuu, että vain kotona, mutta ei tuo mitenkään epänormaalia ole. Meidän koira kusi pitempään lattialle mun vanhempien luona, mistä lie syystä. Koirien sisäsiistiksi oppiminen on yksilöllistä, toisilla vain kestää pitempään. Mä laitoin muistaakseni matot lattialle, kun koira oli 7 kuukauden ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai tässä sitten auta muu kuin odotella... En tiedä mikä ihme tapahtunut, mutta tänään aamupäivällä tultiiin kotiin, eikä ole vielä kertaankaan pissannut lattialle. Ehkä se nyt oppi! Ainakin jotenkuten.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä