Janni Hussi ja Joel Harkimo seurustelevat!
Jannin ei siis tarvitse enää etsiä töitä :)
Kommentit (15)
V. 2016 jo olivat julkkiselviytyjä-pari Nuuksion metsässä kuvatussa sarjassa. Että joo tosiaan ihan just ovat tavanneet ja alkaneet tapailla. Ja lehmät lentää.
Joelin eka pati on lentänyt pönttöön ettei käy nolosti, kun päässy hussia maistelee.
On se Hjallis kauppamies, ei siitä mihinkään pääse.
"Hän on kaikkien unelmavävypoika, joka kampaa tukkansa ja jolla on parta aina kunnossa, Hjallis sanoo MTV:lle".
Vierailija kirjoitti:
V. 2016 jo olivat julkkiselviytyjä-pari Nuuksion metsässä kuvatussa sarjassa. Että joo tosiaan ihan just ovat tavanneet ja alkaneet tapailla. Ja lehmät lentää.
Ei kai ne mikään pari ollut siellä? Joel oli Anni Uusivirran pari.
Vierailija kirjoitti:
Jannihan on aina ollut kova tekemään töitä. Eikö Jannilla ollut isommat ansiotulot kuin Joelilla?
Kyse oli varmaan oikeista töistä ;)
Kyllä on oikein komea pari kaikinpuolin. Molemmat vielä toimeliaita yrittäjiä.
Ei käyny Harkimon kans näin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005443648.html
Hyytävät treffit: Fitness-kaunotar Janni Hussi kertoi illallisesta nettideitin kanssa – ”Tuli olo, että on päästävä pois heti”
– Olin jutellut puolitutun miehen kanssa somen välityksellä ja meillä tuntui klikkaavan hyvin, Hussi kertoo siitä, miten hän tapasi miehen. Aluksi kaksikolla oli ravintolassa todella hauskaa, mutta sitten tunnelma muuttui.
– Yhtäkkiä huomasin, kuinka mies alkoi mielistellä minua. Kaikki mitä sanoin, oli hänen mielestään hauskaa ja mielipiteeni asioista olivat myös hänen mielipiteitään. Sen jälkeen hän alkoi kehua minua vuolaasti, kuinka kaunis ja ylivertaisen älykäs olin. Kehuista ei tullut loppua, Hussi kirjoittaa.
Jatkuvassa kehumisessa oli Hussin mielestä todella omituinen maku.
– Pian huomasin hänen myös tietävän hiukan liikaa elämästäni. Hän tiesi kaiken koirani nimestä ikään, ystävieni nimiä sekä vuosien takaiset harrastukseni. Yhtäkkiä minulle tuli olo että näiltä treffeiltä on päästävä pois. Ja mielellään nyt HETI. Olin päätynyt treffeille super-fanin kanssa.
Hussi päättää kirjoituksensa todeten, että taisteli treffit kohteliaasti loppuun, mutta he eivät enää tavanneet uudelleen.
tämä menee teihin ihan täydestä? oikeasti?
en enää ihmettele kokoomuksen suosiota.
Onpas kaunis punaposki
tää Joel toteaa
Ei esteenä oo Korpikoski
seurustella saa.
On nähnyt sinkkuelämää
koiran, omistaa
Ja tuskin kukaan älähtää
neito, naurahtaa!
Moottoripyörällä ajetaan
rakkaus roihuaa!
Kait kuulutukset haetaan
jo kansa odotaa..
Onpas kaunis punaposki
tää Joel toteaa
Ei esteenä oo Korpikoski
seurustella saa.
On nähnyt sinkkuelämää
koiran, omistaa
Ja tuskin kukaan älähtää
neito, naurahtaa!
Moottoripyörällä ajetaan
rakkaus roihuaa!
Kait kuulutukset haetaan
jo kansa odottaa..
Jannihan on aina ollut kova tekemään töitä. Eikö Jannilla ollut isommat ansiotulot kuin Joelilla?