Kyllä tuo Evelina osaa mun mielestä laulaa.
Kommentit (18)
Olihan upea veto tänään Pepen päivänä. Todella koskettavaa, Evelina!!
Silmät enemmän auki ja katsekontaktia yleisöön päin niin hyvää tulee.
Joo, kun vielä unohtaisi yrittää olla seksikäs niin ei olisi niin nolo.
Ei ne ole live-esityksiä vaan muokattuja. Tämä kuvastaa paremmin livekuntoaan laulajana.
No ei hän kyllä mikään taitava laulaja ole. Tulee mieleen ysärin Naikkarit tuosta maneerien määrästä ja yliyrittämisestä. Puoli vuotta harjoittelua osaavan opettajan kanssa, niin ehkä osaisikin käyttää ääntään paremmin.
Love on the Brain -coveri kannattaa kateellisten aavee-mammojenkin kuunnella.
Eve on meidän miesten mieleen.
Jokaisella meillä on oma mielipide ja saa olla. Omasta mielestäni aivan surkea laulaja.
Pahoittelut nyt vaan illuusiosi rikkomisesta, mutta hän ei laula livenä ohjelmassa. Ja miksi? Kuuntele hänen livevetojaan.
Pois pois kaikki "evelinat"! Ennen oli sentäs laulajia! Nykyään vänisijöitä.
On kuitenkin yksi laulaja nykyäänkin 💜
Turha tulla haukkumaan - tämä on minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut nyt vaan illuusiosi rikkomisesta, mutta hän ei laula livenä ohjelmassa. Ja miksi? Kuuntele hänen livevetojaan.
Paremman näköinen kuin av-mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremman näköinen kuin av-mammat.
Liittyi asiaan miten? :’DD luulisi, että laulajana pitäisi pärjätä niillä laulutaidoilla, ei ulkonäöllä.
-ohis
Minustakin osaa laulaa. Hän ei vain osaa esiintyä. Yrittää liikaa.
Jos ei tee liikaa kiekaisuja, kyllä sitä voi paikoitellen kuunnella. Katsoa sitä ei voi koskaan, ne maneerit on kamalia.
Evelina ja kumppanit on ihan paskaa. En käsitä, miten nuo edes ovat päässeet levyttämään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Evelina ja kumppanit on ihan paskaa. En käsitä, miten nuo edes ovat päässeet levyttämään mitään.
Niinpä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3296480/kylla-tuo-evelina-osaa-mun-miel…
Vierailija kirjoitti:
Love on the Brain -coveri kannattaa kateellisten aavee-mammojenkin kuunnella.
Eve on meidän miesten mieleen.
Kateellisten :D Kyllä mä pitäisin vähintään haastavana laulajanuraa ei niin hääppöisillä laulutaidoilla. Mielellään olen itse hyvä siinä, mitä teen.
Miehet ei ole Even mieleen ;)
Samaa mieltä.
Sillä on tosin aika lailla maneereja, esim. rihannatyylinen sanojen venyttely ja muuta.