Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilta edellytetään töissä "parempaa pukeutumista". Saatteko vaaterahaa tai kimppa-alennuksia jostain tietystä liikkeestä?

Vierailija
19.10.2018 |

Vai ihanko tulee 100% omasta pussista ulkonäköön satsaaminen??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. Pitäisi kysyä "saako miehesi"...

Vierailija
2/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies harrastaa kanssani ja sitä kautta saan todella paljon etuja.

Vuokrafirman kautta on potkittu useita liimaletti collegehousumammoja ulos ja syystäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä edellytetään töissä jakkua ja hametta/suoria housuja eikä ne nyt kovin paljoa maksa. Laadukas jakku kestää vuosikausia, itselläni on 10 vuotta vanha Tiger of Swedenin jakku joka ei ole mennyt miksikään käytössä. Housut ostan yleensä Vero Modasta. Vähemmän mulla menee rahaa työvaatteisiin kun että pitäisi olla rennommilla vaatteilla, jakkupuku on niin helppo ja vaivaton, eikä tartte ikinä stressailla mitähän laittaisi juuri tänään päälle. Paljon ostan myös kirpparilta, sieltä saa usein uudenveroista pilkkahintaan.

Vierailija
4/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän liiton jäsenkortilla muistaakseni saa 15% alennuksia miesten pukuliikkeistä jo opintoaikana, ja on se ihan hyvä ale mittatilauspuvun 1000e hinnasta. 

Vierailija
5/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi ole pukukoodia, mutta miehelläni on pukupakko. Aika paljon menee rahaa paitapuseroihin, kravatteihin sekä laadukkaisiin pukuihin ja kenkiin. 

Ja kaikki menee omasta pussista. 

Vierailija
6/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmee saa aleja mistään. Miehet voivat vähentää frakin osto- tai vuokrahihnnan verotuksessa, mutta naiset eivät saa samoihin tilaisuuksiin vaadituista pitkistä iltapuvuista mitään vähennystä, koska verottajan mieleestä niille on on muutakin käyttöä.

Vierailija
7/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän liiton jäsenkortilla muistaakseni saa 15% alennuksia miesten pukuliikkeistä jo opintoaikana, ja on se ihan hyvä ale mittatilauspuvun 1000e hinnasta. 

Kuinka moni alallanne ostaa noin kalliita pukuja? Kolmasosa? Kymmenesosa?

Vierailija
8/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegat tunnistaa, mutta meillä ei ole enää pukupakkoa! Ensimmäinen alan yritys Suomessa, joka luopui siitä.

Vierailija
9/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka puskista tulet??? Kyllä pitäisi VANHEMPIEN PUSSISTA maksettu koulupukupakko olla KAIKILLE 6-7vuotiaasta eteenpäin! Oppisivat suomalaisetkin siistin pukeutumisen kuuluvan AUTOMAATTISESTI niin koulu- kuin työmaailmaankin. Valtion pitäisi sinun ja kaltaistesi mielestä kantaa jopa alushousut kultatarjottimella kotiovelle??? Tsiisus että näen punaista tällaisia aloituksia lukiessa!!

Vierailija
10/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni alallanne ostaa noin kalliita pukuja? Kolmasosa? Kymmenesosa?

Toki voi ostaa halvemmankin samalla aleella, mutta kyllä uskoisin, että noitakin menee. Se toki vähän haittaa, että uudemmasta sukupolvesta alalla suurin osa on naisia. Minä en osaa sanoa alani miesten pukujen hinnoista, koska en tunne miesten pukumerkkejä tai pukujen hintoja juuri yhtään, eikä me missään ringissä istuta kertomassa vuoron perään asumme kalleimman osan hinnasta, joten ei tule ihmisten pukujen hintoja kyseltyä.

Vierailija
11/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse ostan. 

Minä ostan työvaatteet ihan vaan jostain ketjuliikkeestä, niin ei paljon maksa vaihtaa pikkutakit, housut ja hameet muodin vaihtuessa. Olen keskijohtoa, joten minun työvaatteiden ei tarvitse olla mittatilauslaatua, mutta puku on kuitenkin oltava. 

Vierailija
12/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Siis kuinka puskista tulet??? Kyllä pitäisi VANHEMPIEN PUSSISTA maksettu koulupukupakko olla KAIKILLE 6-7vuotiaasta eteenpäin! Oppisivat suomalaisetkin siistin pukeutumisen kuuluvan AUTOMAATTISESTI niin koulu- kuin työmaailmaankin. Valtion pitäisi sinun ja kaltaistesi mielestä kantaa jopa alushousut kultatarjottimella kotiovelle??? Tsiisus että näen punaista tällaisia aloituksia lukiessa!!

Kukas tässä on valtiosta mitään puhunut?

Vierailija
13/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Kukas tässä on valtiosta mitään puhunut?

Se, että olettaa työpaikan kustantavan työvaatteet on verrattavissa siihen, että alusvaatetoimitus tulee kotiovelle kelan kautta. Yhtä absurdia.

Vierailija
14/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puututaan pukeutumiseen. Kun olen tullut taloon yli 20 v sitten allekirjoitin työsopimuksen, jossa luetellaan mm ei saa olla näkyviä lävistyksiä, naisilla saa olla sirot korvikset, ei näkyviä tatuointeja, siisti pukeutuminen.

Meille palkattiin uusia työntekijöitä pari kk sitten ja yhdellä oli käsivarressa iso tatuointi. Seuraavana päivänä oli pitkähihainen paita, eli sama sopimus on edelleen voimassa.

Itselläni on kiertävä vaatelistaus. Kansioissa kuvattuna vaatekokonaisuuksia, jotka puen töihin vuoronperään .

Vierailija
15/15 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja joissakin harjoittelupaikoissa edellytetään hyvin pukeutumista, yleensä harjoittelijalle ei kuitenkaan olla valmiita maksamaan vaan hänen edellytetään suorittavan harjoittelun ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi