Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma tyttären kanssa

Vierailija
19.10.2018 |

14-vuotias tyttäreni alkoi seurustelemaan 16-vuotiaan pojan kanssa 4 kuukautta sitten. Ajattelin että ei siinä mitään. Löysin tyttäreni roskiksesta kondomin, enkä tiedä mitä tehdä. Minun mielestäni hän ei ole vielä valmis moiseen, koska hän on vielä lapsi. Ajattelin keskustella hänen kanssaan ja sopia yhdessä pelisäännöt. Mitä mieltä te olette tästä? Mitä minun täytyisi tehdä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen harrastakoon seksiä sitten kun itse haluaa. Se tuskin vaikuttaa kenenkään elämään mitenkään.

Vierailija
42/47 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen harrastakoon seksiä sitten kun itse haluaa. Se tuskin vaikuttaa kenenkään elämään mitenkään.

Kyllä se on kuule vanhempien tehtävä huolehtia mitä lapsi tekee. Ymmärrät tämän varmaan sitten, kun saat omia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma 14-vuotiaani alkaisi harrastamaan seksiä, kieltäisin sen. Minun mielestäni seksi kuuluu aikuisille eikä todellakaan lapsille. Itse aloitin seksielämäni 19-vuotiaana ja se oli juuri täydellinen ikä. Sanokaa te mitä haluatte, mutta itse olen tätä mieltä.

Ja sinä olet todella tuota mieltä? Miten kuvittelit voivasi estää lastasi, jos hän nyt vaikka päättäisi alkaa harrastamaan seksiä.

Toiset kasvattavat lapsensa hyvin, jolloin lapsi tottelee vanhempiaan.

Vierailija
44/47 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma 14-vuotiaani alkaisi harrastamaan seksiä, kieltäisin sen. Minun mielestäni seksi kuuluu aikuisille eikä todellakaan lapsille. Itse aloitin seksielämäni 19-vuotiaana ja se oli juuri täydellinen ikä. Sanokaa te mitä haluatte, mutta itse olen tätä mieltä.

Ja sinä olet todella tuota mieltä? Miten kuvittelit voivasi estää lastasi, jos hän nyt vaikka päättäisi alkaa harrastamaan seksiä.

Haha :D

Vierailija
45/47 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on viime aikoina ollut hiljainen näiden provojen kanssa. Matkoillako olet ollut?

Vierailija
46/47 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on viime aikoina ollut hiljainen näiden provojen kanssa. Matkoillako olet ollut?

Eikös hän laittanut jo, että keskusteli tyttärensä kanssa? Miksi hän enään tähän ketjuun vastailisi? Muutkin voisivat lopettaa tähän ketjuun kommentoimisen.

Vierailija
47/47 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha :D

Mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme