Vain joka 100. nainen on oikeasti luonnonkaunis
Monet naiset ovat kauniita, mutta varsinaisesti luonnonkauniita on todella vähän. Olen tajunnut tuon, kun olen itse metsästänyt kauneutta.
Nyt kun olen hyväksynyt, ettei minusta luonnonkaunista tule, on jotenkin helpottanut. Muutun laittautumalla kauniiksi, mutta kun kasvot ja vartalo eivät luonnonkauneutta tue, niin täytyy sitten vain hyväksyä tällainen keskinkertainen olemus. Keskinkertaisiahan melkein kaikki muutkin ovat.
Kommentit (5)
Ihan idioottimainen se ajatus onkin että pitäisi ikään kuin syntyä meikit naamassa kelvatakseen miehille.
hähää mäpäs en tarttekkaa meikkiä. joskus (usein) sanottu et pyyhi noi meikit pois, oot kauniimpi ilman :DDD
mut toisaalta parempi olla ehk sellanen ei -luonnonkaunis, ei miehet kuitenkaa mitään tajua ja jos on luonnonkaunis ja meikil kaunis nii luultavasti miehet näkee kuitenki sen meikatun ku se kiinnittää enemmän huomiota :D Joten mitä väliä :D
onneks netti on pullollaan meikkivinkkejä ja senhän voi ajatella ihan taiteenakin et alkaa ehostamaan kasvoja, ihan harrastuksenakin voi ottaa ja ihan mielenkiintosta nähdä millasiin tuloksiin pääsee :DD
------
Miehistä yksi viidestätuhannesta näyttää hyvältä.
Kauneus on ihan maku asia! Mun mielestä lähes kaikki naiset on kauniita!
So what!