Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysloma etelänmatkalla ja ihanat etelän tummat miehet! <3

Vierailija
19.10.2018 |

Oon vaalee nuori nainen ja oon jo monena syksynä peräkkäin paennut Suomen ankeeta syksyy jonnekkin etelän lämpöön. Yleensä Espanjaan, Kreikkaan tai Turkkiin. Ja kaikissa niissä maissa on tosi komeita ja ihania miehiä! Raamikkaita, tummia, komeita, komeita, KOMEITA!! Aivan ihania! Kohtelevat aivan eri tavalla ja romanttisesti naista toisin kuin tämän maan kalpeat, kaljamahaiset kalsarikaket. Kestävyyttä makkarin puolellakin löytyy paljon enemmän kuin suomalaisella miehellä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua suomalaiset miehet tuon jälkeen enää kelpuuttaisikaan. Mutta hyvä, jos ymmärrät omatoimisesti jättää suomalaiset miehet rauhaan.

Vierailija
2/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Jokaiselta mieheltä olen saanut myös eksoottisen tuliaisen kotiin vietäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh... Suomi-miestä ei mikään voita!

Vierailija
4/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn säännöllisesti Thaimaassa hankkimassa itselleni siroilta haisevilta kalapilluilta pari tautia! Mm. kupan ja tippurin oon saanut jo! ❤️

Vierailija
5/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä nähtiin jo -90-luvulla dokumentti, jossa turkkilaisilla ja kreikkalaisilla rantapojilla ja tarjoilijoilla oli naisten kaato-pistekisa. Suomlaisesta naisesta sai vähiten pisteitä.

Huvinsa toki suominaisellakin, mutta kertoo aika paljon sinunkin arvostuksestasi ko. maissa. 

Ja onhan se suominaisen maine maailmalla levinnyt ihan joka paikkaan, eikä se ole tuulesta temmattu

Vierailija
6/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööööööök.

Vierailija
7/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kysy niiltä miksi ne haisee todella pahalle?Eikö ne käy suihkussa vai mikä on?

Vierailija
8/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän tumma Mies voittaa suomimakkaran 5-0.

Vierailija
9/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aika dominoivia suhteissa, etkä todellakaan saa samanlaista "omaa vapautta" kuin mitä pohjoismaalaisen miehen kanssa saisit. He vaativat sinulta naisellisuutta ja heidän mukaansa sinä kuulut kotiin hellan ääreen. Ovat useimmiten myös erittäin mustasukkaisia.

Ainoa mahdollisuus paeta suhteesta tulee siinä vaiheessa, kun kilpakosija ilmaantuu reviirille ja syntyy kunnon kukkotappelu naisesta. Kun heidän huomionsa on silloin muualla.

Vierailija
10/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vain, mutta sellainen kannattaa tietää, että etelän miehillä on useimmiten aina oman naisensa lisäksi myös rakastajatar tai jopa rakastajattaria. Se on katsos siellä ihan jo yhteiskunnallisen ja kulttuurillisen kasvatuksen tuloskin.

Vierailija
11/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onkin oikein asiantuntija.

12/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on aika dominoivia suhteissa, etkä todellakaan saa samanlaista "omaa vapautta" kuin mitä pohjoismaalaisen miehen kanssa saisit. He vaativat sinulta naisellisuutta ja heidän mukaansa sinä kuulut kotiin hellan ääreen. Ovat useimmiten myös erittäin mustasukkaisia.

Ainoa mahdollisuus paeta suhteesta tulee siinä vaiheessa, kun kilpakosija ilmaantuu reviirille ja syntyy kunnon kukkotappelu naisesta. Kun heidän huomionsa on silloin muualla.

Tällaisiahan me ollaan kaikki etelän miljoonat miehet...

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
13/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kokemus noista maista on lyhyet, niljakkaat, karvaiset turjakkeet vislaamassa teinityttöjen perään.

Vierailija
14/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää samantyylinen avaus. Tekijä sama taikinanaamainen, ylipainoinen kissanainen, joka on katkera siitä, ettei hyvännäköiset suomimiehet kiinnostu hänestä.

Vierailija
15/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaalee nuori nainen ja oon jo monena syksynä peräkkäin paennut Suomen ankeeta syksyy jonnekkin etelän lämpöön. Yleensä Espanjaan, Kreikkaan tai Turkkiin. Ja kaikissa niissä maissa on tosi komeita ja ihania miehiä! Raamikkaita, tummia, komeita, komeita, KOMEITA!! Aivan ihania! Kohtelevat aivan eri tavalla ja romanttisesti naista toisin kuin tämän maan kalpeat, kaljamahaiset kalsarikaket. Kestävyyttä makkarin puolellakin löytyy paljon enemmän kuin suomalaisella miehellä.

Raamikkaita 😂😂 nehän on suurin osa 160-170 senttisiä.

Vierailija
16/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä nähtiin jo -90-luvulla dokumentti, jossa turkkilaisilla ja kreikkalaisilla rantapojilla ja tarjoilijoilla oli naisten kaato-pistekisa. Suomlaisesta naisesta sai vähiten pisteitä.

Huvinsa toki suominaisellakin, mutta kertoo aika paljon sinunkin arvostuksestasi ko. maissa. 

Ja onhan se suominaisen maine maailmalla levinnyt ihan joka paikkaan, eikä se ole tuulesta temmattu

Juu tämä on totta. Mun lihava serkkutyttö käy Turkissa miehissä, kun ei Suomessa ole ottajia.

Vierailija
17/17 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts...ilmeisesti joku komea viikinki antanut ap:lle pakit.

Who hurt you?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme