Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessapaperi irrottaa paloja alapäähän!!! Argh!!!

Vierailija
19.10.2018 |

Tosi rasittavaa ku välillä paperi rikkoutuu pyyhkiessä ja sitten jää vaivaamaan, että jäikö siitä paloja alapäähän! Joudun jatkuvasti kyykkimään peilin päällä ja tarkistamaan onko paperia jääny. En halua niitä mahollisia paloja alapäähän jättääkään. Ei ollu ennen tätä ongelmaa, joko paperi on muuttunut tai sitten mun alapää on muuttunut.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Aloin miettimään, että onko tuon keltaisen wc-paketin koostumus jotenkin muuttunut. Tämä ongelma alkoi tässä jonkin aikaa sitten ja wc-paperia ei ole vaihdettu mihinkään toiseen välissä.

Vierailija
22/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt käyttämään talouspaperia omassa vessassa. Tämä vessapaperin silppuuntuminen on tosiaan aika uusi asia. Jotenkin ovat vessapaperin koostumusta muuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ilmiön kun ostin Lidlistä Floralys vessapaperia. Kuivaan kasvot yleensä paperilla ja siitä jäi kosteaan ihoon paperinpaloja. Mietin millainen näky alapää mahtaa olla kuivaamisen jälkeen.

Vierailija
24/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MISTÄ se vessapaperi irrottaa paloja? Kannattaa vaihtaa se hiekkapaperi vaikka emboon tai lambiin niin ei enää paperi irrottele paloja mistään.

Noi on just ne kaksi pahinta silppuuntujaa.

Ongelmahan oli että se PAPERI irrottaa palasia, ei paperiSTA. ilmeisesti ihosta. kannattaa siis siirtyä pehmeämpään.

Vierailija
25/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman väestöstä vain noin 20 prosenttia käyttää vessapaperia. Että helpommalla kuitenkin pääset kun neljä viidesosaa ihmisistä.

Vierailija
26/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistät ne siellä jo muhivaan hiekkaan, niin saat kuivatettuna oivaa hiomapaperia?

Karkeus riippuu miesvihan ja katkeruuden tasosta ainesosien fuusiovaiheessa.

Vierailija
27/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ilmiön kun ostin Lidlistä Floralys vessapaperia. Kuivaan kasvot yleensä paperilla ja siitä jäi kosteaan ihoon paperinpaloja. Mietin millainen näky alapää mahtaa olla kuivaamisen jälkeen.

Valkoisen kristillisen naisen burkha?

Vierailija
28/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siitä paperista voisi seurata?

On ikävää saada paperinpaloja suuhun romanttisella hetkellä.

Vierailija
29/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala minä olen elänyt siinä uskossa, että olen jotenkin unohtanut miten alapää pyyhitään, kun tuntuu jokaisen pissan jälkeen jäävän paperitollot pimpsaan liehumaan. Hyvä tietää, että en olekaan ainut.

Vierailija
30/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne palat irtoaa sinne?

Ja mistä saa nuin vahvoilla irrotusominaisuuksilla varustettua vessapaperia?

Haluun kans tulla irrottelemaan!

On viikonloppukin.

Irrotellaanko heti pari päivää?

Vierailija
31/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi on liian vahvaa heitettäväksi wc-pyttyyn. Tukkii viemärin huonossa lykyssä.

Vierailija
32/32 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites semmoinen nahkea säämiskä millä ukot vahaa autoa Otat minigrippi pussiin mukaan Keität kerran viikossa kuukupin kera kattilassa helppoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän