Vessapaperi irrottaa paloja alapäähän!!! Argh!!!
Tosi rasittavaa ku välillä paperi rikkoutuu pyyhkiessä ja sitten jää vaivaamaan, että jäikö siitä paloja alapäähän! Joudun jatkuvasti kyykkimään peilin päällä ja tarkistamaan onko paperia jääny. En halua niitä mahollisia paloja alapäähän jättääkään. Ei ollu ennen tätä ongelmaa, joko paperi on muuttunut tai sitten mun alapää on muuttunut.
Kommentit (32)
Olen siirtynyt käyttämään talouspaperia omassa vessassa. Tämä vessapaperin silppuuntuminen on tosiaan aika uusi asia. Jotenkin ovat vessapaperin koostumusta muuttaneet.
Huomasin ilmiön kun ostin Lidlistä Floralys vessapaperia. Kuivaan kasvot yleensä paperilla ja siitä jäi kosteaan ihoon paperinpaloja. Mietin millainen näky alapää mahtaa olla kuivaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ se vessapaperi irrottaa paloja? Kannattaa vaihtaa se hiekkapaperi vaikka emboon tai lambiin niin ei enää paperi irrottele paloja mistään.
Noi on just ne kaksi pahinta silppuuntujaa.
Ongelmahan oli että se PAPERI irrottaa palasia, ei paperiSTA. ilmeisesti ihosta. kannattaa siis siirtyä pehmeämpään.
Maailman väestöstä vain noin 20 prosenttia käyttää vessapaperia. Että helpommalla kuitenkin pääset kun neljä viidesosaa ihmisistä.
Yhdistät ne siellä jo muhivaan hiekkaan, niin saat kuivatettuna oivaa hiomapaperia?
Karkeus riippuu miesvihan ja katkeruuden tasosta ainesosien fuusiovaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ilmiön kun ostin Lidlistä Floralys vessapaperia. Kuivaan kasvot yleensä paperilla ja siitä jäi kosteaan ihoon paperinpaloja. Mietin millainen näky alapää mahtaa olla kuivaamisen jälkeen.
Valkoisen kristillisen naisen burkha?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siitä paperista voisi seurata?
On ikävää saada paperinpaloja suuhun romanttisella hetkellä.
Herranjumala minä olen elänyt siinä uskossa, että olen jotenkin unohtanut miten alapää pyyhitään, kun tuntuu jokaisen pissan jälkeen jäävän paperitollot pimpsaan liehumaan. Hyvä tietää, että en olekaan ainut.
Mistä ne palat irtoaa sinne?
Ja mistä saa nuin vahvoilla irrotusominaisuuksilla varustettua vessapaperia?
Haluun kans tulla irrottelemaan!
On viikonloppukin.
Irrotellaanko heti pari päivää?
Talouspaperi on liian vahvaa heitettäväksi wc-pyttyyn. Tukkii viemärin huonossa lykyssä.
Mites semmoinen nahkea säämiskä millä ukot vahaa autoa Otat minigrippi pussiin mukaan Keität kerran viikossa kuukupin kera kattilassa helppoa
Mulla on sama ongelma. Aloin miettimään, että onko tuon keltaisen wc-paketin koostumus jotenkin muuttunut. Tämä ongelma alkoi tässä jonkin aikaa sitten ja wc-paperia ei ole vaihdettu mihinkään toiseen välissä.