Tylsä perjantai...
Pitäiskö lähtee kauppaan hakemaan lonkeroa ja vetää kännit? Vai hyppäiskö bussiin ja hakisin alkosta jotakin vahvempaa? Ja jos vaikka sit viittis lähtee lähikuppilaan kuuntelee karaoke raakkumista.
Kommentit (8)
Sulla on tylsää, koska sun mieli on heikko. Kuin lapsen mieli joka etsii koko ajan helppoja nautintoja.
Ota katosta piste ja tuijottele sitä hiljaa 6 tuntia. Laita telkkari kiinni ja tee tämä hiljaisessa asunnossa.
Alota tuosta ja katotaan mihin susta on.
Öö, viimetteks olen juonu ja käyny baarissa maaliskuussa. Tänään vaan on hemmetin tylsää. Ei jaksa aina vaan viikonloppuja kotona viettää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osaatko vaan olla? Mä oon ollu 8v yhden asunnon sisällä, syönyt samaa ruokaa joka päivä ja treenannu.
En oo vetänyt kännejä tai mitään 10v enkä koskaan mitään tohtorin nappeja arvaatko miksi?
Koska mä oon niin vitún vahva. Te luulette kun te ryyppäätte ja húóraatte tuolla, että te elätte?
Se on vain illuusiota.
Olet melkein kuin minä, olen ollut 15 vuotta yhdessä huoneessa treenaten ilman alkoholia. Me olemme kovia.
Ihmisen elämä on sellainen kuin sen itse sen tekee.Kukaan ei voi elää sinun elämääsi puolestasi.
Minä olen ollut kotona jo 2 viikkoa.
Olen kaunis, normaalipainoinen 26v nainen. Täysin eristetty, en edes tiiä enään mikä on elämä
Vierailija kirjoitti:
Öö, viimetteks olen juonu ja käyny baarissa maaliskuussa. Tänään vaan on hemmetin tylsää. Ei jaksa aina vaan viikonloppuja kotona viettää.
Ap
Käy lenkillä, mene ulos ihmettelemään maailmaa. Sitten menet jossain vaiheessa takaisin sisälle ja menet nukkumaan. Alkoholi on vain tekosyy mielenköyhyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kotona jo 2 viikkoa.
Olen kaunis, normaalipainoinen 26v nainen. Täysin eristetty, en edes tiiä enään mikä on elämä
Aloita vaikkapa näkemällä itsessä ja muissa muutakin kuin ulkonäön. Ruma ja ylipainoinenko ansaitsisi saman kohtalon, sinä et?
Osaatko vaan olla? Mä oon ollu 8v yhden asunnon sisällä, syönyt samaa ruokaa joka päivä ja treenannu.
En oo vetänyt kännejä tai mitään 10v enkä koskaan mitään tohtorin nappeja arvaatko miksi?
Koska mä oon niin vitún vahva. Te luulette kun te ryyppäätte ja húóraatte tuolla, että te elätte?
Se on vain illuusiota.