Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomon tytär flirttailee mulle töissä!

Vierailija
19.10.2018 |

Samalla työpaikalla on töissä minua muutaman vuoden nuorempi nainen, joka on työpaikan pomon tytär. Nyt viime aikoina nainen on alkanut käymään entistä tuttavallisemmaksi minua kohtaan. Pyysi kerran ruokatunnilla minut lounaallekkin hänen kanssaan yhteen ravintolaan. Kaiken lisäksi maksoi silloin sekä omansa että minun lounaani. Minä olisin aikoinut maksaa oman osuuteni, mutta jostain syystä nainen halusi maksaa meidän molempien lounaat. No, on kyllä selvästi minua varakkaampi ja parempipalkkaisempi, koska on selvästi paremmassa asemassa, mutta en silti ymmärrä, että miksi hän on noin kiinnostunut minusta. Nainen on kyllä hyvin kaunis ja luonteeltaankin hyvin ystävällinen. Mutta en usko, että meistä voisi mitään isompaa tulla, koska me ollaan liian eri taustoista ja liian eri maailmasta.

Mutta minua tämä asia ahdistaa. Mitä voin tehdä? Luulen, että tämä johtaa minulle jossain vaiheessa joka tapauksissa potkuihin työpaikasta. Hänen pomoisänsä ei taatusti suvaitse tällaista "tavallista" miestä tyttärelleen ja sitten kunhan se hänelle selviää, saan potkut. Jos taas sanon naiselle, ettemme voi jatkaa näin, pelkään, että hän menee silloin kertomaan isällensä ja saan niin ikään potkut. Pitäiskikö tässä vain irtisanoutua suosiolla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Mies. t. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy ystävällisesti, mutta älä flirttaa. Ole niinkuin et huomaiskaan, kuin ajattelsit sen olevan vain satunnaisia ystävyydenosoituksia. Jos pomo joskus puhuttelee, sanot vaan ettet ajatellut sitä niin ja ettet huomannutkaan. Näin itse selvisin vastaavasta tilanteesta.

Vierailija
4/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan ja katso mitä tuosta tulee! Ties vaikka onnistuis hyvinkin!

Minäkin olen korkeissa asemissa (johtajana) mutta olen rupusakkitaustainen, eli en eri yhteiskuntaluokkaa kuitenkaan (ja mulle kelpais hyvin duunari)

Vierailija
5/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on munaa ja pillunhimoa ja MIESTÄ ylipätään yhtään, niin ala vain seurustella sen naisen kanssa. Sullahan on kissanpäivät luvassa, jos sormustat sen ja perit puoli valtakuntaa tulevaisuudessa. Älä nyt ala jänistämään. En ymmärrä raadonsyöjiä, jotka epäröivät iskeä heti hampaat kiinni tuoreeseen lihaan, jos sitä on tarjolla.

Vierailija
6/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on munaa ja pillunhimoa ja MIESTÄ ylipätään yhtään, niin ala vain seurustella sen naisen kanssa. Sullahan on kissanpäivät luvassa, jos sormustat sen ja perit puoli valtakuntaa tulevaisuudessa. Älä nyt ala jänistämään. En ymmärrä raadonsyöjiä, jotka epäröivät iskeä heti hampaat kiinni tuoreeseen lihaan, jos sitä on tarjolla.

Hah hah! Luuletko tosiaan, ettei varakkailla suvuilla/perheillä/ihmisillä olisi tehtynä jo valmiiksi kaiken maailman sopimuksia, joilla ulkopuoliset suljetaan suvun omaisuuden ulkopuolelle? Lisäksi jos "tavallinen" ihminen suunnittelee yhteistä tulevaisuutta varakkaamman ihmisen kanssa, niin luulenpa, että melko monta erinäistä paperia saa allekirjoittaa, ennen kuin olisi edes mahdollista päästä papin aamenta kuulemaan.

Vierailija
7/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne taustat haittaa, jos itsellä on kunnianhimoa ja ahkeruutta mennä elämässä eteenpäin? Ei kukaan voi valita, minkälaiseen perheeseen syntyy eivätkä fiksut ihmiset tuomitse ketään tällä perusteella. Suomi on kuitenkin melko tasa-arvoinen yhteiskunta ja mitä sitten jos ei ole lapsena oppinut laskettelemaan ja purjehtimaan, voihan sitä opetella aikuisenakin!

Älä ap päätä toisten ihmisten puolesta, miten he suhtautuvat taustaasi. Jotain sinussa on, jonka avulla olet saanut tämän nuoren naisen huomion. Hän näkee sinussa jotain kiinnostavaa ja tavoittelemisen arvoista. Opettele arvostamaan itseäsi enemmän!

Vierailija
8/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono trolli, älkää langetko

Vierailija
9/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah! Luuletko tosiaan, ettei varakkailla suvuilla/perheillä/ihmisillä olisi tehtynä jo valmiiksi kaiken maailman sopimuksia, joilla ulkopuoliset suljetaan suvun omaisuuden ulkopuolelle? Lisäksi jos "tavallinen" ihminen suunnittelee yhteistä tulevaisuutta varakkaamman ihmisen kanssa, niin luulenpa, että melko monta erinäistä paperia saa allekirjoittaa, ennen kuin olisi edes mahdollista päästä papin aamenta kuulemaan.

No eihän se kuulu sille suvulle tai sen isukille vittujakaan, jos tyttö oikeesti tykkää susta. Hakkaa sen isä paskaksi jos et kelpaa.

Vierailija
10/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se kuulu sille suvulle tai sen isukille vittujakaan, jos tyttö oikeesti tykkää susta. Hakkaa sen isä paskaksi jos et kelpaa.

Mitä helvetin paperia? Menet sen naisen kanssa naimisiin, jos rakkaus on se sun juttu.

Vierailija
11/11 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

panin pomon tytärtä ja pääsin sisäpiiriin, suosittelen samaa kaikille muillekin setämiehille