Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tahdon pidättäytyä itsetyydytyksestä, miten se onnistuu?

Vierailija
19.10.2018 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pitämättä käsiäsi intiimipaikoissasi.

Vierailija
2/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sellasta haluat?

Itse nuorena erehdyin lukemaan Jehovan todistajien kirjoja (perheemme ei lahkoon kuulunut) ja sain sen (väärän) käsityksen että itsetyydytyksessä jotain pahaa. Yritin sitten olla sitä tekemättä, mutta eihän se tokikaan onnistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen kastraatio?

Vierailija
4/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä alkuun niin paljon muuta tekemistä, että et ehdi harrastaa itsetyydytystä. Mitä pidempään on ilman, sitä vähemmän tekee mieli. Mielihalu heikkenee ja koko asia tulee mieleen yhä harvemmin. Tietysti kannattaa välttää itseä kiihottavaa nettimateriaalia jne. Jopa vauvapalstan muuten humoristisilta tuntuvat trollien aloittamat seksikeskustelut voivat alkaa kiiihottaa tolkuttomasti, kun on herkässä vaiheessa. Koeta siis välttää koko teemaa.

Vierailija
5/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Sekaisin taidat olla.

Vierailija
6/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin sublimoida halun johonkin luovaan? Ap

Vierailija
7/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi parisuhde, jossa oli runsaasti seksiä. En mitenkään edes yrittänyt pidättäytyä, mutta totesin vain että eipä ole aikoihin tullut runkkailtua.

Tällä en tarkoita, että sooloseksi olisi vain toisen kanssa harjoitetun seksin korvike, Kunhan vain kerron omasta havainnostani.

Vierailija
8/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on nainen, voisin tulla sun luokse sekstailemaan, silloin ei tarvitse runkkailla.

Vierailija
9/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pitämättä käsiäsi intiimipaikoissasi.

Heh, ei tuo riitä alkuunkaan. Omakivaa voi harrastaa myös vaikka reisiä yhteen puristelemalla, sopivaan esineeseen itseään hinkkaamalla, suihkussa käynnin yhteydessä sopivasti vedentuloa suuntailemalla...

Vierailija
10/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimi parisuhde, jossa oli runsaasti seksiä. En mitenkään edes yrittänyt pidättäytyä, mutta totesin vain että eipä ole aikoihin tullut runkkailtua.

Tällä en tarkoita, että sooloseksi olisi vain toisen kanssa harjoitetun seksin korvike, Kunhan vain kerron omasta havainnostani.

No kyllä se minulle ehkä on (korvike) mutta olen ajatellut sen olevan parempi itselleni kuin satunnaiset kumppanit.

Ehkä raskaasta liikunnasta saisi saman määrän endorfiineja.

Ap

Vierailija
11/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaveriasi kiinnittämään sinut jalkapuuhun ja kädet myös selän taakse kiinni vaikka nippusiteillä. Opitpahan olemaan runkkaamatta.

Vierailija
12/12 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se minulle ehkä on (korvike) mutta olen ajatellut sen olevan parempi itselleni kuin satunnaiset kumppanit.

Ehkä raskaasta liikunnasta saisi saman määrän endorfiineja.

Ap

Itselläni taas liikunta tuntuu usein jopa lisäävän haluja! Mutta mikä kullekin toimii.