Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänhallinnan tunteen menettäminen

Vierailija
19.10.2018 |

Olin hyvin liikunnallinen ennen lasten syntymää ja sain hyvää mieltä esim kaurapuuron syömisestä aamuisin. Hallinnan tunne oli tärkeä ja se, että voin itse vaikuttaa olooni mm. Syömällä terveellisesti ja liikkumalla. Nyt olen kahden lapsen äiti (5 ja 3 v) ja minusta tuntuu että olen hallinnan tunteen suhteen täysin hukassa. Lapsilla on kyllä selkeä päivä- ja ruokailurytmi, oma on vaan hukassa. Kaipaan kaurapuuro aamiaisia, mutta en voi aamuisin syödä, kun nuorempi lapsi herää melkein heti minun jälkeeni enkä ehtisi laittaa puuroa meille kaikille ja lapset syövät joka tapauksessa päiväkodissa.

Toiseksi meillä on aina kaaos kotona, pyydän kyllä aina omien jälkien siivoamista, lapset ei vaan vielä ole siinä iässä, että osaisivat sen aina. Kolmanneksi mieheni on kolmaslapsi, joka jättää mm. Kaljatölkkejä ympäriinsä ja olen luovuttanut hänen suhteen, kokemukseni mukaan ei ole mitään hyötyä siitä, että kerron hänelle miten sotku ja tölkit minua harmittavat.. Tuntuu että tukahdun kotiini, olen yrittänyt sietää sotkua enkä haluaisi olla kontrolloiva, Joka taas näyttäytyy välinpitämättömyytenä joka taas johtaa elämänhallinnan puutteen tunteeseen. Onko muillakin tällästä? Miten saan hallinnan tunteeni takaisin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi