Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävyys menee pilalla, kun harrastetaan seksiä?

Vierailija
19.10.2018 |

Moni toistaa sitä eri ketjuissa. Minä oon vähän tyhmä, kun en tajua miten se ystävyys siitä pilaantuu. Selittäkää minulle!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi olla naisen kanssa ystävä ellei ole homo. Ei naisen ystävyydellä tee mitään, koska siitä ei saa mitään takaisin, mutta tässä sun tapauksessa saadaan eli olet hyödyllinen kaverina.

Vierailija
2/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile niin tiedät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska usein toiselle osapuolelle kehittyy romanttisia tunteita, joille ei saa vastakaikua.

Vierailija
4/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaduttaa, ja sen jälkeen on vaikea tavata vain ystävänä. Jompikumpi tai molemmat alkavat vältellä.

Vierailija
5/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilla vai paljaana?

Vierailija
6/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin mustavalkoista ole, itsellä on ollut yksi "friends with benefits"-suhde missä leffoja katsottiin, videopelejä pelattiin ja sängyssä touhuttiin kahdestaan mutta ei sen enempää "suhdetta" ollut. Eikä se mitenkään dramaattisesti loppunut, opiskelujen jälkeen muutettiin molemmat eri puolille Suomea ja hyvissä väleissä.

Vierailija
7/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi olla naisen kanssa ystävä ellei ole homo. Ei naisen ystävyydellä tee mitään, koska siitä ei saa mitään takaisin, mutta tässä sun tapauksessa saadaan eli olet hyödyllinen kaverina.

Millä tavalla se ystävyys on tuossa mennyt pilalle?

Vierailija
8/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Mieheni on paras ystäväni ja olemme harrastaneet seksiä yli 30 vuotta.

Vierailija
9/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kyllä omalla kohdalla ole mennyt - päinvastoin. Olemme edelleen hyviä ystäviä 5 vuotta sitten tapahtuneen lyhyen suhteen jälkeen. Miksi olisi? En todella voi tätä ymmärtää. Ehkä jotkut eivät sitten osaa elää omien tunteidensa kanssa. Toki olin ihastunut, oli hänkin mutta ei ihastus ole mikään paha juttu, jonka täytyy heti tarkoittaa jotain tai aihe mennä paniikkiin. Emme kuitenkaan halunneet seurustella, sitten tapasin toisen ja ihan normaalina on ystävyys pysynyt. 

Vierailija
10/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaduttaa, ja sen jälkeen on vaikea tavata vain ystävänä. Jompikumpi tai molemmat alkavat vältellä.

En edelleen tajua. Miksi se kaduttaisi? Ja miksi joku alkaa vältellä?

Tietysti, jos kännissä on lipsahdettu ja selvinpäin ei ole enää samaa mieltä haluistaan, niin sen ymmärrän. Itse kun en ole kännissä, niin ei tule tuo selitys ei oikein auta.

Vierailija
11/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin mustavalkoista ole, itsellä on ollut yksi "friends with benefits"-suhde missä leffoja katsottiin, videopelejä pelattiin ja sängyssä touhuttiin kahdestaan mutta ei sen enempää "suhdetta" ollut. Eikä se mitenkään dramaattisesti loppunut, opiskelujen jälkeen muutettiin molemmat eri puolille Suomea ja hyvissä väleissä.

Juu, mutta älä luule, että olit tuolle miehelle joku oikea ystävä. Sä olit vain reikä jota tultiin panemaan. Tottakai siinä oli sosialisointia ja muuta ylimääräistä, koska se edellytti sun reijän saamista.

Mulle miehenä ystävä on sellainen mitä minä rakastan kuin veljeä. Ystävä on vahva sana.

Vierailija
12/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ystävyyteen ei kuulu eroottiset tuntemukset. Seksi muuttaa sitä suhteen luonnetta ja kun se raja on ylitetty ,ei tehtyä saa tekemättömäksi.

Vierailija
13/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei kyllä omalla kohdalla ole mennyt - päinvastoin. Olemme edelleen hyviä ystäviä 5 vuotta sitten tapahtuneen lyhyen suhteen jälkeen. Miksi olisi? En todella voi tätä ymmärtää. Ehkä jotkut eivät sitten osaa elää omien tunteidensa kanssa. Toki olin ihastunut, oli hänkin mutta ei ihastus ole mikään paha juttu, jonka täytyy heti tarkoittaa jotain tai aihe mennä paniikkiin. Emme kuitenkaan halunneet seurustella, sitten tapasin toisen ja ihan normaalina on ystävyys pysynyt. 

Lisään vielä, että mies on tätä nykyä myös suhteessa. Hän ei ole mitenkään rakastunut minuun tai jokin epätoivoinen luuseri, joka vain odotti pukillepääsyä tai olisi jotenkin pahoittanut mielensä kun tuo vaihe loppui. 

Vierailija
14/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko siis kavereita ennen fwb-suhdetta? Jos aloititte fwb-suhteella niin asiahan on aivan eri kuin hypätä kaverin kanssa sänkyyn ja sen jälkeen olla vain ystäviä.

Vierailija
15/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko jotkut kovin herkkiä kiusaantumaan? Itse en ole, joten voisiko tuo olla yksi syy ymmärtämättömyyteeni? Ap

Vierailija
16/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään. Mieheni on paras ystäväni ja olemme harrastaneet seksiä yli 30 vuotta.

Oliko miehesi paras ystäväsi jo ennenkuin aloitte harrastaa seksiä? Olisikoiehesi edelleen paras ystäväsi jos ette olisikaan seksin harrastamisen jälkeen jatkaneet parisuhteessa?

Vierailija
17/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte siis vielä parhaita ystäviä vaikka lopettaisitte seksin ja eroaisitte jostain syystä?

Vierailija
18/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tottakai nainen ja mies voi olla ystäviä. 

Vierailija
19/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden kaverin kanssa yhdessäolo meni vaikeaksi, koska tuntui, että keho muisti mitä on tapahtunut ja pyrki siihen uudestaan. Normaali ajanvietto ei enää onnistunut, kun sukupuolinen läheisyys oli käväissyt kuvassa. Välissä oli melkein pari vuotta ennen kuin tapasimme ystävällismielisissä merkeissä myöhemmin ja silloin tuntui jo, että kaveruus alkoi olla mahdollista ilman outoja oloja.

Vierailija
20/34 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta oletteko edelleen yhteydessä toisiinne ystävien tavoin ja jaatte kuulumisia ja vietätte aikaa yhdessä? Vai oliko loppu tyyppiä tiet erkanivat, no hard feelings.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä