Sinä joka varastit lompakkoni tänään Kampissa
Sinä joka varastit lompakkoni tänään Kampissa.
Toivon että tunnet rinnasi piston teostasi.
Sisällä oli minulle suuri summa rahaa (115€). Minun puolestasi saat pitää rahat kunhan palauttaisit minulle sen lompakon jolla on suuri tunnearvo.
Kommentit (23)
Jotenkin luulen ettei nämä tyypit taida av:ta lukea. Tosin osaavat kieltä, saati sitten lukea.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulen ettei nämä tyypit taida av:ta lukea. Tosin osaavat kieltä, saati sitten lukea.
Siis tuskin. Autocorrect...
Äänestä seuraavissa vaaleissa perussuomalaisia niin saadaan rikollisuus jyrkkään laskuun Suomessa.
Eivät välttämättä ole av-palstalla. Odottavat että klo tulee 23-04 ja käyvät sitten humalaiaten kimppuun.
Itae pidän rahoja pienissä taskuissa, kortit myös. Lompakosta luovuin kokonaan. Marimekolla on kiva reppu jossa yksi taskuista on selkää vasten.
Missä sulla oli lompakko? Täytyy olla skarppina. Varastaa ei saa mutta sitä tapahtuu. Olin joku aika sitten Italiassa ja kun menin metroon niin laitoin rintaliivien väliin luottokortin ja visa elecktronin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä seuraavissa vaaleissa perussuomalaisia niin saadaan rikollisuus jyrkkään laskuun Suomessa.
Sehän ei ole auttanut tähänkään asti. Luuletko Jussia kiinnostavan?
Lompakko oli pienessä olkalaukussa joka roikkui olallani
Sivistynyt suuren maailman meno on saapunut suomeenkin.
Rahat ihoa vasten vetskarien taakse, muutama pikkukolikko ja seteli taskuun väkivaltaisia ryöstäjiä varten. Puhelimeksi käytetty romu ilman simmiä, oikea alkkareissa piilossa jne..
Aah ihanaa sivistystä.
On kyllä syvältä tuollainen. Tsempit ap!
Vierailija kirjoitti:
Missä sulla oli lompakko? Täytyy olla skarppina. Varastaa ei saa mutta sitä tapahtuu. Olin joku aika sitten Italiassa ja kun menin metroon niin laitoin rintaliivien väliin luottokortin ja visa elecktronin.
Illalla Luigi vei sitten kortit
Varastaminen on ihan hanurista. Meidän 3 vuotiaalta vietiin eväsreppu. Mahto varas yllättyä kun repussa oli vaan leipä ja banaani.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla EU:n vapaa liikkuvuus ongelmana.
Ongelma johon PS ei pysty.
Tunsin iloa kun näin massit. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ole auttanut tähänkään asti. Luuletko Jussia kiinnostavan?
mistä tiedät ettei ole auttanut? Ilman persuja olisi voitu kutsua jo miljoona ihmistä tänne. Nyt pitää edes hillitä ettei hävitä vaaleja.
Emvä kirjoitti:
ei saa roikottaa olalla, laukku eteen metrossa jne. Itsellä useinmiten reppu mutta otan selästä pois kun menen metroon samaten väkijoukossa. Reppu on edessä.
Varmasti harmittaa. Saa olla kyllä todella varovainen tuolla.
Emvä kirjoitti:
Olkalaukku täytyy olla aina edessä vatsan päällä ja yli olan laitettuna. Huolettomasti sivulla roikkuva on taskuvarkaille houkutus. En koskaan astuisi Kamppiin olkalaukkua heilutellen.
Pelkään kyllä enemmän liikkua keskustassa kuin aiemmin, varsinkin iltaisin.
Emvä kirjoitti:
Sinä joka varastit lompakkoni tänään Kampissa.
Toivon että tunnet rinnasi piston teostasi.
Sisällä oli minulle suuri summa rahaa (115€). Minun puolestasi saat pitää rahat kunhan palauttaisit minulle sen lompakon jolla on suuri tunnearvo.
mee migrii itkee.
Ras i sti!