Olen ylipainoinen nainen ja jostain syystä muhun käy kuumana kaksi nuorempaa urheilijamiestä, jotka pitävät urheilullisista naisista
En ymmärrä miksi he ovat musta kiinnostuneita, kun en ole urheilullinen, vaan reilusti ylipainoinen. Toki mun kropasta näkyy entinen salihistoria, mutta löysää on nykyisin todella paljon.
Viestejä tulee lähes joka päivä ja kun nähdään, niin ovat lähellä, pitävät kädestä, suutelevat ja pitävät muutenkin hhyvänä
Sen verran pitkään olen tuntenut heidät, että tiedän heidän naismakunsa ja olen nähnyt millaisia exiä heillä on.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos näin todella olisi, niin miksi kirjoitat asiasta tänne? Taidat nyt vaan aloittaa näitä joutavia ketjuja koko ajan, kirjoitustyylistäsi sinut tunnistaa.
Tää on jotenkin niin hämmentävä tilanne. Toisesta olisin kiinnostunut enemmänkin, mutta en uskalla lähteä suhteeseen, koska en ole ulkoisesti kummankaan ihannenainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helppoa reikää saatavilla. Kun urheilee niin panettaa paljon ja sinä annat sitä reikää niin tämä halu tyydytetään. Ei niitä vaikeita salikissoja jaksa kukaan jahdata ja ne haluaa muutenkin niitä hormonilihaskimppuja.
Kummankaan kanssa en ole sängyssä ollut. Vaikka enemmän ja vähemmän läheisyyttä on ollut molempien kanssa useamman kuukauden ajan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
...ja sit sä heräsit.
Aina tuo sama tympeä kommentti... Kyllä tuota tapahtuu, istä ap kertoo.
Sitä en tajua miten vanha salihistoria voi näkyä kropasta...katoaahan lihakset jos ei niitä harjoita.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa reikää saatavilla. Kun urheilee niin panettaa paljon ja sinä annat sitä reikää niin tämä halu tyydytetään. Ei niitä vaikeita salikissoja jaksa kukaan jahdata ja ne haluaa muutenkin niitä hormonilihaskimppuja.
Eli ylipainonen nainen = helppo reikä..?
Ootte te av-mammat kyllä fiksuja.. 😆
Vierailija kirjoitti:
...ja sit sä heräsit.
Voi kun heräisin ja tää paljastuis uneksi. Olis paljon helpompaa itseni kanssa.
Ap
Kuulostaa herttaiselta. Vietättekö aikaa kolmestaan?
Ainahan niitä löytyy joilla on kummallinen fetissi.
Noissa amerikkalaisissa läskiohjelmissakin laiha mies kantaa kassitolkulla ruokaa pitävälle vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja sit sä heräsit.
Aina tuo sama tympeä kommentti... Kyllä tuota tapahtuu, istä ap kertoo.
Sitä en tajua miten vanha salihistoria voi näkyä kropasta...katoaahan lihakset jos ei niitä harjoita.
No esimerkiksi hartialinjastani ja ryhdistäni näkee, että salilla on tullut käytyä. Nykyisin ei ole hirveästi aikaa salilla käymiseen, joten harvakseltaan tuler käytyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa herttaiselta. Vietättekö aikaa kolmestaan?
Ei vietetä. Nää kaksi eivät edes tunne toisiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noissa amerikkalaisissa läskiohjelmissakin laiha mies kantaa kassitolkulla ruokaa pitävälle vaimolle.
Lihavalle
Vierailija kirjoitti:
Tosi väsynyttä, annan 1/5
No on mun elämä vähän tylsää. Ei oikein muuta draamaa ole tällä hetkellä kuin tää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mä en ole niin lihava, että läskifetissin omaavat miehet kiinnostuisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ylipainonen nainen = helppo reikä..?
Ootte te av-mammat kyllä fiksuja.. 😆
No ainakin mun kokemuksen mukaan asia on pitkälti juuri noin.
- ohis
Ehkä tyypit ovat tulleet tulokseen, että naisessa täytyy olla vähän pehmeyttäkin kropassa, eli naisellisuutta. Eikä kuivakkaa fitness- tai maratonjuoksijan vartaloa.
Mitä meinaa reilusti ylipainoinen ap:n mielestä? Painoindeksi?
Voi noita, jotka eivät voi uskoa, että uskomattomia asioita tapahtuu oikeassakin elämässä, ei vain elokuvissa.
Mua painoi 15 vuotta nuorempi mies. Ja vaikka se epätodelliselta tuntui, niin kyllä se totta oli.
Ja jos näin todella olisi, niin miksi kirjoitat asiasta tänne? Taidat nyt vaan aloittaa näitä joutavia ketjuja koko ajan, kirjoitustyylistäsi sinut tunnistaa.