Onko joku ihminen ollut sellainen että vaikka hänen ulkonäkönsä ei ole ollut ihan sinun makuusi, jokin hänessä on saanut sinut kiinnostumaan hänestä?
Mikä se jokin oli? Puhetyyli tai-ääni? Kävelytyyli? Jokin ele? Pukeutumistyyli?
Mä olin kerran kiinnostunut eräästä miehestä joka oli vähän liian pyöreä minun makuuni, mutta hänen äänensä ja puhetyylinsä sai mun polvet ihan veteliksi. Mutta ei meidän jutusta silti mitään tullut.
Mutta huomasin että kyllä ihmisessä voi muitakin piirteitä olla jotka saa kiinnostuksen heräämään kuin pelkkä ulkonäkö.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies näyttää hobitin ja kääpiiön risteymältä: sotkuinen hiuspehko, perunanenä, lyhyt, karvainen, vaatteemakukin vähän niin ja näin. Mutta kukaan muu ei ole koskaan mua tajunnut yhtä hyvin, eikä kenenkään muun kanssa lennä yhtä irtoinaista läppää yhtä kevyesti, joten vaikka saatankin kaupungilla silmäillä joskus haltiamaisen kauniita mallipojuja, niin mieluummin menen kotiin sen oman, silmissäni söpöksi muuttuneen hobbitini luokse <3
Sun mies on Ismo Leikola?
Äänenväri on mulle jostain syystä kriteeri nro 1. Muuten saa olla vaikka k*pä otsassa
Monesti. Usein se voi olla joku pienikin juttu mikä tekee naisesta kiinnostavan, vaikka valokuvaa ei ehkä kahta kertaa katsoisikaan. Hymy, nauru, ääni, eleet vaikka. Äly ja huumorintaju vetoaa tietysti aina myös.
Aviomieheni.
Hänessä on sellaista "kilttiä" karismaa jota kaikki rakastaa, niin hänen alaisensa kuin ystävänsäkin. Huippuälykäs olematta tylsä, lojaali, aikaansaava ihminen. Kantaa huolta toisista. Ei sellaisesta voi olla pitämättä
Ulkonäöltä ei vastaa mun ihannettani mutta paranee vanhetessaan:)
Työkaveri. Kalju ja aina vttuuntuneen näköne. Herrajeesus suutelin sen kanssa 5 sek viime pikkujouluissa ja tiedin että jos menen tänä vuonna, se on menoa.