Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ihminen ollut sellainen että vaikka hänen ulkonäkönsä ei ole ollut ihan sinun makuusi, jokin hänessä on saanut sinut kiinnostumaan hänestä?

Vierailija
19.10.2018 |

Mikä se jokin oli? Puhetyyli tai-ääni? Kävelytyyli? Jokin ele? Pukeutumistyyli?

Mä olin kerran kiinnostunut eräästä miehestä joka oli vähän liian pyöreä minun makuuni, mutta hänen äänensä ja puhetyylinsä sai mun polvet ihan veteliksi. Mutta ei meidän jutusta silti mitään tullut.

Mutta huomasin että kyllä ihmisessä voi muitakin piirteitä olla jotka saa kiinnostuksen heräämään kuin pelkkä ulkonäkö.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä ääni ja vakaa olemus joka viesti järkevyydestä ja vankkuudesta. Ulkonäöllisiä seikkoja olivat terve vartalo sekä isot uniset silmät. Näiden summa, ja vielä jokin selittämätön sai tuntemaan perhosia vatsassa ja kiinnostumaan.

Vierailija
42/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin joskus ihan lääpällä mieheen jonka ulkonäkö oli hyvin tavallinen ja ei "minun makuuni" Mutta ihan mahtava luonne, itsevarmuus ja ihana ääni <3 En siis alussa ollut yhtään kiinnostunut hänestä, mutta kuukausien jälkeen kun olimme tuntetneet aloin tuntemaan voimakasta vetoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset on alle mun ulkonäkörajan, mutta heillä kaikilla on "se jokin" siellä housuissaan, niin kiinnostunhan minä, ainakin yhden illan ajaksi.

Vierailija
44/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaksi ihastusta ovat olleet sellaisia, joiden ulkonäössä on ollut minulle vähän jopa jotain koomista, ja jotka alkuun vaikutti taviksilta. Mutta kun suunsa ovat avanneet ja yleinen asenne ja ihminen on tullut esiin niin ihminen on alkanut vaikuttaa joltain jumalaisen ihanalta olennolta.

Vierailija
45/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö: lyhyt, kumara ryhti, kaljuuntuva, tihrusilmät, outo pää, tappisormet, liian muhkea pylly, lerppakorvat. Äänikin on piipittävä.

Mutta ajan kanssa mies vain on alkanut viehättämään, kun koko yhdistelmä on paljastunut minulle: avoin luonne, herkkä, rehellinen, nami kävelytyyli ja kylkilinja, miehekäs karvoitus ja ihana halaus. Kokonaisuus on minun makuuni niin seksikäs, että taju lähtee, kun ajattelenkin.

Vierailija
46/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin hyvinkin lääpälläni mieheen, joka ei ollut hyvännäköinen. Hän oli tosi hauska ja fiksu ja ihailin sitä, miten ystävällisesti hän kohteli kaikkia. Tosin hän ei sitten ollut kiinnostunut ja torjui minut hyvin epäystävällisellä tavalla. :D

Vierailija
47/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin. En todellakaan tiedä, mikä näissä sitten on ollut sellaista, mikä sitten on sytyttänyt. Valloittava hymy, ihanat silmät, ääni, energisyys, elämänasenne, onhan näitä syitä. 

Vierailija
48/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies on lyhyt, mutta kieltämättä todella komea.

Alunperin kiinnostuin häneen kun nähtiin ensi kertaa töiden ulkopuolella. Ulkokuoren alla piili mysteerinen ja äärimmäisen rakastava mies. Jätin silloisin miehen hänen takia enkä päivääkään ole katunut. Koskaan ennen en ole yhtä hellää, rakastavaa, hauskaa ja muutenkin hurmaavaa persoonaa.

Exässä tykästyin, noh ulkokuoreen, mutta äijä paljastui manupuloivaksi paskaksi.

Tätä edeltävä taas ei ulkoisesti ollut omaan mieleen, mutta valloittavaa seuraa. Kummasti rakastuessa myös tälläiset ei niin viehättävät alkavat näyttää omissa silmissä äärimmäisen hyvännäköisille.

Vierailija
49/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erääseen mieheen jonka ääni lumosi puhelimessa. Ulkoisesti ei niin ihmeellinen, mutta se ääni!

Vierailija
50/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni. Alussa katsoin, että onpa erikoisen näköinen tapaus, ja lyhytkin, vain minun pituiseni. Sitten rakastuin hänen karismaansa ja persoonaansa, ja siitä lähtien hän on ollut silmissäni maailman haluttavin ja komein mies.

Vierailija
51/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on kiinnostusta jostain syystä yhteen. Ennen en olisi välttämättä noteerannut mutta sen koko olemus, huumorintaju, ystävällisyys kaikkia kohtaan ja ne silmät.. Ovat saaneet kiinnostuksen aikaiseksi ja jotenkin näyttää kuitenkin ronskilta (en enää kyllä muutenkaan tykkää mistään kauniista pojista vaan ronskeista miehistä) ja ihan kivan näköseltäkin silmiini.

Vierailija
52/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jalat alta vienyt rakastuminen joskus 20 vuotta sitten tapahtui niin että ensinäkemältä suhtauduin häneen täysin neutraalisti, ehkä vähän välinpitämättömästikin mutta kun viikkojen varrella kommunikoimme enemmän, olin kerta kerralta enemmän sulaa vahaa.

Vierailija
53/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttää hobitin ja kääpiiön risteymältä: sotkuinen hiuspehko, perunanenä, lyhyt, karvainen, vaatteemakukin vähän niin ja näin. Mutta kukaan muu ei ole koskaan mua tajunnut yhtä hyvin, eikä kenenkään muun kanssa lennä yhtä irtoinaista läppää yhtä kevyesti, joten vaikka saatankin kaupungilla silmäillä joskus haltiamaisen kauniita mallipojuja, niin mieluummin menen kotiin sen oman, silmissäni söpöksi muuttuneen hobbitini luokse <3

Vierailija
54/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju.

Olen miehenä pitkään kummastellut pariakin juttua naisissa, ja tämä auttaa ymmärtämään.

1. Monikin nainen kirjoittaa "mies ei ollut alkuunkaan komea, pidin häntä jopa taviksena". Eli ollakseen kiinnostava ulkonäöllisesti pitää olla aivan huipputasoa. Tavismies on naisten silmissä ruma tai vähintäänkin epäkiinnostava.

2. Naiset yhdistävät ulkonäön, äänen ja luonteen. Esim. matala ääni voi tuntua vakaalta luonteelta tai iso koko luotettavalta persoonalta.

Olisi hauskaa jos miehet ajattelisivat kuin naiset :D

"Nainen oli melko tavallisen näköinen, jopa ruma" (sellainen top 20%, mutta ei kuitenkaan missi)

"Kasvot olivat oudot, mutta pyöreä peba kertoi empaattisesta luonteesta"

Vierailija
55/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin helppoa, jos ihastuisi vain ulkonäön perusteella. Toki näitäkin on ollut, mutta aidot ja kovimmat ihastukseni (ei montaa) ovat olleet lähes poikkeuksetta hyvinkin vaatimattomia ulkonäöltään, jopa rumia yleisen mielipiteen mukaan. Palautettakin olen tästä saanut ja paljon naureskelua.

Luonne ja olemus seurassani on kuitenkin ollut jotain aivan mahtavaa ja pidin itsestänikin enemmän heidän seurassaan.

M

Vierailija
56/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Näen aina joskus syömässä käydessä erästä naista, joka ei ole erityisen kaunis tai hyvä vartaloinenkaan, kuitenkin tiimalasi, ja liian vanhakin? Mutta siinä on jotain eläimellistä vetovoimaa, liike, katseet, yleinen olemus hieman kauempaa katsottuna kokonaisuutena, outo kihelmöinti tuntuu munissa aina.

Estoton seksi sen kanssa olisi varmasti eläimellistä?

Tosin ei varmasti kiinnostuisi minusta kuten ei yksikään nainen aikaisemmin.

Missä syöt? 😂

Vierailija
57/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Tykkään miehistä jotka on itsevarmoja, sosiaalisia ja huumorintajuisia. Kun nuo on kohdallaan, ulkonäkö jotenkin hämärtyy.

Vierailija
58/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hallittu kevytkenkäisyys vetää puoleensa.

M44

Vierailija
59/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne ja itsevarmuus on hyvin usein se ratkaiseva tekijä.

Mikä itsevarmuudessa on niin hienoa?

Itsevarmuus saa ihmisen olemaan avoin ja oma itsensä. Kertomaan mieleen tulevat hauskat jutut sen enempää miettimättä. Sellaisen ihmisen seurassa on helppo olla.

Vierailija
60/65 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Muuten en olisi ollut vielä koskaan sängyssä kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme