Vahvasti ihastunut jo ennen tapaamista - apua!
Mulla on illalla ekat treffit tyypin kanssa, jonka "tapasin" deittisovelluksessa tämän viikon maanantaina. Ollaan viestitelty niin paljon, että kännykästä on loppunut akku jo iltapäivästä. Tyyppi tulee mun luokse yöksi, sillä hänellä menee matkoihin 3,5 tuntia suuntaansa. o_0 (Mulla on siis vierashuone.)
Olen ihan suunnattoman hullaantunut häneen jo pelkän chattailyn ja kuvien perusteella, ja tunne tuntuu olevan molemminpuolinen. Tosi omituista, mutta mulla on semmoinen tunne että tässä voisi olla vakavampikin suhde orastelemassa. Vaikka siis en ole koko tyyppiä edes vielä tavannut.
Pelottaa vaan ihan älyttömän paljon, että tyyppi on ns. player. Mä olen tapojeni vastaisesti tässä 100% sydänverelläni mukana, ja tulen olemaan varmasti siipi todella maassa, mikäli mies vain käyttää minua hyväkseen ja ghostaa sen jälkeen.
Miten voisin psyykata itseäni kestämään mahdollisen pettymyksen? Vai pitäisikö heittää kaikki varovaisuudet jorpakkoon ja vaan antaa mennä, vähän semmoinen olo että turha enää rypistellä kun p*skat on jo housuissa.. :D
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mies teki oharit :(
Kuka teki kenelle oharit? Ap:n treffikumppaniko?
Edward kirjoitti:
Ajatelkaa kommentoijat edes hetki joskus. Meinaatteks te et jos ihmisellä on pahat mielessä, se ei pysty esittämään hetkeekään mukavaa, vaan heti kun ovi sulkeutuu on piru irti?
Eli pitämällä ekat treffit julkisella paikalla varmistuu siitä et kun se ei raiskaa ravintolan pöydässä niin ei se muuallakaan?
Vai onks se niin et te vaan näätte kaikista mystisesti synkimmät salaisuudet?Hauskoi treffejä, missä ikinä meette.
Ajattelen, että järkevämpää olisi sopia treffit julkisella paikalla ensimmäisen kerran. Enkä usko, että miehet kuitenkaan arvostavat naista, joka pyytää heti luokseen yöksi ennen kuin on edes tavattu.
Edward kirjoitti:
Ajatelkaa kommentoijat edes hetki joskus. Meinaatteks te et jos ihmisellä on pahat mielessä, se ei pysty esittämään hetkeekään mukavaa, vaan heti kun ovi sulkeutuu on piru irti?
Eli pitämällä ekat treffit julkisella paikalla varmistuu siitä et kun se ei raiskaa ravintolan pöydässä niin ei se muuallakaan?
Vai onks se niin et te vaan näätte kaikista mystisesti synkimmät salaisuudet?Hauskoi treffejä, missä ikinä meette.
Idea onkin siinä, että ensin on olisi parempi nähdä julkisella paikalla muutaman kerran ja vasta sen jälkeen kotona. Näkisi vähän kiinnostatko oikeasti ihmisenä vai onko vain seksi mielessä. Yleensä tuossa vaiheessa karisee pahimmat hirviöt.
No mitenkäs tässä kävi? Onko ap vielä hengissä?
Elossa ollaan! :)
Treffit kestivät 25 tuntia ja niitten loppuvaiheessa päätettiin yksissä tuumin poistaa kaikki deittisovellukset. Tämän seremonian jälkeen sovittiin seuraava tapaaminen tulevalle lauantaille ja pohdiskeltiin, ovatko kyseessä treffit vai ihan vaan tyttöystävä tapaa poikaystävän -tyyppinen happening.
Meni joo ehkä vähän fast forwardilla, mutta kun kolahtaa niin kolahtaa. <3
treffit kirjoitti:
Treffit kestivät 25 tuntia ja niitten loppuvaiheessa päätettiin yksissä tuumin poistaa kaikki deittisovellukset. Tämän seremonian jälkeen sovittiin seuraava tapaaminen tulevalle lauantaille ja pohdiskeltiin, ovatko kyseessä treffit vai ihan vaan tyttöystävä tapaa poikaystävän -tyyppinen happening.
Ihanaa!! Onnea :) Ilahduin tästä tosi kovasti!
treffit kirjoitti:
Ihana tarina! Onnea teille!
Joo oli kyllä ihan uskomatonta, miten livenä synkkasi vieläkin paremmin kuin whatsappin välityksellä...Miehen kanssa oli/on todella helppoa olla, oli kuin olisimme tunteneet toisemme aina. <3 Ei siis yhtään vaivautunutta hetkeä!
Vierailija kirjoitti:
Edward kirjoitti:
Idea onkin siinä, että ensin on olisi parempi nähdä julkisella paikalla muutaman kerran ja vasta sen jälkeen kotona. Näkisi vähän kiinnostatko oikeasti ihmisenä vai onko vain seksi mielessä. Yleensä tuossa vaiheessa karisee pahimmat hirviöt.
Me puhuttiin nämä jutut selviksi jo whatsappissä, ja mies tiesi että sänky on pedattu vierashuoneeseen. Mun mielestä ihan turhaa hukata tapaamiskertoja julkisille paikoille, jos kerran synkkaa niin synkkaa.
Kyllä noi "seksimieliset" pystyy erottamaan jo siinä viestittelyvaiheessa: he eivät useinkaan ole kiinnostuneita sinusta ihmisenä, eivät kysele mielipiteitäsi tai muutenkaan ole kiinnostuneet sinusta ja harrastuksistasi.
Lisäksi useampia samaan aikaan pyörittävillä ei ole aikaa intensiiviseen viestintään. (Meillä oli päivittäin lähes jatkuvaa kommunikaatiota jopa siinä määrin, että uudesta puhelimesta oli akku jo iltapäivästä lähes tyhjä.)
treffit kirjoitti:
Kuulostaa ihan romanttiselta, onnea teille :)
Kyllähän näitä elämää suurempia rakkaustarinoita tapahtuu muutenkin kuin leffoissa. Samalla silti, niin vaikka heittäytyminen on hyvä, suosittelisin pitämään mielessä että olette tunteneet vasta viikon ja tavanneet kerran. Vaikka olisi fiilis 'tämän ihmisen olen tuntenut aina', niin tehän ette oikeasti tunne vielä yhtään. Pikkaisen malttia siis kehiin.
Näissä salamarakastumisissa kun turhan usein on se, että tunteet sammuvat yhtä nopeasti kuin ovat syttyneetkin. Ei tietenkään aina, mutta monasti.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kyllähän näitä elämää suurempia rakkaustarinoita tapahtuu muutenkin kuin leffoissa. Samalla silti, niin vaikka heittäytyminen on hyvä, suosittelisin pitämään mielessä että olette tunteneet vasta viikon ja tavanneet kerran. Vaikka olisi fiilis 'tämän ihmisen olen tuntenut aina', niin tehän ette oikeasti tunne vielä yhtään. Pikkaisen malttia siis kehiin.
Näissä salamarakastumisissa kun turhan usein on se, että tunteet sammuvat yhtä nopeasti kuin ovat syttyneetkin. Ei tietenkään aina, mutta monasti.
Onhan se noinkin - suhteellisen rationaalisena ihmisenä tajuan toki, että tunteet saattavat muuttua tai toisesta saattaa löytyä piirteitä, jotka ovatkin deal-braker. Sitä odotellessa nautin tästä ihanasta ihastumisen/rakastumisen tunteesta, ja on todella mielenkiintoista huomata, että myös mies on tässä ihan täysillä mukana!
Puhuttiin vähän eilen illalla, että onko "järkeä" edetä näin nopeasti - mutta toisaalta, miksi turhaan pelata jotain ihmissuhdepelejä sen sijaan, että vaan ihan oikeasti heittäytyisi tunteidensa vietäväksi ja uskaltaisi jopa sanoittaa ne toiselle...
Eihän siinä tarvii kun laittaa tyrmäystippoja lasiin...
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Jos netissä ja puhelimessa on viestitetellyt paljon, käynyt läpi monenlaisia asioita voi aika nopeasti nähdä livenä vahvistuuko tunne vai häviää. Itsekin läpikävin vastaavan nettitutustumisen joka johti nopeasti romanssiin - joka kestänyt jo viisi vuotta ja jatkuuu... Mutta edetty on silti järki kädessä vaikka alusta asti oli selvää, että pari meistä tulee. Lykkyä Aplle :)
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä tarvii kun laittaa tyrmäystippoja lasiin...
Vähän hankalaksi menee tuokin kun minä olen tietysti illan emäntänä se, joka tarjoilee juomat. Ellet sitten tarkoittanut, että minä laitan niitä tippoja hänen lasiinsa :D
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Onhan se noinkin - suhteellisen rationaalisena ihmisenä tajuan toki, että tunteet saattavat muuttua tai toisesta saattaa löytyä piirteitä, jotka ovatkin deal-braker. Sitä odotellessa nautin tästä ihanasta ihastumisen/rakastumisen tunteesta, ja on todella mielenkiintoista huomata, että myös mies on tässä ihan täysillä mukana!
Puhuttiin vähän eilen illalla, että onko "järkeä" edetä näin nopeasti - mutta toisaalta, miksi turhaan pelata jotain ihmissuhdepelejä sen sijaan, että vaan ihan oikeasti heittäytyisi tunteidensa vietäväksi ja uskaltaisi jopa sanoittaa ne toiselle...
Hyvä juttu, ja todella hyvä että olette aiheesta myös jo keskenänne puhuneet ja tiedostatte tilanteen 'erikoisuuden'.
Tässä nyt toppuuttelin lähinnä vain sen takia, että itse olen kokenut lähes saman, mitä nyt ekat treffit kestivät 72 tuntia. Jälkikäteen katsottuna olihan ne 'vaaran merkit' ilmeiset. Kuten rakkaudentunnustus heti, yhteisen tulevaisuuden jo pitkälle suunnittelu jne. mutta kun se fiilis oli vaan niin päräyttävä. Mutta se, kun sieltä alas tultiin, niin se olikin jotain, josta itsensä keräilemiseen meni kauan. Ja kokemus, jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni.
Joten, aidosti tosiaan toivon, että teidän toivottavasti yhteisestä elämästänne tulee aivan upeaa ja rakkaus kestää! Mutta juuri sitä edesauttamaan, olisi hyvä että edes toinen ei olisi ihan niin pää pilvissä.
Muistan käyneeni läpi myös täsmälleen ajatuskuvion, että eihän se toinen tällä viestitahdilla mitenkään ehtisi viestittelemään myös muille vastaavia. No joo, ehkä ei silloin ihan alkuun. Kun tahti hieman hiljeni, ajattelin että se on ihan normaalia, kuka sitä nyt moista yhteydenpitoa koko ajan. No, jälkikäteen ilmeni, että kyllä sitä vaan jotkut näköjään jaksavat, viestittelykumppani vain vaihtui.
T. viestin 76 kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Hyvä juttu, ja todella hyvä että olette aiheesta myös jo keskenänne puhuneet ja tiedostatte tilanteen 'erikoisuuden'.
Tässä nyt toppuuttelin lähinnä vain sen takia, että itse olen kokenut lähes saman, mitä nyt ekat treffit kestivät 72 tuntia. Jälkikäteen katsottuna olihan ne 'vaaran merkit' ilmeiset. Kuten rakkaudentunnustus heti, yhteisen tulevaisuuden jo pitkälle suunnittelu jne. mutta kun se fiilis oli vaan niin päräyttävä. Mutta se, kun sieltä alas tultiin, niin se olikin jotain, josta itsensä keräilemiseen meni kauan. Ja kokemus, jota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni.
Joten, aidosti tosiaan toivon, että teidän toivottavasti yhteisestä elämästänne tulee aivan upeaa ja rakkaus kestää! Mutta juuri sitä edesauttamaan, olisi hyvä että edes toinen ei olisi ihan niin pää pilvissä.
Muistan käyneeni läpi myös täsmälleen ajatuskuvion, että eihän se toinen tällä viestitahdilla mitenkään ehtisi viestittelemään myös muille vastaavia. No joo, ehkä ei silloin ihan alkuun. Kun tahti hieman hiljeni, ajattelin että se on ihan normaalia, kuka sitä nyt moista yhteydenpitoa koko ajan. No, jälkikäteen ilmeni, että kyllä sitä vaan jotkut näköjään jaksavat, viestittelykumppani vain vaihtui.
T. viestin 76 kirjoittanut.
Huh, karsea kokemus sulla.
Ei me olla käytetty sanaa "rakastaa", pelkästään että "tykätään tosi paljon". Myöskään tulevaisuutta ei olla suunniteltu (mä tosin salaa miettinyt että joulu olisi kiva olla yhdessä, mutta en aio vielä ottaa puheeksi). Että kai me ollaan molemmat vielä ainakin yksi varvas maan pinnalla. ;) Kummallakaan ei myöskään ole erityisesti kiirettä pariutua, eli keskitytään nyt vaan nauttimaan toistemme seurasta viikonloppuisin.
Kiitos tsempeistä :)
Mä oon aina ihmetelly niitä naisia joita ns. auervaarat pystyy k*settamaan edestä ja takaa. Että mistä näitä löytyy ja eikö ihmisillä ole mitään itsesuojeluvaistoa. En ihmettele enää...
Vai onks se niin et te vaan näätte kaikista mystisesti synkimmät salaisuudet?
Hauskoi treffejä, missä ikinä meette.