Vahvasti ihastunut jo ennen tapaamista - apua!
Mulla on illalla ekat treffit tyypin kanssa, jonka "tapasin" deittisovelluksessa tämän viikon maanantaina. Ollaan viestitelty niin paljon, että kännykästä on loppunut akku jo iltapäivästä. Tyyppi tulee mun luokse yöksi, sillä hänellä menee matkoihin 3,5 tuntia suuntaansa. o_0 (Mulla on siis vierashuone.)
Olen ihan suunnattoman hullaantunut häneen jo pelkän chattailyn ja kuvien perusteella, ja tunne tuntuu olevan molemminpuolinen. Tosi omituista, mutta mulla on semmoinen tunne että tässä voisi olla vakavampikin suhde orastelemassa. Vaikka siis en ole koko tyyppiä edes vielä tavannut.
Pelottaa vaan ihan älyttömän paljon, että tyyppi on ns. player. Mä olen tapojeni vastaisesti tässä 100% sydänverelläni mukana, ja tulen olemaan varmasti siipi todella maassa, mikäli mies vain käyttää minua hyväkseen ja ghostaa sen jälkeen.
Miten voisin psyykata itseäni kestämään mahdollisen pettymyksen? Vai pitäisikö heittää kaikki varovaisuudet jorpakkoon ja vaan antaa mennä, vähän semmoinen olo että turha enää rypistellä kun p*skat on jo housuissa.. :D
Kommentit (79)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli, oli miten oli mutta ei ekoja treffejä aloiteta yökyläilyllä!!Mikä sua vaivaa?
Ai että meinasit että käyn miehen kanssa puoli tuntia kahvilla ja sanon sen jälkeen että "oli kivaa, hyvää matkaa kotiin"?
Eli mies käyttäisi 7 tuntia puolen tunnin kahvitteluun? Mun mielestä aika epäkohteliasta.
Miksi ei voisi, jos kerran kemiaa tuntuu olevan? Ja jos ei ole, niin voidaan vaikka katsoa leffaa ja jutella.
Epäkohteliasta? EPÄKOHTELIASTA? Eli sä otat vieraan miehen luoksesi yöksi, koska sun mielestä normaali deittailu on epäkohteliasta!????Ei vttu…… P.s. Voit viettää vaikka koko päivän miehen kanssa, ja sitten mies kiltisti omaan kotiin...tai hotelliin.
En nyt haluais dropata mut kuulostaa toivottomalta, ihan vaan etäisyyksienkin takia. Jos 3.5 tuntia välimatkaa niin homma ei kyllä toimi, ellei jompikumpi muuta. Jos muuttaa niin siinä sitten on kaks miltei vierasta ihmistä yhdessä ja hokataan että eteen tulee se mikä oikeasti erottaa tai yhdistää kahden ihmisen, eli arki.
Kokemusta on noista kaukohommista ja ei niitä tahdo millään saada toimimaan, muuttujia kertakaikkiaan liikaa ja toista ei kuiteskaan opi tuntemaan tarpeeksi.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kai sinä tiedät, että narsistiset miehet osaavat olla todella hurmaavia. Aluksi.
Hopeakettu kirjoitti:
En nyt haluais dropata mut kuulostaa toivottomalta, ihan vaan etäisyyksienkin takia. Jos 3.5 tuntia välimatkaa niin homma ei kyllä toimi, ellei jompikumpi muuta. Jos muuttaa niin siinä sitten on kaks miltei vierasta ihmistä yhdessä ja hokataan että eteen tulee se mikä oikeasti erottaa tai yhdistää kahden ihmisen, eli arki.
Kokemusta on noista kaukohommista ja ei niitä tahdo millään saada toimimaan, muuttujia kertakaikkiaan liikaa ja toista ei kuiteskaan opi tuntemaan tarpeeksi.
Miksei toimisi? Viikot erossa, viikonloput yhdessä tms. Eihän 3,5 tuntia ole mitään, varsinkin jos molemmilla on auto.
Hopeakettu kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, joille tuollainen välimatka on ongelma. Itse olen ollut parisuhteessa ruotsalaisen miehen kanssa (enkä asunut edes itse Turussa tai Helsingissä vaan sisämaassa) eikä suhde todellakaan kaatunut välimatkaan. Tavattiin lähes joka toinen viikonloppu, lisäksi pystyin itse viettämään hänen luonaan opintovapaalla aikaa viikollakin, oltiin lomat ja juhlapyhät yhdessä ja meillä oli vieläpä molemmilla lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Miksei toimisi? Viikot erossa, viikonloput yhdessä tms. Eihän 3,5 tuntia ole mitään, varsinkin jos molemmilla on auto.
No, esimerkikiksi tuostakin kommentista löytyy todellisuuspohjaa:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tiedät, että narsistiset miehet osaavat olla todella hurmaavia. Aluksi.
Tosin sillä tarkennuksella ettei tuo narsismi ole miesten yksinoikeus vaan yhtälailla naisistakin löytyy heitä.
Huomattavasti lyhyemmälläkin välimatkalla on haasteita kun jos on ihan normi-ihmiset kyseessä niin elossahan on kaikenlaista olemassa ja se hivenen hankaloittaa aikataulutusta.
Kaukotapailuhan tahtoo olla sitä että rusinat pullasta, ei siinä ikinä opi toista kunnolla tuntemaan kun se arkiminä tai minuus puuttuu kummaltakin. Vaan noihan on aina tapauskohtaisia hommia, joillekin sopii ja ehkäpä teillekin? :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Miksette sopineet treffejä jonnekin puolimatkaan kummankin kotipaikasta? Oot ihastunut pelkkään mielikuvaan ja totuus voi olla ihan muuta kuin odotat. Nimimerkillä Kokemusta on. Minkä ikäisiä muuten ootte?
Mä en henno jättää mun koiraa vielä illaksikin yksin kun raukka on ollut jo koko päivän yksin kun itse olen töissä. <3 Mä olen nelikymppinen, tyyppi on kahdeksan vuotta nuorempi.
Ajattelin kyllä tulla päivittämään että miten treffit meni.
Siis jos en ole kahlittuna patteriin jonnekin :D
Uskon silti ihmisten hyvyyteen, vaikka vaikeaa se onkin edellisten pettymysten varjossa.
Mua oikeasti surettaa tuon täällä aiemmin kommentoineen puolesta (joka sortui playeriin), ihan kamalaa että meni samalla usko kaikkiin miehiin. Kiitti playerit kun uhkaatte pilata ns. kunnollisten miestenkin mahdollisuudet...
Liian epätoivoista meininkiä, että heti vietetään yö saman katon alla. Annat itsestäsi huonon kuvan. Minä jättäisin jännitystä vähän toisille ja kolmansillekin treffeille, mutta sinä päätät tehdä näin. Ei kai siin sit mittää.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli, oli miten oli mutta ei ekoja treffejä aloiteta yökyläilyllä!!Mikä sua vaivaa?
Ai että meinasit että käyn miehen kanssa puoli tuntia kahvilla ja sanon sen jälkeen että "oli kivaa, hyvää matkaa kotiin"?
Eli mies käyttäisi 7 tuntia puolen tunnin kahvitteluun? Mun mielestä aika epäkohteliasta.
Miksi ei voisi, jos kerran kemiaa tuntuu olevan? Ja jos ei ole, niin voidaan vaikka katsoa leffaa ja jutella.
Epäkohteliasta? EPÄKOHTELIASTA? Eli sä otat vieraan miehen luoksesi yöksi, koska sun mielestä normaali deittailu on epäkohteliasta!????Ei vttu…… P.s. Voit viettää vaikka koko päivän miehen kanssa, ja sitten mies kiltisti omaan kotiin...tai hotelliin.
No kun just en voi. Mulla on jo huomiseksi ja sunnuntaiksi menoa, tämä oli ainut "rako" tälle viikonlopulle. Kumpikaan ei malta odottaa ensi viikonloppuun.
Minä muuten ehdotin yökylää, ei mies.
P.S. Miten tää menee sulla näin tunteisiin? :)
Vierailija kirjoitti:
Tarkistan vielä: ette siis ole edes skypettäneet tai puhuneet puhelimessa, vain viestitelleet teksteillä ja kuvilla? OMG nainen, olet päästäsi sekaisin...
Siis ollaan puhuttu kerran (videopuhelu). Enkai mä niin sekaisin kuitenkaan ole ettenkö varmistuisi että tyyppi on tosiaan se, joka sanoo olevansa.
Haen hänet asemalta eli hän ei tiedä osoitettani. Siinä vielä pieni sauma pistää maitojunalla kotiin, mikäli osoittautuu ensikosketukselta sekoboltsiksi.
Ei voi muuta kuin todeta, että onpa ihmiset hulluja.
Hyi, minua ahdistaa sun puolesta. En ikinä ottaisi ventovierasta kotiini yöksi. Ahdistava ajatus.
Aiotko nyt sitten hypätä heti sänkyyn? Vai mitä ihmettä oikein ajattelet?
Uhkarohkeeta ja hölmöä. Miksi mies olisi jatkossa sinusta kiinnostunut, kun olet noin helppo nakki?
Vierailija kirjoitti:
Hyi, minua ahdistaa sun puolesta. En ikinä ottaisi ventovierasta kotiini yöksi. Ahdistava ajatus.
Tuo aloitukseni "mulla on siis vierashuone" ei sitten toiminut riittävänä vihjeenä siihen, että aiotaan kumpikin hypätä sänkyyn - omiimme..? Vai onko vierashuone käsitteenä niin vieras, ettei ymmärretä, että se tarkoittaa huonetta, jossa vieras voi yöpyä? :)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun just en voi. Mulla on jo huomiseksi ja sunnuntaiksi menoa, tämä oli ainut "rako" tälle viikonlopulle. Kumpikaan ei malta odottaa ensi viikonloppuun.
Minä muuten ehdotin yökylää, ei mies.
P.S. Miten tää menee sulla näin tunteisiin? :)
Mies varmaan luulee, että kutsut myös muita miehiä noin vain yökylään ennen tapaamatta. Ei kyllä millään voi ymmärtää, että heti pyydetään yökylään.
Olisit vienyt koirasi hoitoon yöksi ja tavannut miehen siellä jossain puolimatkassa.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloitukseni "mulla on siis vierashuone" ei sitten toiminut riittävänä vihjeenä siihen, että aiotaan kumpikin hypätä sänkyyn - omiimme..? Vai onko vierashuone käsitteenä niin vieras, ettei ymmärretä, että se tarkoittaa huonetta, jossa vieras voi yöpyä? :)
Kyllähän sinä tiedät mitä tapahtuu, kun kaksi kiimaista laitetaan samaan asuntoon. Vai etkö muka tiedä?
Onpas täällä hapanta sakkia! Mun mielestä sun tilanne kuulostaa ihanalta, iiks voitko sitten kertoa että miten treffit meni? :)
Itselläni oli sellainen tilanne, että tinderöin ollessani ulkomailla, ja sieltä jäi sitten semmoinen tosi mukavan oloinen mies haaviin. Ei ehditty tavata kun lähdin jatkamaan seuraavana aamuna jo matkaa hänen kotikaupungistaan enkä viitsinyt keskellä yötä lähteä kävelylle kanssaan. Sensijaan sitten sovittiin että hän tulee käymään Suomessa :D En vieläkään voi uskoa että olen ollut noin tyhmänrohkea, muistan kyllä että kun odottelin häntä lentokentällä puoli vuotta netissä tapaamisemme jälkeen niin olo oli melko epäuskoinen. Mies oli ihana, meillä oli aivan järjettömän hauska viikonloppu ja ollaan edelleen satunnaisesti yhteydessä. Olisin varmasti ihastunut ja rakastunutkin tuohon mieheen jos en olisi jarrutellut yhtään :) Oli siitä puhetta että olisin käynyt vastavierailulla sitten siellä hänen kotikaupungissaankin, mutta alettiin molemmat tahoillamme seurustelemaan ennen kun se oli mahdollista, joten taisi jäädä toteutumattomaksi suunnitelmaksi. Hauska muisto tuosta kyllä jäi :)
7 tuntia käyttää mies matkailuun ensitreffeille? Muista sitten tarjoita miehelle kaikilla herkuilla, koska ei tule tyytymään mihinkään pikku pusutteluun tuon vaivan jälkeen.
Tarkistan vielä: ette siis ole edes skypettäneet tai puhuneet puhelimessa, vain viestitelleet teksteillä ja kuvilla? OMG nainen, olet päästäsi sekaisin...