Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vahvasti ihastunut jo ennen tapaamista - apua!

treffit
19.10.2018 |

Mulla on illalla ekat treffit tyypin kanssa, jonka "tapasin" deittisovelluksessa tämän viikon maanantaina. Ollaan viestitelty niin paljon, että kännykästä on loppunut akku jo iltapäivästä. Tyyppi tulee mun luokse yöksi, sillä hänellä menee matkoihin 3,5 tuntia suuntaansa. o_0 (Mulla on siis vierashuone.)

Olen ihan suunnattoman hullaantunut häneen jo pelkän chattailyn ja kuvien perusteella, ja tunne tuntuu olevan molemminpuolinen. Tosi omituista, mutta mulla on semmoinen tunne että tässä voisi olla vakavampikin suhde orastelemassa. Vaikka siis en ole koko tyyppiä edes vielä tavannut.

Pelottaa vaan ihan älyttömän paljon, että tyyppi on ns. player. Mä olen tapojeni vastaisesti tässä 100% sydänverelläni mukana, ja tulen olemaan varmasti siipi todella maassa, mikäli mies vain käyttää minua hyväkseen ja ghostaa sen jälkeen.

Miten voisin psyykata itseäni kestämään mahdollisen pettymyksen? Vai pitäisikö heittää kaikki varovaisuudet jorpakkoon ja vaan antaa mennä, vähän semmoinen olo että turha enää rypistellä kun p*skat on jo housuissa.. :D

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kerran miehen luokseni yöksi kun matkusti 600 km.

Tiesi kyllä että saa nukkua luultavimmin sohvalla ja en lupaa mitään vaan tilanteen mukaan mennään.

Ihan mukava viikonloppu meillä oli vaikka kemiaa en itse ainakaan tuntenut. Eikä vongannut seksiä kuin kerran, sitten uskoi ettei tule tapahtumaan.

Vierailija
42/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ihastunut ennen tapaamista, mutta kun tavattiin oli pettymys suuri, että tuollainenko hän onkin. Miten voi olla mahdollista, että ensin ihastuu kirjoitellessa ja kuitenkin tapaamisessa huomaa tyypin olevan ärsyttävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ovat aivan järkyttyneitä? Eikö teillä itsellänne todellakaan ole ollut ikinä yhden illan juttua? Ihan sama asia, vieras mies kotiin yöksi. Tässä käydän sentään ensin treffeillä.

Vierailija
44/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ovat aivan järkyttyneitä? Eikö teillä itsellänne todellakaan ole ollut ikinä yhden illan juttua? Ihan sama asia, vieras mies kotiin yöksi. Tässä käydän sentään ensin treffeillä.

On ollut montakin yhden yön juttua, mutta niiden ero on se, että aina on ensin ollut itsestäänselvää, että molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan eli on tavattu (useimmiten baarissa) ja todettu, että on vetovoimaa. Ap ei todellakaan voi tietää, onko vetovoimaa, koska pelkkä ulkonäkö ei sitä takaa.

Vierailija
45/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei...jos tyyppi oikeasti haluaa tavata sinut niin tapaatte vaikka puolimatkassa. Otat tuntemattoman ihmisen luoksesi yöksi?? Mitä helvettiä??

Vierailija
46/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli, oli miten oli mutta ei ekoja treffejä aloiteta yökyläilyllä!!Mikä sua vaivaa?

Ai että meinasit että käyn miehen kanssa puoli tuntia kahvilla ja sanon sen jälkeen että "oli kivaa, hyvää matkaa kotiin"? 

Eli mies käyttäisi 7 tuntia puolen tunnin kahvitteluun? Mun mielestä aika epäkohteliasta. 

Miksi ei voisi, jos kerran kemiaa tuntuu olevan? Ja jos ei ole, niin voidaan vaikka katsoa leffaa ja jutella. 

Epäkohteliasta? EPÄKOHTELIASTA? Eli sä otat vieraan miehen luoksesi yöksi, koska sun mielestä normaali deittailu on epäkohteliasta!????Ei vttu…… P.s. Voit viettää vaikka koko päivän miehen kanssa, ja sitten mies kiltisti omaan kotiin...tai hotelliin.

No kun just en voi. Mulla on jo huomiseksi ja sunnuntaiksi menoa, tämä oli ainut "rako" tälle viikonlopulle. Kumpikaan ei malta odottaa ensi viikonloppuun. 

Minä muuten ehdotin yökylää, ei mies. 

P.S. Miten tää menee sulla näin tunteisiin? :) 

Tämä on taas näitä juttuja. Ensin on koira syynä siihen, ettei itse voi lähteä minnekään kotoa, kun se joutuu olemaan niin paljon yksin. Sitten syynä onkin se, että on viikonlopulle menoa. Eli nyt tämä kuviteltu mies ajaa tänään treffeille ja joka tapauksessa ap lähtee huomenna omiin menoihinsa. Jep jep.

Vierailija
47/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä oli uhkarohkeaa sekin, että huutokauppakeisari Aki Palsanmäki ja hänen vaimonsa tapasivat netissä ja viettivät monta päivää Helin kotona. Miten joku voi toimia noin impulsiivisesti ja ottaa riskin? Vaikka ovatkin olleet jo kauan yhdessä, mutta silti. Ensimmäinen tapaaminen ehdottomasti johonkin julkiseen paikkaan. Ikinä ei voi tietää mikä tyyppi vastassa.

Vierailija
48/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä oli uhkarohkeaa sekin, että huutokauppakeisari Aki Palsanmäki ja hänen vaimonsa tapasivat netissä ja viettivät monta päivää Helin kotona. Miten joku voi toimia noin impulsiivisesti ja ottaa riskin? Vaikka ovatkin olleet jo kauan yhdessä, mutta silti. Ensimmäinen tapaaminen ehdottomasti johonkin julkiseen paikkaan. Ikinä ei voi tietää mikä tyyppi vastassa.

Lisäys edelliseen, että ensi tapaaminen oli siis Helin kotona ja monta päivää.

Vierailija
49/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian epätoivoista meininkiä, että heti vietetään yö saman katon alla. Annat itsestäsi huonon kuvan. Minä jättäisin jännitystä vähän toisille ja kolmansillekin treffeille, mutta sinä päätät tehdä näin. Ei kai siin sit mittää.

Epätoivoista? Ja miksi luulet että olis heti seksiä ap:lla ja miehellä.

Esim.minä aikanaan matkustin tapaamaan kaukotuttuani satojen kilometrien päähän, oltiin monta päivää yhdessä, muttei ollut seksiä.

Vierailija
50/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapalstalla ollaan taas kauhuissaan, koska MIES tulee kylään aloittajalle.

Ihan yhtä hyvin ap voi olla olla vaikka paloittelijasarjamurhaaja, mutta miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut

Vierailija
51/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ottaa tolkuttomia riskejä! Entä jos mies osoittautuu ensitapaamisella neljän seinän sisällä ties miksi sarjamurhaajaksi tai raiskaajaksi, vaikka kuinka olisi vaikuttanut lupaavalta? Kuka silloin voi auttaa, kun olette vain kahdestaan? Jo päiväkäynti liikaa. Mieluummim tapaisin puolimatkalla kahvilassa.

Vierailija
52/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkarohkeeta ja hölmöä. Miksi mies olisi jatkossa sinusta kiinnostunut, kun olet noin helppo nakki?

Ööö...no kuinka ap on kiinnostunut miehestä jatkossa jos mies on niin helppo nakki, että menee sänkyyn heti!? Mietipä sitä!

(Tosin tässä ei ollut edes seksistä kyse, vaan vierashuone odottaa)

Vierailija
53/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihapalstalla ollaan taas kauhuissaan, koska MIES tulee kylään aloittajalle.

Ihan yhtä hyvin ap voi olla olla vaikka paloittelijasarjamurhaaja, mutta miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut

Niinhän se on, että yhtä lailla nainen voi olla epäilyttävä. Miestä vain ilmeisesti pidetään yleensä vaarallisempana. Mutta yhtä lailla miehenkin olisi syytä olla varovainen.

Vierailija
54/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ottaa tolkuttomia riskejä! Entä jos mies osoittautuu ensitapaamisella neljän seinän sisällä ties miksi sarjamurhaajaksi tai raiskaajaksi, vaikka kuinka olisi vaikuttanut lupaavalta? Kuka silloin voi auttaa, kun olette vain kahdestaan? Jo päiväkäynti liikaa. Mieluummim tapaisin puolimatkalla kahvilassa.

Aika epätodennäköistä. Mutta itse olen ollut lukuisilla nettitreffeillä, joissa on välittömästi puolin ja/tai toisin todettu, että ei kiinnosta. Kuvissa ja puhelimessa kiinnostavilta vaikuttaneet tyypit ovatkin osoittautuneet ihan omituisiksi. Ja moni on pettynyt myös itseeni eli ei se läheskään aina ole niin, että mies on naiselle pettymys.

Siinä on pitkä ja hiljainen ilta edessä, kun huomaa, että toinen ei vähempää voisi kiinnostaa.

Vierailija
55/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki oharit :(

Vierailija
56/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat ilmeisesti sitä, että joku sanoo tämän suoraan: olet päästäsi vialla.

Täysin tuntematonta miestä ei tavata ensi kertaa kotona vaan julkisella paikalla.

Täysin tuntemattomalle miehelle sopiva yöpymispaikka on hotelli.

Sen olet varmaan ymmärtänyt, että etäsuhde 3,5 tunnin matkan päässä asuvan kanssa on harvinaisen hankala rasti. (Toki se suhteen muodostuminen on jo sinänsä epätodennäköistä.)

Ei ole eka kerta kun tapaan uuden ihmisen kotonani. Mulla on naapurissa raavaat miehet turvana, plus lisäturvana 65-kiloinen koira. Naapureiden lisäksi paras ystäväni tietää, että mies on tulossa, sekä miehen koko nimen, somekanavat, asuinpaikan ja puhelinnumeron. Harrastan lisäksi itse itsepuolustuslajia, enkä ole 170-senttisenä ja 70-kiloisena ihan sieltä pulkannarummasta päästä. 

Ja toisaalta lähin hotelli mun luota on varmaan 20 kilsan päässä. 

3,5 tuntia ei ole matka eikä mikään, mikäli tarkoitus on tavata lähinnä viikonloppuisin (en itse viikolla jaksa/halua/ehdi). Ja mies ei ole juurtunut paikoilleen, enkä ole minäkään. Välimatka tässä nyt se pienin ongelma...

”enkä ole 170-senttisenä ja 70-kiloisena ihan sieltä pulkannarummasta päästä”

Kai silti ymmärrät, että mieheen verrattuna oot hyvinkin siro ja heiveröinen nainen? Et ikinä pärjäisi miehelle. Valitettavasti.

T. 100-kilosena raiskattu.

Vierailija
57/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli, oli miten oli mutta ei ekoja treffejä aloiteta yökyläilyllä!!Mikä sua vaivaa?

Ai että meinasit että käyn miehen kanssa puoli tuntia kahvilla ja sanon sen jälkeen että "oli kivaa, hyvää matkaa kotiin"? 

Eli mies käyttäisi 7 tuntia puolen tunnin kahvitteluun? Mun mielestä aika epäkohteliasta. 

Miksi ei voisi, jos kerran kemiaa tuntuu olevan? Ja jos ei ole, niin voidaan vaikka katsoa leffaa ja jutella. 

Epäkohteliasta? EPÄKOHTELIASTA? Eli sä otat vieraan miehen luoksesi yöksi, koska sun mielestä normaali deittailu on epäkohteliasta!????Ei vttu…… P.s. Voit viettää vaikka koko päivän miehen kanssa, ja sitten mies kiltisti omaan kotiin...tai hotelliin.

No kun just en voi. Mulla on jo huomiseksi ja sunnuntaiksi menoa, tämä oli ainut "rako" tälle viikonlopulle. Kumpikaan ei malta odottaa ensi viikonloppuun. 

Minä muuten ehdotin yökylää, ei mies. 

P.S. Miten tää menee sulla näin tunteisiin? :) 

Siis mies ajaa perjantaina iltapäivällä 3,5 tuntia tapaamaan jtn. eukkoa ja jo lauantaina joutuu lähtemään ajamaan takaisin saman 3,5 tuntia kotiin, todennäköisesti vielä suht aikaisin? Tuskin tuosta tulee edes 24h yhdessäoloa, kun kuitenkin n. 6-8 tuntia siitä on nukkumista. Jee, olipa hyvät treffit ja ihan vaan siksi, kun ap on niin kovin kiireinen ihminen. :D

Ehkä olisi kannattanut odottaa, että treffailuun ois enemmän aikaa ja panostusta.

Vierailija
58/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmässä nuoruudessa oli, mutta onneksi on niistä ajoista viisastunut. Nyt en missään tapauksessa haluaisi aloittaa mahdollista suhdetta kutsumalla miehen heti yöksi kotiini. Ehdottomasti olisin odottanut vielä viikon ja tavannut sitten kunnon päivätreffeillä jossain siellä puolivälin krouvissa. 

Vierailija
59/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat ilmeisesti sitä, että joku sanoo tämän suoraan: olet päästäsi vialla.

Täysin tuntematonta miestä ei tavata ensi kertaa kotona vaan julkisella paikalla.

Täysin tuntemattomalle miehelle sopiva yöpymispaikka on hotelli.

Sen olet varmaan ymmärtänyt, että etäsuhde 3,5 tunnin matkan päässä asuvan kanssa on harvinaisen hankala rasti. (Toki se suhteen muodostuminen on jo sinänsä epätodennäköistä.)

Ei ole eka kerta kun tapaan uuden ihmisen kotonani. Mulla on naapurissa raavaat miehet turvana, plus lisäturvana 65-kiloinen koira. Naapureiden lisäksi paras ystäväni tietää, että mies on tulossa, sekä miehen koko nimen, somekanavat, asuinpaikan ja puhelinnumeron. Harrastan lisäksi itse itsepuolustuslajia, enkä ole 170-senttisenä ja 70-kiloisena ihan sieltä pulkannarummasta päästä. 

Ja toisaalta lähin hotelli mun luota on varmaan 20 kilsan päässä. 

3,5 tuntia ei ole matka eikä mikään, mikäli tarkoitus on tavata lähinnä viikonloppuisin (en itse viikolla jaksa/halua/ehdi). Ja mies ei ole juurtunut paikoilleen, enkä ole minäkään. Välimatka tässä nyt se pienin ongelma...

”enkä ole 170-senttisenä ja 70-kiloisena ihan sieltä pulkannarummasta päästä”

Kai silti ymmärrät, että mieheen verrattuna oot hyvinkin siro ja heiveröinen nainen? Et ikinä pärjäisi miehelle. Valitettavasti.

T. 100-kilosena raiskattu.

Olen pahoillani puolestasi :(

Vierailija
60/79 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki oharit :(

Oliko tämä ap:n viesti? Jos oli, ehkä mies pelästyi yöksi menemistä. Ensi kerralla sovit treffit puoleen välimatkaan johonkin kahvilaan.