Miksi jotkut haluaa poistaa whatsappissa sen milloin he ovat olleet paikalla?
Kommentit (45)
Koska jotkut kyylää sitä, ja heti jos huomaa että on käyneet paikalla mutta eivät lukeneet viestiä vedetään herneet nenään.
Ja miksi se sinua kiinnostaisi muuten kuin tuosta syystä?
Miksi kenenkään tulisi tietää, koska olen viimeksi ollut paikalla?
Näistä syistä käytän puhelimessani olevia puhelu ja txtviestitoimintoja.
Pysyy asiat paremmin salassa.
Minulla yksi kaveri jopa huomautti jos en vastannut heti. Sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Koska jotkut kyylää sitä, ja heti jos huomaa että on käyneet paikalla mutta eivät lukeneet viestiä vedetään herneet nenään.
Öö ihan vaan kiinnostaa siksi, että en ymmärrä mitä salaista siinä on? Itse en ainakaan odota, et heti pitäis olla vastaamassa, kun viestin näkee. Ihan normaalia, että vastaa myöhemmin. Ap
Jos niillä on mustasukkainen puoliso, joka näkee paikallaolotiedon ja kysyy heti, kenen kanssa tämä keskustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö ihan vaan kiinnostaa siksi, että en ymmärrä mitä salaista siinä on? Itse en ainakaan odota, et heti pitäis olla vastaamassa, kun viestin näkee. Ihan normaalia, että vastaa myöhemmin. Ap
Kaikki eivät ole kuin sinä. Jotkut raivostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi kaveri jopa huomautti jos en vastannut heti. Sen takia.
Outoja kavereita. Ei kai kukaan oleta, et joku kerkeisi aina heti reagoida ja vastata, kun viesti saapuu. Ihan utopinen ajatus. En mä ainakaa vaadi keneltäkää tällaista enkä itse koe, että heti olisi vastattava. Ap
Epäilevät että heidän elämässään on joku jota kiinnostaa heidän tekemisensä liikaa. Kukahan se ois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole kuin sinä. Jotkut raivostuvat.
No ei tietenkään ole. Hyvin hyvin outoja tuollaisesta on raivostua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinipoika poisti välillä koska minä aamulla näin kuinka hirveän myöhään oli menny nukkumaan. Tuossa yksi syy ;) t äiti.
Se antaa vapauden olla vastaamatta viesteihin, jos ei kiinnosta sillä hetkellä vastata.
Ja kaltaisiesi stalkkereiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaamisen takia mä poistin.
Kukas sua stalkkas?
Yksityisyyden takia..jos niillä on joku stalkkeri :D
Vierailija kirjoitti:
Se antaa vapauden olla vastaamatta viesteihin, jos ei kiinnosta sillä hetkellä vastata.
Ja kaltaisiesi stalkkereiden vuoksi.
Eikö sitä ole vapaa vastaamaan milloin haluaa, vaikka olisi lukenut viestin ja se näkyisi? Miten se tekee musta stalkkerin, jos kysyn tällaista? :D Miten tuollainen tieto voi olla niin salainen ja miks jotku kokee velvollisuudekseen vastata heti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sua stalkkas?
Yks exä. Heti alkoi tulla viestiä ja wApp-puhelua jos olin käynyt paikalla. Lopulta tilanne eskaloitui muutenkin ja jouduin estämään koko hyypän. Lisäksi oma siskoni alkoi kysellä, kehen otan yhteyttä aamuyöllä kun näki että olin ollut paikalla aamuneljältä. Mitä se sillekään kuuluu. Eikä se kuulu oikeastaan sullekaan kuka mua on stalkannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sua stalkkas?
Yks exä. Heti alkoi tulla viestiä ja wApp-puhelua jos olin käynyt paikalla. Lopulta tilanne eskaloitui muutenkin ja jouduin estämään koko hyypän. Lisäksi oma siskoni alkoi kysellä, kehen otan yhteyttä aamuyöllä kun näki että olin ollut paikalla aamuneljältä. Mitä se sillekään kuuluu. Eikä se kuulu oikeastaan sullekaan kuka mua on stalkannut.
No ei kuulukaan. Mutta saa sitä kysyä ja sinä päätät vastaatko vai et. So simple.
En kyllä ymmärrä mitä tuollaisella tiedolla tekee.
Miksi pitäisi tietää milloin on ollut viimeksi paikalla. Harmittaa, kun sitä juuri nyt paikalla tietoa ei saa pois.