Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivottu seuraaja instassa

Vierailija
19.10.2018 |

Auttakaa rakkaat ihmiset. Mitä tehdä, jos on epätoivottu seuraaja/ihailija instassa? En oikein voi estääkään häntä koska hän tulee huomaamaan sen. Vai haittaako se? Työelämästä tuttu. Ihastunut minuun kuulema joskus. Tykkää kuvista katsoo tarinat lähettelee joskus kehuviestejä. Ensin pidin vain ihan vähän liian ystävällisenä mutta ok tyyppinä, kunnes eräs ystävä sanoi että hän oli ainakin joskus ihastunut. Nyt mua on alkanut häiritsemään hänen instakäytöksensä enkä oikein tiedä mitä tehdä. Normaalisti estän kaikki hämärät viestien lähettelijät.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kymmenen vuotta vanhempi on yhtä kuin vanha ukko, et itsekään taida olla mikään kevätruusu. :)

Kalikka kalahti ja vanha koira älähti.

Mä olen nuori ja mun ihailijat myös. :)

Vierailija
22/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä viestit omaan arvoonsa ja nauti kehuista tai sano jämäkästi miehelle että et halua hänen viestejään. Jos ystävällinen sanominen ei auta ja viestien sisältö tai määrä ovat edelleen häiritseviä, estä mies. Yrittäisin ensisijaisesti hoitaa asian miehen kanssa puhumalla enkä sotkisi vaimoa tällaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle viestit copy-pastena. Kenenkään ei pitäisi joutua elämään tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
24/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti ihailevalle,että olet kuullut juttuja hänen ihastumisestaan. Ja vastakaikua hän ei koskaan tule saamaan. Lopuksi toivot,ettei hän kommentoi instanssi tai blokkaat hänet. Ei vaikeeta.