Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tapailusuhde, ovatko nämä tuntemukset normaaleja?

Vierailija
18.10.2018 |

Tapasin siis erään komean, hyväkäytöksisen ja kaikin puolin mukavan miehen. Olemme tapailleet noin kuukauden verran ja nähneet toisiamme yleensä 2-4 kertaa viikossa. Ensiksi olin täysin hullaantunut häneen; sekä fyysisesti että psyykkisesti. Kun tapailu jossain vaiheessa kääntyi fyysiseksi, mies sanoi että haluaa odottaa vielä. Harrastimme seksiä siis hänen tahdostaan vasta myöhemmin. Tämä sai seksuaalisen vetovoiman häntä kohtaan ikään kuin lopahtamaan jostain syystä. Seksi hänen kanssaan on ihan ok, hän on suht kokematon mutta yrittää miellyttää minua. Jotenkin ajatus seksistä hänen kanssaan ei kuitenkaan enää miellytä. Ajatus seksistä jonkun toisen kanssa kyllä sytyttää eli haluttomuudesta ei ole kyse.
Onko tilanne ihan toivoton suhteen alkamisen kannalta, voinko "oppia" haluamaan häntä uudelleen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillä ei selvästikään ole sitä kuuluisaa kemiaa, eli ette ole biologisesti sopiva match.

Synkkaa ilmeisesti henkisesti, muttei fyysisesti.

Jätä homma sikseen heti alkuunsa, tai tulet särkemään miehen sydämen jos annat tilanteen riistäytyä käsistä ja jäät odottelemaan tunteita joita ei koskaan tule.

Kokeneisuus ei vaikuta asiaan.

Itselläni yksi parhaimmista seksikumppaneista oli 17-vuotias poika.

Ja vaikka mies olisi miten kokenut ja teknisesti taitava, ei seksi vaan ole täydellistä jos sitä kemiaa eli biologista sopivuutta ei ole.

Sitten ihmetellään, kun kärsitään lapsettomuudesta ja syntyy hankalia, valvottavia ja huutavia erityislapsia tai jopa kunnolla vammaisia, kun geenit on paskat.

Tähän toki vaikuttaa oleellisesti hormonaaliset ehkäisyt.

Vierailija
22/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Kaiken järjen mukaan pienen odottelunhan pitäisi nimenomaan nostaa haluja..? 

Oma nykyinen suhteeni alkoi siten, että ekaan kahteen kuukauteen ei ollut seksiä lainkaan. (Mies halusi odottaa, oli neitsyt, ja seksi tarkoitti hänelle heti "tosissaan seurustelemista" so. mahdollisuus avioliittoon.)

Tapailtiin kuitenkin useamman kerran viikossa, ja mies tuli aina mun luokse viikonlopuiksi eka viikko poislukien. Nukuttiin samassa sängyssä vähissä vaatteissa, mutta mitään suutelua ja halimista kummempaa ei tapahtunut (ei edes erogeenisten alueiden koskettelua vaatteiden päältäkään). 

Olin tuon parin kuukauden jälkeen niin k**massa, että kun seksin aika sitten tuli, tulin n. kymmenessä sekunnissa :D 

Ollaan nyt oltu parisen vuotta yhdessä eikä miehen tarvitse vieläkään tehdä muuta kuin suudella mun niskaa takaapäin ja laskea käsi mun lantiolle, niin olen valmis...

Älä viitsi kirjoitella tänne. Olet vanha nainen jolla on nuori muslimimies. Olet erityinen poikkeus! Ei sovellu mitenkään normaalille naiselle nämä sun "ohjeet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teillä ei selvästikään ole sitä kuuluisaa kemiaa, eli ette ole biologisesti sopiva match.

Synkkaa ilmeisesti henkisesti, muttei fyysisesti.

Jätä homma sikseen heti alkuunsa, tai tulet särkemään miehen sydämen jos annat tilanteen riistäytyä käsistä ja jäät odottelemaan tunteita joita ei koskaan tule.

Kokeneisuus ei vaikuta asiaan.

Itselläni yksi parhaimmista seksikumppaneista oli 17-vuotias poika.

Ja vaikka mies olisi miten kokenut ja teknisesti taitava, ei seksi vaan ole täydellistä jos sitä kemiaa eli biologista sopivuutta ei ole.

Sitten ihmetellään, kun kärsitään lapsettomuudesta ja syntyy hankalia, valvottavia ja huutavia erityislapsia tai jopa kunnolla vammaisia, kun geenit on paskat.

Tähän toki vaikuttaa oleellisesti hormonaaliset ehkäisyt.

Roskaa. Mulla oli nykyisen miehen kanssa vastaavaa ongelmaa suhteen alussa. Mut biologisesti yhteensopivia oltiin. Tulin +40-iässä hänen kanssaan ekasta yrityksestä raskaaksi.

Vierailija
24/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Kaiken järjen mukaan pienen odottelunhan pitäisi nimenomaan nostaa haluja..? 

Oma nykyinen suhteeni alkoi siten, että ekaan kahteen kuukauteen ei ollut seksiä lainkaan. (Mies halusi odottaa, oli neitsyt, ja seksi tarkoitti hänelle heti "tosissaan seurustelemista" so. mahdollisuus avioliittoon.)

Tapailtiin kuitenkin useamman kerran viikossa, ja mies tuli aina mun luokse viikonlopuiksi eka viikko poislukien. Nukuttiin samassa sängyssä vähissä vaatteissa, mutta mitään suutelua ja halimista kummempaa ei tapahtunut (ei edes erogeenisten alueiden koskettelua vaatteiden päältäkään). 

Olin tuon parin kuukauden jälkeen niin k**massa, että kun seksin aika sitten tuli, tulin n. kymmenessä sekunnissa :D 

Ollaan nyt oltu parisen vuotta yhdessä eikä miehen tarvitse vieläkään tehdä muuta kuin suudella mun niskaa takaapäin ja laskea käsi mun lantiolle, niin olen valmis...

Älä viitsi kirjoitella tänne. Olet vanha nainen jolla on nuori muslimimies. Olet erityinen poikkeus! Ei sovellu mitenkään normaalille naiselle nämä sun "ohjeet".

Ja miksi ei sovi..? Olen nainen ja mun partneri on mies. Ei ikä tai uskonnollinen suuntautuminen juurikaan seksihaluihin vaikuta. 

Sitäpaitsi ei nämä mitään ohjeita ole, kunhan jaan omia kokemuksiani. Toisin kuin *eräät*, minä en neuvo pyytämättä ;)