Miehesi titteli töissä?
Katsotaan, kuinka erilaisia vastauksia saadaan!
Millä tittelillä miehesi työskentelee?
Omani on kokoonpanija.
Kommentit (96)
Tuleva ylimunaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylieunukki
Missä tuohon voi pätevöityä? Millaiset maisterin- tai tohtorinpaperit tuo vaatii?
Pohjatutkinnolla ei ole väliä, siihen pätevöidytään työn ohessa. Työpaikalla tehtyjen leikkauksien jälkeen hän oli aluksi pelkkä eunukki ja sitten sai lohdutukseksi ylieunukin tittelin. Syynä tähän kunniatitteliin oli se, että tittelin saaminen rajoittaa muuta elämää sen verran paljon ja titteli on elinikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Oho, puolella vastaajista on johtaja miehenä.
Kenenkään muun vaimoilla ei ole varaa istua päivät pitkät koneella kirjoittelemassa vauva.fi:hin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti
Tarkentaisitko, minkä maan.
Zimbabwen.
Totuuden torvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, puolella vastaajista on johtaja miehenä.
Kenenkään muun vaimoilla ei ole varaa istua päivät pitkät koneella kirjoittelemassa vauva.fi:hin.
Ja samat naiset ihmettelevät, minkälaisia luuserimiehiä tällä palstalla kirjoittelee, kun heidän omat siippaansa liidaa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus. Se on minun mieheni ainut mies mitä minä tarvitsen. Häneen voin aina luottaa ja tietää sen tuen turvan mitä tarvitsen häneltä.
Sen titteli töissä?
Sori, unohdin mainita Vapahtaja
toimitusjohtaja omassa yrityksessään, viimeisin edeltävä titteli cv:ssä taitaisi olla käsinkeräilijä, koulutus: peruskoulu ja piipahdus lukiossa. Alfa, mutta B-mies. :D monen mielestä hankala tapaus, minulle rakkain <3
Tekninen johtaja