Miehesi titteli töissä?
Katsotaan, kuinka erilaisia vastauksia saadaan!
Millä tittelillä miehesi työskentelee?
Omani on kokoonpanija.
Kommentit (96)
Toimitusjohtaja
Tienaa 100 000e/kk
K.yrpä on suklaata ja ejakuloi 500e seteleitä naamalleni
Mun on myös toimitusjohtaja, kansainvälisille yhteistyökumppaneille CEO. Työntekijöitä firmassa n. 15 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä se vastasi CEO :D No onhan se toki oman yhden miehen yrityksensä Chief executive officer :D
Olin pitkään töissä isossa maanrakennusyrityksessä, johon tilattiin paljon alihankintatöitä pienyrittäjiltä. Jos kuorma-autoilijan tai konekuskin käyntikortissa luki toimitusjohtaja, ne pantiin heti pois. Homman sai koneenkuljettaja tai autoilija.
Mun miehellä on ihanan kokoinen titteli.
Oho, puolella vastaajista on johtaja miehenä.
Palstamammat pätemässä miestensä titteleillä, omat saavutukset on kotonamakaaminen ja julkisen sektorin käsienheiluttelusuojatyöpaikka.
Kertokaa miehillennekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä se vastasi CEO :D No onhan se toki oman yhden miehen yrityksensä Chief executive officer :D
Olin pitkään töissä isossa maanrakennusyrityksessä, johon tilattiin paljon alihankintatöitä pienyrittäjiltä. Jos kuorma-autoilijan tai konekuskin käyntikortissa luki toimitusjohtaja, ne pantiin heti pois. Homman sai koneenkuljettaja tai autoilija.
No nyt selvis miksi mun miehellä ei ole ainuttakaan asiakasta!
Vierailija kirjoitti:
Oho, puolella vastaajista on johtaja miehenä.
Et siis osaa suomentaa titteleitä?