Paras teksti sisustustarraan seinälle?
Jotain vähän anarkistisempaa, eikä niitä lällyjä family-home-live. Esim makkarissa olis kiva 'Kaiken se kärsii' tai 'Rakasta, kärsi ja unhoita'.
Kommentit (124)
Itse voisin harkita jotain lausetta, joka merkitsee minulle paljon. Esimerkiksi äitini viimeiset sanat minulle ”olet rakas”. Saattaa ulkopuolisesta kuulostaa wt:ltä, mutta mulle ne merkitsevät paljon. Rakkaan äitini viimeiset sanat minulle❤️ Saisin niistä aina voimaa seuraavaan päivään
Sängyn yläpuolelle ”Emäntä ja Isäntä” :D Kyllä saisi hyvät naurut jos tälläisen näkisi jossain.
Siskoni keittiössä lukee ”save water, drink wine”. Ihan hauska mielestäni. Se ei tosin ole tarra, koska se on hanan takana olevassa seinässä ”kiinni”. En todellakaan osaa selittää. Oli siis siinä jo taloa ostaessa ja ns. kuuluu seinään. Sama kun sulla on ikkuna seinässä. Se vaan on siinnä ja ei lähe pois :D
Vierailija kirjoitti:
Siskoni keittiössä lukee ”save water, drink wine”. Ihan hauska mielestäni. Se ei tosin ole tarra, koska se on hanan takana olevassa seinässä ”kiinni”. En todellakaan osaa selittää. Oli siis siinä jo taloa ostaessa ja ns. kuuluu seinään. Sama kun sulla on ikkuna seinässä. Se vaan on siinnä ja ei lähe pois :D
siinä*
HOME IS HOME
SWEET HOME (home haisee makealle, niin on oikeassa)
Tyhmät ne töitä tekee fiksut pääsee vähemmällä
Kerran näin seinän, missä luki ”joskus elämä ahdistaa, vielä se aurinko kurkistaa” Olin vähän että jaahas. Muka niin runnollista. Mistähän se kurkistaa? Pelottava
Paistaa se aurinko bajamajaankin
Tietokoneen päälle ”vauva.fi se paras paikka on”
Eteiseen ”täällä asuu iso iloinen perhe” :D
WT rules