Mieheni arvostaa enemmän poikaansa kuin tyttöjämme :(
Meillä 1 poika ja 2 tyttöä. Mieheni arvostaa ja rakastaa vain poikaansa, tytöistä ei välitä samalla tavalla. Pojan tulevaisuutta suunnittelee kovasti ja harrastaa hänen kanssaan ym. Tuntuu pahalta :( Mitä voin tehdä että huomioisi myös tyttöjä?Mitä yhteistä tekemistä voisivat keksiä? Poika nuorin.
Kommentit (7)
Mikset itse harrasta tyttöjen kanssa?
Haiskahtaa Alban avaukselta, mutta olisko se malttanut olla tunkematta sitä iänikuista sukunimiulinaansa viestiin. Hmm.
Minun miehelläni on neljä lasta, kahdesta eri liitosta. Poika ja tytär ovat jo nuoria aikuisia, nuoremmat poika ja tytär alakoululaisia.
Vanhin poika on selkeästi tärkein. Toiseksi vanhin tytär on selkeästi toiseksi tärkein. Kaksi nuorinta ovat hänelle toissijaisia.
(Ja ennen kuin joku kuittailee, niin todettakoon, että olemme 50+, eikä meille siis tule yhteisiä lapsia).
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa Alban avaukselta, mutta olisko se malttanut olla tunkematta sitä iänikuista sukunimiulinaansa viestiin. Hmm.
Odotellaan, kyllä se sieltä kohta tulee...
Meillä vaimo ei tunnu rakastavan poikaamme. Ei huomio niin kuin tyttärtä, minun vastuulla on valtaosa lasten kasvatuksesta.
0/5