Kuka kuninkaallinen ilmoittaa seuraavaksi perheenlisäyksestä?
Veikkauksia?
Itse veikkaan seuraavan vauvauutisen tulevan ruotsista. Madeleine tekee varmasti neljännen kun ei muuta osaa.
Kommentit (23)
William ja Kate saavat vuoden sisään neljännen.
Vierailija kirjoitti:
Madeleine asuu Floridassa.
Niin? On silti ruotsin kuninkaallisenperheen jäsen.
Neljä lasta on kuninkaallisillekin liikaa. Ei niillä yleensä ole kolmea enempää.
Vrt. keskustelu fyysikoista ja prinsessaleikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Neljä lasta on kuninkaallisillekin liikaa. Ei niillä yleensä ole kolmea enempää.
Aika monella on neljä.
Monacosta! Carolinen lapsista joku.
Eugenie. Jos joku on hedelmällisen näköinen, niin hän.
Madeleine tai Eugenie, veikkaan.
Toki toivoisi, että Ruotsin Vickan saisi vielä kolmannen, kun olivat haaveilleet isommasta perheestä.
Naisetko ne lapset vaan saa? Eikö Chris voi ilmoittaa perheenlisäyksestä?
Estääkö korkea koulutus muuten sekoamasta sisäsiittoisten puuhasteluista vai olenko muuten vain fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on neljä.
Mulle tulee mieleen vaan se Tanskan heppu ja Englannin Elisabet.
Nykyisin tiede mahdollistaa mitä vaan! Eiköhän Englannin kunigatar Lissu vielä pukkaa maailmaan kivan pienen prinssin, josta tekee sitten mantteliperijänsä, ohi Charlesin, Willin ja Harryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on neljä.
Tanskan hepun veljellä on myös neljä eli Tanskassa kaksi prinssiä joilla neljä. Ruotsin kuninkaan siskolla (on kuninkaallinen vaikka on jäänyt kuninkaan varjoon) on myös neljä. Kreikan prinssillä on viisi, kuningatar margareetan siskolla on viisi lasta (yksi lapsista on Kreikan prinssi) ja ainakin yhdellä elisabethin serkulla on neljä lasta.
Ruotsin Sofia ja Madeleine js sitten Eugenie
Silvia ja Kalle Kustaa saavat iltatähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on neljä.
Tanskan hepun veljellä on myös neljä eli Tanskassa kaksi prinssiä joilla neljä. Ruotsin kuninkaan siskolla (on kuninkaallinen vaikka on jäänyt kuninkaan varjoon) on myös neljä. Kreikan prinssillä on viisi, kuningatar margareetan siskolla on viisi lasta (yksi lapsista on Kreikan prinssi) ja ainakin yhdellä elisabethin serkulla on neljä lasta.
Av on kyllä välillä parempi kuin Wikipedia. Kiitos!
Madeleine asuu Floridassa.