Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naiset ihastuvat vain jos heihin ihastutaan?

Vierailija
18.10.2018 |

Eli nainen kiinnostuu miehestä, joka on ensin kiinnostunut naisesta? Naiset siis tavallaan "ihastuvat takaisin", kunhan mies tekee ensimmäisenä tietyt manööverit? Vai olenko tapani mukaan aivan hakusessa?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun kohdalla. En yleensä koskaan saa vastakaikua.

Vierailija
2/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin miehenä sanoa, että minulla mennyt aina toisinpäin, eli minuun ihastutaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta joskus voi käydä niin, että toisen ihastuminen saa itsessäkin kipinän aikaan.

Vierailija
4/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemus kahdesta suhteesta ja minä ihastuin mieheen ja toin julki ihastukseni. Suhde alkoi.

Vierailija
5/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat olla rakastettuja, naiset haluavat vain olla haluttuja.

Vierailija
6/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat olla rakastettuja, naiset haluavat vain olla haluttuja.

Ehkä tämä paska lohduttaa sua mutta totta se ei ole. Toiset valitsee elää harhoissa itkien itsensä uneen, ja toiset ottaa todellisuuden sellaisena kuin se on ja sopeutuu.

Vierailija
7/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, katso vaikka videoita joistakin live- konserteista tai fanitapaamisista. Tämä vain esimerkkinä, naiset ihastuvat usein myös ihan arkisissa kuvioissa. Itse vedin kieltä pois poskelta kun nuori komea myyjä ilmoitti että häneltä löytyy kaikkea mitä rouva tarvitsee, oli vähällä etten ottanut tarjousta vastaan, olisi ehkä kannattanut.

Vierailija
8/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin tämä Cheesen veljen stalkkaaja.

Vierailija
9/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihastun aina joskus miehiin joita en saa.

Vierailija
10/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin totta.

Vierailija
11/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmia sekä itsetunnon, että luottamuksen kanssa, joten kiinnostun vain miehistä jotka näyttävät tunteensa ensin.

Vierailija
12/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, katso vaikka videoita joistakin live- konserteista tai fanitapaamisista. Tämä vain esimerkkinä, naiset ihastuvat usein myös ihan arkisissa kuvioissa. Itse vedin kieltä pois poskelta kun nuori komea myyjä ilmoitti että häneltä löytyy kaikkea mitä rouva tarvitsee, oli vähällä etten ottanut tarjousta vastaan, olisi ehkä kannattanut.

Missäs tuollainen asiakaspalvelija on?

Vierailija
13/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yleensä ( oikeastaan aina) ihastun just siihen johon ei mulla mahiksia.

Vierailija
14/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin. Ihastun, ja siinä vaiheessa, kun saan kunnolla vastakaikua, kiinnostus alkaa lopahtaa. Parasta on se hetki, kun vastapuoli ekan kerran vihjaa fiiliksistään. Sen jälkeen alkaa alamäki. Chase is better than the catch..

Vierailija
15/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen kiinnostuu miehestä, joka on ensin kiinnostunut naisesta? Naiset siis tavallaan "ihastuvat takaisin", kunhan mies tekee ensimmäisenä tietyt manööverit? Vai olenko tapani mukaan aivan hakusessa?

Ei pidä paikkaansa.Olet väärässä. Se että mies on ihastunut minuun ei ole mikään  hyvä juttu jos hän on mulle täysin yhdentekevä.

Vierailija
16/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen pitäisi lukea Red Pill.

Vierailija
17/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se menee noin usein, eli jos mies näyttää kiinnostuksensa ni itsekin kiinnostun jos mies on miellyttävä.

Vierailija
18/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokemus kahdesta suhteesta ja minä ihastuin mieheen ja toin julki ihastukseni. Suhde alkoi.

Juu mä en tekis näin. Kun jos miehelle tarjoaa itteään se voi miettiä, että " no ei mun unelmanainen, mut kiva saada säännöllistä seksiä sitä odottaessa."

Vierailija
19/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja sitä mieltä et jokaisen naisen pitäisi katsoa nuo videot youtubesta. Muutuin painajaistyttöystävästä tasaveroiseksi kumppaniksi ne nähtyäni.

Vierailija
20/52 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä. Ylikansoitusongelmat ratkaistaisiin kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän