Onko totta että naiset ihastuvat vain jos heihin ihastutaan?
Eli nainen kiinnostuu miehestä, joka on ensin kiinnostunut naisesta? Naiset siis tavallaan "ihastuvat takaisin", kunhan mies tekee ensimmäisenä tietyt manööverit? Vai olenko tapani mukaan aivan hakusessa?
Kommentit (52)
Voin näin miehenä sanoa, että minulla mennyt aina toisinpäin, eli minuun ihastutaan ensin.
Ei, mutta joskus voi käydä niin, että toisen ihastuminen saa itsessäkin kipinän aikaan.
Itsellä kokemus kahdesta suhteesta ja minä ihastuin mieheen ja toin julki ihastukseni. Suhde alkoi.
Miehet haluavat olla rakastettuja, naiset haluavat vain olla haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat olla rakastettuja, naiset haluavat vain olla haluttuja.
Ehkä tämä paska lohduttaa sua mutta totta se ei ole. Toiset valitsee elää harhoissa itkien itsensä uneen, ja toiset ottaa todellisuuden sellaisena kuin se on ja sopeutuu.
Ei pidä paikkaansa, katso vaikka videoita joistakin live- konserteista tai fanitapaamisista. Tämä vain esimerkkinä, naiset ihastuvat usein myös ihan arkisissa kuvioissa. Itse vedin kieltä pois poskelta kun nuori komea myyjä ilmoitti että häneltä löytyy kaikkea mitä rouva tarvitsee, oli vähällä etten ottanut tarjousta vastaan, olisi ehkä kannattanut.
Niinkuin tämä Cheesen veljen stalkkaaja.
Ei. Ihastun aina joskus miehiin joita en saa.
Minulla on ongelmia sekä itsetunnon, että luottamuksen kanssa, joten kiinnostun vain miehistä jotka näyttävät tunteensa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, katso vaikka videoita joistakin live- konserteista tai fanitapaamisista. Tämä vain esimerkkinä, naiset ihastuvat usein myös ihan arkisissa kuvioissa. Itse vedin kieltä pois poskelta kun nuori komea myyjä ilmoitti että häneltä löytyy kaikkea mitä rouva tarvitsee, oli vähällä etten ottanut tarjousta vastaan, olisi ehkä kannattanut.
Missäs tuollainen asiakaspalvelija on?
Ei. Yleensä ( oikeastaan aina) ihastun just siihen johon ei mulla mahiksia.
Toisinpäin. Ihastun, ja siinä vaiheessa, kun saan kunnolla vastakaikua, kiinnostus alkaa lopahtaa. Parasta on se hetki, kun vastapuoli ekan kerran vihjaa fiiliksistään. Sen jälkeen alkaa alamäki. Chase is better than the catch..
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen kiinnostuu miehestä, joka on ensin kiinnostunut naisesta? Naiset siis tavallaan "ihastuvat takaisin", kunhan mies tekee ensimmäisenä tietyt manööverit? Vai olenko tapani mukaan aivan hakusessa?
Ei pidä paikkaansa.Olet väärässä. Se että mies on ihastunut minuun ei ole mikään hyvä juttu jos hän on mulle täysin yhdentekevä.
Jokaisen miehen pitäisi lukea Red Pill.
Mulla se menee noin usein, eli jos mies näyttää kiinnostuksensa ni itsekin kiinnostun jos mies on miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kokemus kahdesta suhteesta ja minä ihastuin mieheen ja toin julki ihastukseni. Suhde alkoi.
Juu mä en tekis näin. Kun jos miehelle tarjoaa itteään se voi miettiä, että " no ei mun unelmanainen, mut kiva saada säännöllistä seksiä sitä odottaessa."
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ja sitä mieltä et jokaisen naisen pitäisi katsoa nuo videot youtubesta. Muutuin painajaistyttöystävästä tasaveroiseksi kumppaniksi ne nähtyäni.
Vierailija kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Ylikansoitusongelmat ratkaistaisiin kerralla.
Ei ainakaan minun kohdalla. En yleensä koskaan saa vastakaikua.