Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuis TEILLÄ?

Vierailija
18.10.2018 |

Olen sekunti muna,
Kun Kädellä hoitelen vaimoa .
Hän ei koske minuun ollenkaan ,
Vaikka olen pyytänyt runkkaamaan.
Jatkan vaimon tyydyttämistä vaikka olen roiskinut omaan punttiin.
Sanoo vaan että saithan sinäkin vaikka en koskenut.
Ei tunnu itsestä hyvälle kun ruiskii ilman kosketusta.
Onko muita samanlaisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni pitkään, että laukesin aina saman tien, kun työnnyin sisään. Oli toinen sellainen jakso elämässäni. Tällaiset ongelmat ovat enemmän tai vähemmän tavallisia, jotkut laukeavat heti, toisilla ei seiso vaikka terveys on kunnossa.

Aika on auttanut minua. Mutta jos tilanne ei millään anna periksi, ehkä lääkäri tai seksuaaliterapeutti osaa auttaa. Voisikohan sellainen auttaa edes jotenkin, ettei etene aina saman kaavan mukaan? Tekee asiat eri järjestyksessä ja toisin.

Vierailija
2/5 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni pitkään, että laukesin aina saman tien, kun työnnyin sisään. Oli toinen sellainen jakso elämässäni. Tällaiset ongelmat ovat enemmän tai vähemmän tavallisia, jotkut laukeavat heti, toisilla ei seiso vaikka terveys on kunnossa.

Aika on auttanut minua. Mutta jos tilanne ei millään anna periksi, ehkä lääkäri tai seksuaaliterapeutti osaa auttaa. Voisikohan sellainen auttaa edes jotenkin, ettei etene aina saman kaavan mukaan? Tekee asiat eri järjestyksessä ja toisin.

Kun ruiskit loppuko sekstailu siihen ,vai jatkoitko naisen tyydyttämistä muilla keinoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ruiskit loppuko sekstailu siihen ,vai jatkoitko naisen tyydyttämistä muilla keinoin?

En. Tyydytän yleensä naiseni ensin muin keinoin. Orgasmin jälkeen minua ei vähään aikaan kiinnosta seksi.

Vierailija
4/5 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tyydytän yleensä naiseni ensin muin keinoin. Orgasmin jälkeen minua ei vähään aikaan kiinnosta seksi.[/quote]

Jos ruikin sisään vaimolta menee halut, sitten valitetaan kun sinä sait ja minä en.

Sen takia ruiskin punttiin ja onneksi pystyn vielä jatkamaan naisen tyydyttämistä muulla tavoin

Vierailija
5/5 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö auta, jos runkkaat yksin ensin ja sitten lähestyt vaimoa vasta jonkin ajan päästä. Ei ehkä olisi niin herkässä silloin.

Lääkäristä kannattaa hakea apua.