Miten voisi tienata lisäansioita?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ammattisi ja koulutus?
Merkonomi ja sihteeri :D
Osaisitko oman koulutuksesi ja ammattisi sekä niiden myötä tulleen kokemuksen avulla tehdä osaamisestasi konsultointituotteita, joita voisit myydä kokemattomille sihteereille tai heidän työnantajayrityksilleen? Minä olen tehnyt tuontyyppistä työtä yrittäjänä oman, vakituisen päivätyöni ohella. Omakin työnantaja maksoi bonuksia kun koulutin yrityksessämme työskenteleviä muita sihteereitä. Terv. myöskin merkonomi ja sihteeri suuresta vientiyrityskonsernista.
Mainosten jaosta ei taida jäädä mitään käteen...
Jotain tallennushommia voisi tehdä varmaankin.
Itse olen tehnyt hoitovapaalla verkostomarkkinointia, mukavaa lisäansion mahdollisuutta ja kaiken pystyy tekemään kotoa käsin, silloin kun siihen aikaa on.
Hyvinvointituotteiden parissa, jos kiinnostaa niin voin sähköpostitse kertoa lisää :)
anska10@gmail.com
Myyn ns. keräilytavaraa - ansiot 300 - 900 e/kk, josta tietysti pitää laskea hieman kuluja pois. Mutta mieluummin näin kuin mainosten jakamista, josta ei jää käteen oikein mitään kovan homman jälkeen. Tässäkin joutuu tekemään töitä, mutta samaten itse sihteerinä kirjoittaminen, hinnoittelu ym. on helppoa ja nopeaa, samoin asiakaspalveluun satsaan huomattavan paljon ja siitä onkin tullut kiitosta sekä paljon vakituisia asiakkaita. Suosittelen tietysti oman mielenkiinnon kohteiden mukaan.
Tupperware, Me&i, Partylite ja mitä niitä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mainosten jaosta ei taida jäädä mitään käteen...
Vähän alle 200€ kuussa. Ihan kiva summa köyhälle.
Tarkista setelien tiedot.
Löydin itse pari viissatasta, joiden arvo on tonnin kipale.
Jotain keikkahommia/extraajana. Helposti saa pari sataa lisätuloja kun muutaman päivän kuussa uhraa tähän.
Mikä on ammattisi ja koulutus?